וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד" נגד מושיק עפיה: מלחמת הגרסאות

חגי אוזן

19.2.2012 / 19:02

אחרי פגישה בין הצדדים, טוענים בחברת ההפקה כי אופציית ההליכים המשפטיים טרם הוסרה. מקורבים לעפיה לעומת זאת אומרים כי "מושיק באמת פוחד לטוס"

המחלוקת בין קופרמן הפקות, מפיקת "חי בלה לה לנד" לבין מושיק עפיה, שביטל ברגע האחרון את השתתפותו בריאליטי, נמשכת. זאת, בעקבות פגישה שנערכה היום (ראשון) בין הצדדים, ובסיומה שני הצדדים טוענים לגרסאות שונות. לפי גרסת מקור בקופרמן הפקות, החברה לא מוותרת על האופציה לתבוע את הזמר על שלא עלה על המטוס ללוס אנג'לס ברגע האחרון. לעומת זאת, מקורבים לעפיה טוענים כי הוא ואנשיו הצליחו עפיה ומנהליו לשכנע את מפיקי התוכנית כי עפיה בהחלט התכוון לעלות על המטוס ללוס אנג'לס, אולם נתקף פחד טיסה שלא אפשר לו לעשות כן.

"מושיק חשב שיהיה בסדר", אומר מקורב לעפיה. "באמת שהיתה לו כוונה לעשות מאמץ, הוא גם הכין את השירים ואפילו למד אנגלית. הרגליים רעדו לו, מה הוא יכול לעשות".

אבל ידעתם שזה יכול לקרות.

"ידענו שזה יכול לקרות וחשבנו שאולי בכל זאת. למרות שלפי החוזה פחד טיסה לא יכול להוות עילה לביטול, הם הבינו שאי אפשר לחייב אותו ושהוא לא משחק".

לעומת זאת, מקור בקופרמן הפקות אמר כי בחברה זועמים על עפיה וכי הוא ומנהלו קיבלו כבר מכתב אזהרה המאיים בהליכים משפטיים נגד הזמר.

אלעד קופרמן, הבעלים של קופרמן הפקות, סירב להגיב. מחברת yes המשדרת את "חי בלה לה לנד" סירבה להגיב. מנהלו של עפיה, אסף אירלנדר, סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully