וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר 2012: "חצות בפריז" ו"היורשים" זכו בפרסי גילדת הכותבים

20.2.2012 / 7:12

שבוע לאוסקר: סרטיהם של וודי אלן ואלכסנדר פיין זכו בפרס היוקרתי, אולם אלן נהנה מכך ש"הארטיסט" לא היה מועמד. פרסים גם ל"הומלנד" המבוססת על "חטופים" הישראלית

גילדת הכותבים העניקה את פרסיה אמש (ראשון, שעון ארה"ב) בלוס אנג'לס ובראש הזוכים נמצאים וודי אלן, שזכה בפרס התסריט המקורי על "חצות בפריז" ואלכסנדר פיין, נאט פאקסון וג'ים ראש, יוצרי התסריט המעובד של "היורשים" בכיכובו של ג'ורג' קלוני.

עבור "היורשים", מדובר בצעד משמעותי לקראת זכייה באוסקר בקטגוריית התסריט המעובד. עבור "חצות בפריז" מדובר בהוקרה משמעותית, אולם באוסקר עצמו יתמודד הסרט מול מישל הזנוויציוס והתסריט המקורי שלו ל"הארטיסט". "הארטיסט" נחשב למועמד מוביל לזכייה בקטגוריות הסרט הטוב ביותר והבמאי הטוב ביותר, ולכן גם למועמד מוביל גם בקטגוריית התסריט המקורי.

בתחום הטלוויזיה זכתה "הומלנד", הגרסה האמריקאית של "חטופים" הישראלית להוקרה נוספת, עם זכייה בפרס התסריט הטוב ביותר לסדרה חדשה, תוך שהיא גוברת על "משחקי הכס" האהובה ו"דה קילינג" המוערכת. "הומלנד" זכתה גם בפרס על הפרק "החייל הטוב". בפרס הקומדיה זכתה "משפחה מודרנית" ובפרס הדרמה - "שובר שורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully