וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל כבשה גם את פרסי הבריטס

21.2.2012 / 23:59

הקאמבק הנהדר של הזמרת נמשך גם בטקס היוקרתי, בו זכתה בפרס אלבום השנה והזמרת הטובה ביותר וגם הופיעה נפלא. הפדיחה: נאומה נקטע והיא סימנה אצבע משולשת

אדל כבשה גם את טקס פרסי הבריטס: שבוע וחצי אחרי שזכתה בכל הפרסים המרכזיים של הגראמי, זכתה אדל הערב (שלישי) בפרס הזמרת הבריטית הטובה ביותר וכן בפרס אלבום השנה על "21" המהולל. הזמרת גם הפליאה בהופעה נהדרת, בה ביצעה את "Rolling In The Deep", בפעם השנייה בלבד מאז החלימה מהדימום החמור במיתרי קולה. את פרס אלבום השנה קיבלה אדל מידיו של ג'ורג' מייקל, שהחלים גם הוא מדלקת ריאות קשה. "אני כל כך גאה להיות בריטית ולשאת את הדגל ולהיות בחדר אתכם". באותו רגע אירעה תקרית לא נעימה - נאום התודה הפטריוטי של אדל נקטע על ידי המנחה לטובת מופע הנעילה של בלר ואדל, בתגובה, סימנה אצבע משולשת בשידור חי בטלוויזיה.

אדל מסמנת אצבע משולשת:

אדל בהופעה בבריטס:

בשאר הפרסים בטקס: המוזיקאי הצעיר אד שיראן סגר גם הוא ערב מצוין עם פרס זמר השנה ופרס פריצת השנה. קולדפליי זכו בפרס להקת השנה בפעם השלישית בקריירה שלהם וההרכב One Direction זכה בפרס הסינגל הטוב ביותר על הסינגל "What Makes You Beutiful".

הבריטס מוענקים גם לאמנים מחוץ לבריטניה: ברונו מארס זכה בפרס זמר השנה, ריהאנה בפרס זמרת השנה, לנה דל ריי בפרס פריצת השנה ופו פייטרז בפרס הרכב השנה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

החלק המרגש של הערב הגיע בסיומו, עם הענקת פרס התרומה הייחודית למוזיקה הבריטית לבלר, הרכב הבריטפופ האגדי שהתאחד בפעם השנייה לצורך האירוע. לאחר נאום התודה שלהם והענקת פרס אלבום השנה לאדל והתקרית הלא נעימה שם, חזרה הלהקה לבמה לביצוע מחרוזת שירים שהחלה עם "Girls & Boys", עברה ל-"Song 2", משם דהרה ל-"Parklife" עם האורח פיל דניאלס, לאחר מכן האטה את הקצב עם "Tender" בליווי מקהלה וסגרה את האירוע עם "This is A Low". עכשיו נצטרך לראות מה יזכרו יותר מהטקס הזה: את ההופעה של בלר או האצבע המשולשת של אדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully