וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיקס: ספיידרמן לילדים וסמולוויל נולדת מחדש

איך עושים ספיידרמן לילדים? ולמה "סמולוויל" חוזרת בדמות סדרת קומיקס? ומה חדש ב"מסע עם כוכבים"? החדשות החמות של עולם הקומיקס

מארוול: לילדים, אבל לא רק

גיבורי העל של מארוול - עכשיו לכל הגילאים. באפריל הקרוב תשיק אחת משתי חברות הקומיקס הגדולות בעולם מותג חדש "לכל הגילאים", Marvel Universe. וכשבמארוול מדברים על כל הגילאים, הם מתכוונים לילדים בגילאים צעירים מאוד. העטיפות של שתי החוברות הראשונות שיושקו תחת המותג החדש זועקות "קומיקס לילדים", עם דמויות שמצויירות בצורה חביבה ונחמדה יותר מהרגיל.

הראשונים שיגיעו למותג החדש הם חבורת הנוקמים וספיידרמן. האם זה קשור לכך שהנוקמים וספיידרמן עומדים להיות הגיבורים הגדולים של השנה בעקבות סרטי ענק הוליוודיים? האם מארוול רוצה להרוויח מפרסום הסרטים ולמשוך ילדים לקומיקס עם סדרות שתהיינה מקובלות גם על הורים מחמירים שלא רוצים לחשוף את ילדיהם לאלימות מצויירת? כן, כנראה שכן.

כשהדוקטור פגש את הקפטן

שתיים מסדרות ההמדע הבדיוני הגדולות בעולם, שלא ממש יכולות להיפגש על המסך בימים אלה, תפגשנה בקומיקס. מדובר ב'מסע בין כוכבים', לה אין כיום סדרת טלוויזיה, ו'דוקטור הו' הבריטית שצפוייה לחזור למסך רק בסתיו הקרוב. ואם זה נשמע לכם מוזר, אתם לא לבד.

הסיפור, שיפגיש בין הדוקטור הנוכחי לבין הצוות של "מסע בין כוכבים: הדור הבא", יסופר בשמונה גיליונות. הרעים בסיפור יהיו הסייברמן והבורג, שישתפו פעולה כדי לשעבד את היקום. ואם נתחשב בכך שלסייברמן ולבורג אותה האג'נדה, זה לא נשמע מופרך יותר מדי.

הגיליון הראשון יראה אור במאי.

סמולוויל לא תגמר לעולם

פברואר עדיין לא נגמר, אך התואר 'הידיעה שגורמת לכאב הראש הגדול ביותר' כבר הוענק. הזוכה בכבוד היא חברת הקומיקס DC, שהכריזה על סדרת קומיקס חדשה - סמולוויל. כן, סדרת הטלוויזיה שמבוססת על סדרת הקומיקס תזכה לסדרת קומיקס משלה, שתמשיך את עלילת סדרת הטלוויזיה. בקומיקס.

אם זנחתם את הסדרה לפני סופה, או הדחקתם את הסיום, נזכיר כי 'סמולוויל' נגמרת כשקלארק קנט לובש את גלימת סופרמן בפעם הראשונה. אז בסופו של יום, מדובר יהיה בעוד סדרת סופרמן של DC, ויש לה כבר שתיים כאלה היום.

גוסט ריידר שייך רק למארוול

הסיפור העצוב של החודש הוא סיפורו של גארי פרידיץ', היוצר של הקומיקס Ghost Rider, שהפסיד לחברת הקומיקס מארוול בתביעה. פרידיץ' תבע את מארוול ב-2007, בטענה שהזכויות לדמות שייכות לו והוא צריך לקבל תמלוגים מהסרט והקומיקס. מארוול החליטו להפוך אותו לדוגמה עבור יוצרים אחרים, ותבעו אותו בחזרה. הטענה: כשפרידיץ' חתם על הצ'קים שהגיעו ממארוול, צ'קים עליהם היה נוסח סטנדרטי של הסכם פרילאנס, הוא ויתר על כל הזכויות שלו.

אז עכשיו מארוול ניצחו, ופרידיץ' נדרש לשלם לחברה 17,000 דולרים. מה זה הסכום הזה? זהו הסכום המוערך אותו הרוויח פרידיץ' מחתימה על גיליונות קומיקס ואביזרים אחרים בכנסים אליהם הגיע. בדרך כלל, מארוול עוצמים עין כשכותביהם עושים זאת, ורוב הכותבים אכן עושים זאת. אך מפרידיץ', כאמור, עשו דוגמה. ועכשיו, היוצר של Ghost Rider אפילו לא יכול להזדהות כיוצר Ghost Rider באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully