וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": הגזענות הדוחה של אביבית וקותי

15.2.2012 / 2:30

היחס של אביבית וקותי למוסלמיות של יאנה צבוע ודוחה, מזימת התחתון של רגב היתה פינאלה ראוי ומה יהיה עם הדיירים החדשים? בלוג "האח הגדול" דואג רק לוולטר

ריסטארט

מתוך האח הגדול. החדשות
יו תסתכלו, כוסית! "האח הגדול"/החדשות

אוקיי, תפתחו את הקרטונים, בואו נתחיל מחדש. קודם כל הבאנו כוסית, כי לאביבית מתחילים להתפרק חלקים ויאנה ערבושית, אז הנה מישהי שהבנים יוכלו לזנק עליה מרצון ולא רק כי מה שיוצא אני מרוצה. בנוסף, הבאנו בחור ימני חדש כי הקודם לא כל כך הצליח לנו, ערן כבר מזמן היה אמור להטביע את סער בשכשוכית בהתקף ציונות חם אבל במקום זה הוא מתרפק עליו וממלמל "אז אנחנו מפעילים טרור על אזרחים פלסטינים? זה מאוד מעניין, ספר לי עוד, סבא סער". ולבסוף, הבאנו ערסית עצבנית. לא בגלל שחסרים כאלה בבית, סתם כי ערסים עצבנים זה מצחיק. מזל טוב לכולנו, ולחברים הדמיוניים של תמיר רוני, שימי, ענת, בת ודני: הדיירים החדשים נכנסו אתמול.

אה, ורגב הודח או משהו כזה.

הטרגדיה

מתוך האח הגדול. החדשות
הכיפה הזו שווה את הנייר ממנה היא עשויה. איכס. קותי/החדשות

היום שבו אביבית גילתה שיאנה היא, נו, אתם יודעים, אני לא רוצה להגיד את המילה, מוסלמית, היה המאושר בחייה. יאנה אולי יפה ממנה, צעירה ממנה, נחשקת ממנה ונולדה עם כל השיער שיש לה על הראש, אבל במונחי גזע, היא פשפש על הסולייה של אביבית. תזרקו את שתיהן מצוק ותראו את מי אלוהים תופס ואת מי לא. בונוס מיליון נקודות לאביבית. כל הסנהדרין מסמסת לה עכשיו. כיפאק היי לנו.

אז הפעם, כשקותי פותח איתה שוב במריבה ודוחק אותה לפינה, היא כבר יודעת איך לנצח אותו, ולא חשוב אם זה קשור לנושא. "תגיד לי", היא קוטעת את צעקותיו וגוחנת אליו במבט נורא, "אתה יהודי?" וזהו, ברגע אחד הוא מתקפל, מתכדרר לתוך בטנו ולוחש דרך הכר: "די, תסתמי, אל תגידי את זה. אני יודע. אני יודע". "אני עושה לך את זה כדי לזעזע אותך", מכריזה אביבית בהתרגשות, עיניה לוהבות ושערה מתבדר ברוח וכל מיני אישים מההיסטוריה היהודית מתעופפים סביב ראשה ולוחשים "מוסלמית, מוסלמית, היא מוסלמית, נקמו את כבודנו". קותי מתחפר עוד ועוד בקפוצ'ון שלו, כמו בחקירת שב"כ, אבל אביבית לא מוותרת: "ואתה עוד בא מבית מסורתי, שומר שבת, חימום, הכול, ועכשיו אתה הלכת ל... ל... לא רוצה להגיד את המילה הזאת בכלל!" ("מוסלמית, מוסלמית", לוחשים האישים)

גם קותי לא מסוגל להגיד את המילה. הוא מתעטף בכיפה, נודד בסלון, מביט אל האופק. זוהי שעתו האפלה ביותר. האם לבחור בדת שלו, שבזכותה הוא יכול לצעוק על ערן בגלל ענייני קידוש, או בבחורה שלו, שהוא נורא רוצה למזמז אבל היא אתם יודעים מה ("מוסלמית", שרים האישים מההיסטוריה היהודית), או פשוט לחכות לראות אם יש כוסית בין הדיירים החדשים שתזרום איתו. ואז המסוק של אביבית עובר שם ומעיף את ז'בוטינסקי לתוך עץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הדרמה

מתוך האח הגדול. החדשות
אולי תנסו לצעוק שהיא גבר?/החדשות

דקה אחרי שצעקו לו שיאנה היא אתם יודעים מה, אני לא רוצה להגיד את המילה, באו אנשים אחרים וצעקו לקותי מבחוץ שהם דווקא תומכים בקשר שלו איתה, אז שימשיך בכיף, והוא נרגע. פיו! תודה לכם, אנשים שצועקים בחוץ ומכתיבים את העלילה. אולי בפעם הבאה תעשו ניסוי ותצעקו "אביבית היא גבר"? הדיירים יאמינו בשנייה, אין ספק, ולכולנו יהיה הרבה יותר מעניין.

הקומדיה

מתוך האח הגדול. החדשות
שתו את הפיפי שלכם. רגב/החדשות

לכבוד יום האהבה, רגב הבין שהוא לא יכול להסתפק בלהיות סתם קריפי, הוא צריך להיות קריפי באופן מיוחד. כמו למשל, לגנוב לאביבית את התחתונים ("תחתון", בפרחית) כדי לכתוב עליהם "האהבה תנצח 2012 רגב", כדי שהיא לנצח תזכור שפעם היא היתה ככה קרובה להיבתר לשישה חלקים שיאוכסנו בפריזר. אבל היא מצאה אותו מבעוד מועד. "מה התחתון שלי עושה פה?!" צרחה כשגילתה את התחתון מדובלל בסדנת היצירה והשיקום של ערן, ותמיר הצטעף באושר: "אולי עושים לך הפתעה!", מדמיין את הדיירים ממלאים גם לכבודו תחתון מלא בממתקים ושרים לו שהוא אחלה וקופצים איתו על טרמפולינה.

אבל לקותי היתה דעה משלו לגבי מזימת התחתון: רגב עושה לה שחור. קותי יודע שליהקו אותו בתור סטריאוטיפ מזרחי, אז למה לא לשחק עם זה קצת. "את גמורה, תבקשי לראות רב דחוף!" הוא צהל. אביבית, בניגוד אליו, ריאליסטית: "אבל גבר לא יכול לעשות שחור, רק אישה יכולה!". קותי, מצדו, כבר מפליג בסיפוריו: ככל הנראה רגב לקח את התחתון, לבש אותו, שם אותו בתוך כוס והוא מתכוון לתת לה לשתות ממנה והוקוס פוקוס היא תתאהב בו והוא יקבל זמן מסך. "אז עכשיו גם אם תהיה משימה במדבר, תעשי פיפי ביד ותשתי, רק אל תשתי מהכוס שהוא נותן לך", מסכם קותי את העניין, מותיר את אביבית עלופה בפוך שלה. ולא רק היא מבוהלת: עכשיו, כשרגב הודח באשמתנו, אף אחד אינו בטוח. תבדקו בתחתון שלכם אם לא כתוב עליו "נחמד להיות חשוב אבל יותר חשוב להיות נחמד, 2012 רגב", ולמען השם, תשתו את הפיפי שלכם.

ייסורי וולטר הצעיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה ציפור? זה מטוס? לא, זה האגו של דיירי הבית!/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומני היקר, היום עבר מזל"ט מעל הבית עם שלט כל כך זעיר, שזה נס שאביבית הצליחה לקרוא שהוא מיועד לה. אבל איכשהו, כשהיא סיפרה על זה לאנשים, הוא הפך למסוק ענק שירד אליה עד שנגע לה במצח ובתוכו היו עשרה אנשים שנפנפו וצעקו לה שעה ארוכה. בפעם השלישית שהיא סיפרה את הסיפור זה כבר היה אסטרואיד ענק שנחת לרגליה ועליו אלף סנאים שרקדו לכבודה מקרנה. מתי כבר מדיחים את איתם?

הציטוטים

מתוך האח הגדול. החדשות
מתי בפעם האחרונה ראית את ציון אמיר? צבי פורטל/החדשות

"הוא לא איש שיחה ושיח" (קותי מתנשא על ערן והקורה נתקעת לו בעין)

"זה לא חוטיני, זה אפילו לא קוויני" (רגב יורד על תחתוני נשים. שהוא גונב)

"הקהל אוהב אותי" (רגב מסביר את סוד הקסם שלו)

"יש לי שמלה קטלנית, לבנה עם פרחים ורודים ועלים ירוקים עם איקס מאחורה וכזה פתוח מקדימה" (אביבית לפחות לא מוסלמית)

"אני אוהב את קותי, הוא מתנהג כל הזמן כמו מקופח אבל עם המשקפיים הוא נראה כמו ציון אמיר" (צבי פורטל לא מחכה עם הפנינים)

"ואם אני אשכב פה כמו בלטה ולא אתן שיוציאו אותי? תחשוב איך זה ייראה, מה תהיה הביקורת הציבורית. זה ממש לא מכובד שילדה קטנה שוכבת על הרצפה ובוכה כשמנסים להוציא אותה בכוח" (סופי בקמפיין "יהודי לא מגרש יהודי")

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully