וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארול אלקן יתקלט בתל אביב

14.2.2012 / 18:44

אלקן, מהדי ג'ייז הבולטים באירופה, יתקלט במסיבת פורים שמארגנים ניוז, מיכהטרוקניס ודלי, כשלצדו מייקל מאייר, מבעלי הלייבל קומפקט

ארול אלקן ומייקל מאייר יתקלטו ב-7 במרץ במועדון האופרה (רחוב קיבוץ גלויות 49) בתל אביב, במסגרת הפקה של המיכהטרוניקס, דלי ונויז, שכבר הביאה לישראל את ניקולס ז'אר. אלקן בן ה-38, בריטי ממוצא טורקי, נחשב לאחד מהדי ג'ייז הבולטים באירופה.

הוא החל את דרכו בשנת 1993 גם כמפיק וכמעבד רמיקסים, ומאוחר יותר הוציא את הרימיקס לשירה של קיילי מינוג "Can't Get You Out of My Head" שזכה בפרסים. בקיץ 2007 אף עבד על מיקסים לשירים של ביורק ואינטרפול, אך לא הצליח להשלימם עקב נפילתו של כונן קשיח. בשנת 1997 השיק את המועדון שלו, Trash, בו התארחו להקות כמו LCD סאונדסיסטם, אלקטריק 6, יה יה יהז ועוד. אלקן תקלט גם מחוץ למועדונו, וכיום הוא מתקלט בעיקר במועדוני אינדי בלונדון, מתמקד במוזיקת דאנס וגורף פרסים רבים.

אל אלקן מצטרף הדי ג'יי הגרמני מייקל מאייר, שגר בקלן ומתקלט בברלין, בעיקר מוזיקת טכנו. גם לו שורה של הישגים מרשימים, בהם רימקסים שעשה לפט שופ בויז ולדפש מוד, גיבורי ילדותו. הוא גם הבעלים של הלייבל הנחשב Kompakt בו מקליטים אמנים אירופים רבים.

  • עוד באותו נושא:
  • ארול אלקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully