וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אקס פקטור": ג'נט ג'קסון תצטרף כשופטת?

17.2.2012 / 22:36

השמועות סביב מינוימשופטות חדשות ל"אקס פקטור" לא גוועות: כעת נזרק שמה של ג'נט ג'קסון כמועמדת אפשרית להצטרף לתוכנית. היא מצידה לא הכחישה את הדבר

שבוע בלבד לאחר שהוליווד ריפורטר דיווח כי וויטני יוסטון קיבלה הצעה להצטרף כשופטת ל"אקס פקטור", ולאחר מותה המפתיע של הזמרת, מדווח היום (שישי) המגזין כי ג'נט ג'קסון נמצאת במגעים לאותו התפקיד ממש, זאת לאחר פיטורי השופטות פאולה עבדול וניקול שרזינגר.

ג'קסון התארחה בתוכנית של העיתונאי אנדרסון קופר ושוחחה איתו על הריאליטי-שירה. "אלוהים, לא. אני לא שופטת ב'אקס פקטור'", אמרה הזמרת וצחקה. "את לא שופטת כרגע ב'אקס פקטור'", השיב קופר. "לא אני לא", ענתה ג'קסון, "אבל זה כל מה שאגיד בנושא".

ג'קסון בת ה-46, זוכת גראמי, ואחת מכוכבות האר אנ' בי הגדולות של שנות השמונים והתשעים, נשארה בתודעה בשנים האחרונות פחות בגלל אלבומיה ובעיקר בשל הופעתה הפרובוקטיבית במחצית הסופרבול בשנת 2004 עם ג'סטין טימברלייק. אז כזכור, חשף טימברלייק את אחד משדיה של ג'קסון מול מיליוני צופים בעולם כולו ועורר סערה אדירה.

אם אכן ג'קסון נמצאת במגעים להצטרפות לתוכנית מדובר בשיחות ראשוניות, כיוון שסיימון קאוול נפגש בתקופה זו עם מועמדים פוטנציאליים להחלפת עבדול ושרזינגר. מקור אחר אמר להוליווד ריפורטר כי הזמרת פינק נמצאת גם היא בין המועמדות וכן כי קוואל הביע עניין גם בקייטי פרי.

"אקס פקטור": רוצים את ג'נט ג'קסון בתור שופטת? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully