וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זאת מלחמה": ראיון עם ריס ווית'רספון וצ'לסי הנדלר

"זאת מלחמה" מגיע לאקרנים ובראיון עם ריס ווית'רספון וצ'לסי הנדלר השתיים מייעצות לבדוק על העבר הפלילי של הדייט, ולהכיר אותו דרך הואגינה. בלעדי

ברוח האוהבים של ולנטיינס שצוין בשבוע שעבר, ומעבר למחוות הקבועות של העונה עם שוקולדים ופרחים, הרווחים הגדולים של הוליווד הם מהסרטים הרומנטיים שמכינים לכם לדייטים. השאיפה של מפיקי הסרטים היא גם לנסות להביא קהל נוסף, להלן גברים, וזה בדיוק מה שעולה מצפייה בדקות הראשונות של הסרט "זאת מלחמה", שעולה לאקרנים בישראל בסוף השבוע. סצנת הפתיחה סטייל ג'יימס בונד כבר מכניסה את הטסטוסטורון לעבוד שעות נוספות, כי במלחמה, כמו גם באהבה שמגיעה בסצנה הבאה, אין חוקים.

במרכז הסרט שני חברים טובים, סוכני ה-CIA בעלי הכינויים המגניבים "טאק" (טום הארדי) ו-FDR (כריס פיין) שמתאהבים במקרה - אבל לא באמת במקרה אם שואלים את התסריטאים - באותה בחורה ויוצאים לקרב על ליבה. בראיון לקידום הסרט דווקא מגיעות הבנות של הסרט, הכוכבת ריס ווית'רספון מלווה בצ'לסי הנדלר, המגלמת את החברה הטובה שמייעצת לה, וכמו בסרט גם בראיון היא זו שמנווטת עבור השתיים את השיחה.

"החלטתי למנות את צ'לסי לדוברת שלי מהיום, היא תעזור לי עם כל התשובות", פותחת ווית'רספון את השיחה בגיחוך, כאשר השתיים מתיישבות, רגע לפני שהן נפרדות מבמאי הסרט ג'וזף מק'גינטי ניקול הידוע גם בכינוי מק-ג'י (יוצר סרטי "המלאכיות של צ'רלי") שמאזין מהצד בתחילת השיחה.

בסרט שני גברים שונים נלחמים על ליבך, מה אם גבר היה צריך לבחור בינך לבין צ'לסי?

ריס: "מה זאת אומרת? אנחנו בדיוק אותו דבר".

מק-ג'י: "חוץ מהעובדה שצ'לסי בטוח ראתה יותר אברי מין גבריים מאשר ביקרו אי פעם במשתנות באיצטדיון הכדורגל בתל אביב".

צ'לסי: "מה הבעיה שלך לומר פשוט את המילה "פין"? טוב, בואו לא נתייחס אליו, הוא פשוט מרגיש מסורס לידי. הייתי אומרת שריס היא יותר אחראית ממני ובטוח מתנהגת יותר יפה בסביבת גברים אז אני מניחה שחלקם די אוהבים את זה. זה מה שיש לה שאין לי. אה וגם אוסקר".

ריס (צוחקת): "נכון, זה מאוד מושך גברים דרך אגב. בחורים תמיד אומרים לי 'אני מת לבוא אלייך הביתה לראות את הפסלון אוסקר'. זה לגמרי היה חלק נכבד מחיי הרווקות שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה כדאי לנשים לעשות לפני דייט? לבדוק אם יש לבחור תיק פלילי. מתוך " זאת מלחמה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריס ווית'רספון בת ה-35, המגלמת בסרט את לורן הנקרעת בין שני הגברים, מבלי לדעת את זהותם האמיתית או זה שהם בכלל חברים, נפרדה לאחרונה ממעמד הרווקה, או יותר נכון הגרושה, לאחר נישואיה הראשונים לשחקן ריאן פיליפה, שהניבו בן ובת לזוג. בשנה שעברה היא נישאה בשנית, הפעם לג'ים טות', סוכן שחקנים בחברה המייצגת אותה. הסטטוס הטרי והחברה של הנדלר משאירים אותה במצב רוב משועשע במיוחד לאורך הראיון.

בסרט אנחנו רואים איך שני הגברים מתחרים ביניהם כדי להכיר טוב יותר את הדמות שלך, איך את ממליצה להכיר מקרוב את בן או בת הזוג?

ריס (צוחקת): "לבדוק אם יש להם תיק פלילי, לפרוץ להם למחשב, לגנוב את כל הסיסמאות שלהם. אבל האמת שלי זה קרה, מישהו שהשתמש במחשב שלי ללא רשות, הסתכל לי בתמונות ומחק כל מיני דברים. זה היה לא נעים ואפילו מפחיד".

צ'לסי: "אבל זו באמת עצה נהדרת לבדוק עבר פלילי. הבעיה היא אם אין להם ואז אין לך בכלל מידע. לדעתי אין ספק שהדרך הכי טובה להכיר גבר היא באמצעות הואגינה".

ריס: "והרבה מאוד נשים היו רוצות לשכב עם שני הכוכבים שמשחקים לצידי. אולי אפילו במקביל. אני חושבת שיש הרבה אספקטים מושכים בכל אחד מהם".

ואם הייתן צריכות לבחור מביניהן?

צ'לסי: "אני הרווקה מבינינו ואני אוהבת מבטאים אז אני נמשכת למבטא של טום. אבל לכריס יש גוף טוב. אני מוצאת את שניהם חתיכים מאוד".

צ'לסי הנדלר וריס ווית'רספון. Todd Williamson, GettyImages
"אנשים יבואו כי הם אוהבים לדבר על חדירה". צ'לסי הנדלר וריס ווית'רספון/GettyImages, Todd Williamson

צ'לסי הנדלר בת ה-36, יהודית רפורמית שגדלה בניו ג'רזי, עשתה שם לעצמה בזכות תכנית האירוח הלילית שלה ב-!E, בעזרתה על הדרך הסתחבקה כבר עם ג'ניפר אניסטון ושרליז ת'רון. שלא כמו ווית'רספון שהתמסדה, הנדלר חוגגת את הרווקות שלה, ולאחרונה גם סיפרה מעט פרטים אודות הרומן הקצרצר שניהלה עם הראפר פיפטי סנט, הכל מקדש את יחסי הציבור כנראה לקידום הסרט.

הקהל יגיע לראות את הסרט בשביל העלילה או בגלל השחקנים היפים?

צ'לסי: "הם יבואו כי אנשים אוהבים לדבר על חדירה. אוהבים לחשוב על זה ואוהבים לראות את זה. זה נושא שמדבר לכולם – גייז, סטרייטים, נשים, גברים, חיות, כולם. וגם יש פה משולש רומנטי אז בכלל זה משהו שהקהל אוהב".

ריס, זה דוגמא לסרט רומנטי שאת אוהבת לצפות בו בולנטיינס?

ריס: " אני מאוד אוהבת את 'זכרונות מאפריקה' או 'הפצוע האנגלי'. זה סוג הסרטים שאני מתחברת אליהם. 'היומן' זה סרט שאני יכולה לראות ללא הפסקה למשל".

צ'לסי: "מעניין... עבורי זה אולי 'מלתעות'. אבל בולנטיינס הזה (הראיון התקיים בשבוע שלפני ולנטיינס. ד.כ.), אני והחברות שלי הולכות יחד לראות את הסרט החדש".

בלי גברים?

צ'לסי: "גברים נאסוף על הדרך אחרי הסרט. מה הסיפור שלך, אתה רווק?"

אני? כן. וגם יהודי כמוך.

צ'לסי: "מצוין, אז אני מציעה לך לחפש אותי ואת חברות שלי מאוחר יותר. ועד אז 'שבת שלום' ".

"זאת מלחמה" - מתי ואיפה רואים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully