וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ עזב את מנהלו האישי

חגי אוזן

13.2.2012 / 23:46

הזמר שמנסה להתאושש משנתיים בעייתיות בקריירה, עזב את מנהלו הוותיק, יוחאי יעיש לטובת משרד עצמאי. יעיש בתגובה: "שיעשו מה שהם רוצים"

קובי פרץ מבצע מהפך בקריירה שלו: אחרי שנים ארוכות תחת ייצוגו של יוחאי יעיש, שיחד איתו הפך לאחד הזמרים המצליחים במדינה, החליט פרץ להיפרד ממנו ולפתוח משרד עצמאי. פרץ ימשיך לעבוד עם אשת יחסי הציבור הוותיקה שלו, שרית בירן. באחרונה דיברו רבים בתעשיית המוזיקה המזרחית על חתול שחור שעבר בין השניים, והיום (שני) הפרידה ביניהם היא סופית.

"החל מהיום אני מיוצג דרך משרד KP הפקות", כתב פרץ ב-SMS שהגיע לידי וואלה! תרבות. "יוחאי ושגית יעיש כבר לא מייצגים אותי". שרית בירן אישרה את הפרטים ומסרה "כמו זמרים רבים לפניו, קיבל קובי החלטה עסקית ופתח חברה עצמאית. ההחלטה התקבלה על ידי מנהלו בהבנה. בתיווך מקצועי סוכמו כל תנאי הפרידה והחל מ-12 בינואר קובי מיוצג ב-KP הפקות. בנוסף לכך, לאחר סיבוב הופעות בארה"ב ובקנדה, ייצא בשבועות הקרובים לחנויות אלבומו העשירי של קובי. יציאת האלבום מתעכבת בשל אשפוזו של אביו שלקה באירוע מוחי".

יוחאי יעיש אמר בתגובה לוואלה! תרבות: "מה אני יכול לעשות, אם זה מה שהם שלחו, שיעשו מה שהם רוצים".

פרץ מנסה לחזור לשיא אליו הגיע בהופעה בהיכל נוקיה בתל אביב לפני שנתיים. פרץ השתתף מאז בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" והוציא מספר סינגלים, אך הם לא הפכו ללהיטים כמו שירים שהוציא לפני כן.

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully