וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה בוטלה תוכניתו של סטיבן קולבר?

לאחר יותר מ-970 פרקים רצופים, נעצרה ליומיים הפקת התוכנית דו"ח קולבר ומפיקי התוכנית מסרבים להסביר מדוע. מקורבים להפקה: מדובר במקרה חירום משפחתי של קולבר

הפקת תוכנית הסאטירה של סטיבן קולבר, "דו"ח קולבר", נעצרה ליומיים לפחות באופן פתאומי, ואנשי התוכנית לא מוכנים עדיין למסור את הסיבה. בעלי הכרטיסים שהוזמנו להקלטות היום (רביעי) קיבלו הודעות על כך שההקלטה מבוטלת, וכל מה שרשת השידור קומדי סנטרל היתה מוכנה למסור לעיתונות הוא ההודעה "בשל אירועים בלתי צפויים, שידורים חוזרים של התוכנית ישודרו ברביעי וחמישי הקרובים".

מדובר באירוע חריג עבור דו"ח קולבר. מאז 2005, יותר מ-970 פרקים של התוכנית שודרו, וההפקה מעולם לא נעצרה בצורה פתאומית כל כך. תוכנית האם של הקולבר ריפור, 'הדיילי שואו' של ג'ון סטיוארט, עצרה את ההפקה פעמיים ב-13 שנותיה: פעם אחת כשילדו השני של סטיוארט נולד, ופעם שניה כשאחד מאנשי ההפקה מת במפתיע.

אמנם לא ברור עדיין במה מדובר, אך הסופרת סוזן קיין, שהייתה אמורה להתארח בתוכנית מחר, כתבה בטוויטר שלה כי היא הוזמנה מחדש למועד במרץ. אתרי תעשייה פרסמו דברים של מקורב לתוכנית, שהסביר כי אירע מקרה חירום במשפחתו של קולבר ולכן בוטלו התוכניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully