וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: אביבית כמעט מתה בשידור חי

22.2.2012 / 1:14

הרגע בו אביבית שמעה שהודחה היה גם הרגע בו כמעט נפחה את נשמתה, וזאת בטרם הספיקה להיפרד מתדמית השרלילה. בלוג "האח הגדול" חותך ורידים, אבל בחצי

אביבית רוצה קהל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך אביבית כמעט מתה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול צפינו במוות בשידור חי. כשארז טל הכריז שסער מקבל אזרחות ונשאר בבית, אזלו החיים מגופה של אביבית והיא צנחה כשקית סיליקון מרוקנת. אישוניה שקשקו בארובותיהם, בשרה הלבין, גפיה כשלו. כי בעולמה של אביבית אין הדחות. בעולמה של אביבית כל האזרחים עפים סביבה במסוקי שוקולד ושרים "אני אוהב אותך" בקול של יהלום. כשהיא הודחה מהבית משהו מת בה. מבטה היה כולו תהום אחת ענקית. "אני רוצה קהל", היא שאגה לעבר אסי עזר. רוצה, בטח רוצה.

אחר כך צפינו בתחייה בשידור חי. "אתן חוזרות לתוכנית כי משהו משהו משימה", ברבר האח הגדול, אבל אביבית שמעה רק "את עדיין קיימת". האושר שפרץ ממנה בצווחות חרדה היה כמעט טרגי, כשהיא הבינו שאולי לא כולם אהבו אותה בבית, אבל המצלמה עדיין אוהבת אותה. היא אולי האישה המעצבנת ביותר בטלוויזיה כיום, אבל אני לא יכולה שלא לרחם עליה קצת.

הדרמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באמת, יש תמונות מרצח העם ברואנדה שיותר ראויות מזו. אביבית וצבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

צבי המסכן, הגיע לתוכנית בתזמון הגרוע ביותר, דקה אחרי שתמיר אומר לאביבית להיזהר שלא לצאת שרלילה. עד כה היא דילגה בעליזות מגבר לגבר בקריאות "הביטו, הנה ציצי!", וברגע שצבי מגיע בדהרה כדי ללקט לעצמו קמצוץ ציצי משל עצמו היא מקפלת את הדוכן. "זה לא נראה טוב", אמר לה תמיר, והיא שמעה בקולו, והחליטה להפעיל את אסטרטגיית הארד טו גט. המתקפה הראשונה של צבי, בלילה במיטתו, נבלמה: הוא משך אותה אליו, היא מלמלה שזה בעייתי, והוא נשף את ה"יאללה יאללה אל תשחקי אותה" שאנחנו כל כך אוהבות לשמוע אחרי ה"לא". אך בפעם השנייה, בנסטי, אחרי שיחת "את צריכה לחזר אחריי" "מי רוצה לחזר אחריך" הוא כבר הצליח לנשק אותה, והיא הדפה אותו בכעס תוך רבע שעה: "אני לא רוצה לנשק אותך!"

"לא רצית לנשק אותי? אז למה פתחת את הפה?" הוא קרא בניצחון. הרעיון שהיא רצתה את הנשיקה היה כל כך מופרך, שאביבית פרצה בצחוק ונפלה שוב ושוב לתוך חיקו. היא! רוצה אותו! זה כל כך מגוחך שעליי לשפשף את חזהו ולהישען על צווארו כדי להירגע! "אתה גבר גבר, צבי", נאנחה כששכך צחקוקה, ויצאה מעכסת מהנסט כדי לספר לאח הגדול שלצבי יש סנטר חלומי. היא אולי קיפלה את הדוכן, אבל לא סגרה עדיין את הקופה. וצבי לא הולך לשום מקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הטרגדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי רוצה הרפס? לירון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד בתוכניתנו "הפה של צבי נתחב למקומות ללא רשות" – עכשיו הוא גם מתמרח בווזלין לשפתיים של לירון, והיא מתפוצצת. ובצדק. זכותה לא להירשם לקייטנת ההרפס של הבית, וצבי הוא בהחלט בחור שאפשר להגיד עליו "אתם לא יודעים איפה זה היה קודם". עינב, שנתנה לצבי מלכתחילה את הליפסטיק, נעלבת קשות בשם כל האנשים שאוהבים להשתמש בחפצים של אחרים בלי רשות. "אני לא אוהבת אנשים שמתחשבנים על דברים", הודיעה לה, וגם צבי התעורר פתאום מקצה החדר עם ה"מי את בכלל" המסורתי של תכניות הריאליטי באשר הן, ולירון בוכה שהיא רוצה לעזוב את התוכנית כי לא מספיק שהאוכל מלא בקשקשים של אביבית עכשיו גם הבליסטיקס שלה מכיל גבשושי צבי, והשישו ושמחו ניתז לכל עבר בלי שהדיירים הוותיקים ימצמצו אפילו. יעל אמנם מאושרת שכותשים את לירון, ואמנם קותי לוחש לה שלא תוותר להם כי הוא בונה עליה כי היא קצת דומה ליאנה רק יהודייה, אבל זה ריב של מהגרים. מאבק סביב נושא הפרטיות ששאר דיירי הבית כבר מזמן התרגלו לחיות בלעדיה. לירון, החזיקי מעמד.

הקומדיה

לירון מחקה את צבי. תודה לך.

ייסורי וולטר הצעיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני רוצה ללכת!/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומני היקר, האם במשימת החצי אני יכול ללכת ושאיתם יסתדר לבד?

הציטוטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה: אף אחת ואף אחת 2, לא בהכרח בסדר הזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הוא יותר מדי..."
"יותר מדי טוב, נכון".
"לא, יותר מדי ליצן" (צבי מחדד לקותי את דעתו על תמיר)

"השאירה את הקמח פתוח, שיסגרו אותו המשרתים" (תמיר בעצבים על אביבית)

"אני אוהב אותך ככה" (ערן חש צמרמורת נעימה למראה הנחישות של תמיר)

"גם אני אוהבת לאכול מהסיר!" (אביבית וצבי מגלים שהם חולקים את אותם תחביבים ושבכולם מעורבים חיידקים)

"אני לא נשאר עם אנשים ששואבים לי את כל האנרגיה" (ערן מותש מאביבית)

"מה, אני רגיש! כמו חרא על הכביש" (צבי מעיד על עיסתו, ועוד בחרוזים)

"פתחה עליי מפה ועד לקיבינישטרוף" (לירון מקללת באשכנזית)

"זה ממש לא פייר שבנאדם שטחי כמו אביבית יזכה בתהילה" (סופי לשרי במפגש אנונימיות-אנונימיות)

"היא כל הזמן רוצה תשומת לב, איך אפשר לאהוב את זה?"
"מי אוהב את זה? רק מפגרים" (מפגש אנונימיות-אנונימיות, מושב ב')

"אני מרגיש שהתרחקת ממני בזמן האחרון בגלל קותי" (ערן עדיין תקוע בפרק 14)

ויורם זק היה אומר

אילוטסרציה. עומר מירון
אילוטסרציה/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully