וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אילון פורש: מי יחליף אותו במהדורה של ערוץ 10?

20.2.2012 / 15:56

יעקב אילון עוזב את חדשות ערוץ 10 אחרי עשור ומותיר את כסא המגיש של המהדורה מיותם. וואלה! תרבות התגייסה והכינה לכם את רשימת העיתונאים שיכולים למלא את מקומו

יעקב, אתה לא לבד בעולם

יעקב אילון אמנם חנך את שידורי ערוץ 2 אבל בעשור האחרון הוא הפך למזוהה יותר מכל עם האלטרנטיבה לו. אילון שהצטרף לערוץ 10 עם הקמתו, ישב בעשר השנים האחרונות בכסא המגיש של המהדורה המרכזית של הערוץ וביסס את מעמדו כאחד מעמודי התווך של בית הוורד. היום (שני) התבשרנו כי המעבר לנווה אילן הכריע אותו ואילון עוזב את חדשות ערוץ 10.

בזמנו, עם פרישתה של מיקי חיימוביץ' מהגשת המהדורה לצד אילון נבחרה תמר איש שלום לתפקיד. כעת, קברניטי הערוץ יצטרכו למצוא שחקן חיזוק שישלים את איש שלום. הנה ההצעות של וואלה! תרבות למגיש שישכיח מהצופים את הגבות של יעקב אילון.

יעקב אילון פורש: תתגעגעו אליו? ספרו לנו בפייסבוק

גיא זוהר

גיא זוהר כבר הגיע למקום כל כך מלוטש בקריירה שלו, שמזוויות מסוימות נדמה שהוא מחזיר אור ומסנוור את צופיו. אחרי ההתפטרות מהגשת מהדורת ערב שישי של "השבוע", הוא הוכיח שהוא הרבה יותר מרק בובת טלפרומפטר, ושאינטגריטי זו עדיין מילה שיודעים לאיית בתקשורת; ההופעה הנוגעת ללב הזו העניקה לו הרבה מאוד נקודות לפני ואחרי המצלמה.

בתקופה שבה הנחה את "היום שהיה", הצליח זוהר ללמוד איפה לרכך כשצריך, ואיפה לשחרר חיוך, ועדיין הסמכותיות שלו היא כזו שלא מוטלת בספק על ידי אף אחד. הנעליים שיעקב אילון משאיר אחריו הן אמנם גדולות למדי, אבל גם החליפות התפורות היטב של זוהר אף פעם לא הגיעו במידת מדיום, ואם יש מי שיכול להחליק בנוחות אל עמדת המגיש – הרי שזה זוהר.

צבי יחזקאלי

צבי יחזקאלי נהנה מקו התפר המוצלח של היותו גבר העידן הישן מחד, ומאידך בעל הפאסון העדכני המטופח של מי שתמיד שם עם האצבע על הדופק, גם בתרגום סימולטני לערבית. בטלוויזיה שהולכת ומתרוקנת מהשועלים הגבריים המכסיפים שלה, ליחזקאלי עדיין יש את ההילה הבוטחת של הכל-יודע כל-יכול שמסוגל להעביר בשלווה את החדשות הכי מחרידות על האיום האיראני, לתת הסברים שגם אנחנו יכולים לעכל, ועוד יישאר לו עודף בשביל לפלרטט עם תחזית מזג האוויר המחויכת בסוף.

חוץ מזה, איך לומר זאת מבלי לחפצן – צבי יחזקאלי בא לנו טוב בעין, ולא היה לנו מפריע כלל וכלל ליהנות מהפרצוף הפוטוגני שלו בכל ערב.

אודי סגל

כבר שנים שאודי סגל מחכה להזדמנות שלו להוכיח שהוא בהחלט ראוי ליותר. הכתב המדיני של חדשות 2 נחשב לאחד היציבים והאמינים בחברה, בעל הישגים עיתונאיים וגם בעל הופעה טלוויזיונית מצוינת. יכולותיו להוביל סיפורים ולראיין הולכות וגדלות מדי יום על תפקידו ככתב מדיני ונראה שהגיע הזמן שגם הוא יתיישב על כסא המגיש.

באחרונה הוא אף צילם פיילוט להגשת "אולפן שישי" פוסט-יאיר לפיד והחלטה למנות אותו לתפקיד היא יותר מלגיטימית. עכשיו, כשנפתחה עמדה כה משפיעה מהצד השני, טוב יעשו בחדשות 2 אם יחשבו שוב על כך שהם לוקחים את סגל כמובן מאליו, כדי שלא ימצאו אותו בטעות מעביר את השידור לסקופ הבא של רביב דרוקר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

דני קושמרו

בשבועיים האחרונים נפוצה השמועה כאילו נגמרו מגישי המהדורות בחדשות 2 ורק דני קושמרו נשאר להגן על המצודה. כמעט ערב אחרי ערב הוא הופיע על המסך, ממהדורת השבת דרך מהדורות השבוע ועד "אולפן שישי" כמובן, אותה הוא מגיש מאז יאיר לפיד פרש. קושמרו הוא פנים מוכרות ואהובות על צופי ערוץ 2, שבסקרים מעדיפים אותו על יונית לוי.

הוא משדר כל-ישראליות, נעים, לא מתנשא, נוטה לפרגן לסיפורים מרגשים ומזדעזע מעוולות השלטון, ממש כמו יעקב אילון ותנועת הגבות המפורסמת שלו. כרגע, כל עוד לוי לא יוצאת לחופשת לידה, קושמרו תמיד יהיה בעמדת הסגן. בחדשות 10, תמורת לא מעט כסף, הוא יכול להיות כינור ראשון, שינגן מוזיקה ערבה במיוחד לאוזניים של קברניטי חדשות 10.

יאיר לפיד

בכל יום מאז הודיע שהוא נכנס לפוליטיקה, נראה שיאיר לפיד מתגעגע לאותו צדוק טייסון-הכהן, האיש שהפליא בו מכות אגרוף בסרטון היוטיוב הכה אהוב. בכל יום הוא קורא מאמר אחר על כמה אין לו דבר להגיד, עד כמה הוא ריקני ולעומתו, אביו הוא ווינסטון צ'רצ'יל. בימים האחרונים נשאב לפיד לתקרית ה"טוב ביי" בפייסבוק, ששוב עוררה גל זעם נגדו ודרכו הפוליטית.

קצב השחיקה שבו מתנהל המירוץ הזה, שרק החל לפני כלום זמן, יכול לגרום ללפיד להבין שמקומו פשוט אינו שם, במשכן הכנסת בירושלים אלא במקום אחר בעיר הבירה. ואם ל"אולפן שישי" הוא כבר לא יחזור, מה רע לעשות זאת בכסא של המהדורה השנייה הכי נצפית, שיחד איתו עוד עלולה לנסוק לגבהים שערוץ 10 מכיר רק כשמשדרים את "היפה והחנון"? ואם לא ימצא חן בעיניו, הוא תמיד יוכל לומר "טוב ביי".

השתתפו בהכנת הכתבה: לילך וולך, חן רוזנק ועינב שיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully