וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 2: הקיצוצים יצאו לדרך

20.2.2012 / 9:41

שכר הבכירים, בהם מגישים ופרשנים, יקוצץ ב-15%, היקף העסקת הפרילאנס קוצץ והעובדים נתבקשו לוותר על ימי חופשה: צעדי ההתייעלות בחברת חדשות 2 מגיעים לשיא

הצעדים להפחתת עלויות והקיצוצים בחברת החדשות של ערוץ 2 הגיעו לעובדים. אמש (ראשון) כונסו כל עובדי החברה והתבקשו לוותר על ימי חופשה שנצברו להם, אולם מנכ"ל החברה, אבי וייס, הדגיש כי מי שלא מעוניין בכך - הצעד לא ייכפה עליו. בשלב זה אין כוונה לקצץ בשכר העובדים הזוטרים, אולם הנהלת החברה הודיעה כי שכר הבכירים - בהם חברי הנהלה, פרשנים ומגישים יקוצץ בעד 15%. בשבועות האחרונים צמצמה החברה את היקף העסקת עובדי הפרילאנס, ותקנים שטרם אוישו בוטלו או הוקפאו.

צעדים אלה נעשים בהמשך להחלטת דירקטוריון החברה מחודש דצמבר על קיצוץ חצי שנתי של כ-2 מיליון ש"ח מתקציב חברת החדשות, אשר פועלת בשלב זה ללא תקציב שנתי. דירקטוריון החברה מתקשה לאשר את התקציב השנתי עקב מחלוקת בין נציגיו על עומק הקיצוץ בתקציב.

דירקטוריון החברה מורכב מנציגי הזכייניות קשת ורשת, אשר הכנסותיהן מפרסום ירדו בחודשים האחרונים עקב המשבר בענף הפרסום, וכן מנציגי ציבור. בשל כך הוחלט על העברת תקציב חצי שנתי בשלב זה, כאשר גורמים בשוק מעריכים כי הקיצוץ השנתי הכולל יעמוד לבסוף על כ- 5.5%-7.7% מהתקציב השנתי של החברה אשר עמד בשנה החולפת על 92 מיליון שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • חדשות 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully