וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי שין: "שני גברים וחצי זה ערימת חרא"

16.2.2012 / 7:57

השחקן זועם על אולפני וורנר בראדרז, שמאיימים לתבוע אותו בשל שימוש בתמונות שלו מהסדרה בכיכובו: "אם הם היו עסוקים בשלהם, הסדרה לא היתה כזו ערימת חרא רותח", אמר

מזמן לא היתה שערוריית צ'רלי שין, והנה - השחקן שב לתקוף מטרה ישנה ואהובה, אולפני וורנר בראדרז, המפיקה את "שני גברים וחצי" בה כיכב במשך שמונה עונות. הסיבה לקרב הנוכחי הוא איום של וורנר בראדרז לפעול משפטית נגד שין וסדרתו החדשה, "Anger Management", אותה מפיק שין ובה הוא עתיד לככב.

האולפנים זועמים על כך ששין משווק את הסדרה באמצעות תמונות פרומו שלו מתקופת "שני גברים וחצי", סדרה ממנה פוטר לאחר סדרת התבטאויות קשה נגד יוצר הסדרה, חלקן בעלות גוון אנטישמי. שין הגיב לדברים בראיון קצר לאתר TMZ ובהם אמר "זה נהדר מה שהם עושים. זה מונע ממני לראות את עצמי בחולצת באולינג מטופשת. אולי אם וורנר בראדרז היו משקיעים כל כך הרבה אנרגיה בתוכנית שלהם, היא לא היתה כזו ערימת חרא רותח".

היחסים בין שין לוורנר בראדרז פרנסו מאות כתבות בשנתיים האחרונות: האולפנים נאלצו להתמודד עם אורח החיים של שין הכולל סמים קשים, זונות והתנהגות בוטה של הכוכב. שין מצדו היה כוכב ביצת הזהב של רשת CBS, עד שלצדדים נמאס והוא פוטר. אשטון קוצ'ר נקרא להחליפו ושין אף בירך אותו על התפקיד החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully