וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

8.3.2012 / 7:23

התשובה של דיסני ל"אווטאר", הסרט הראשון שביימה אנג'לינה ג'ולי, קומדיית נעורים, דרמה פסיכולוגית וממתק אנימציה צרפתי - כל זה מגיע השבוע למסך הג

ג'ון קרטר

פנטזיית פעולה בדיונית שזכתה לכינוי התשובה של אולפני דיסני ל"אווטאר", וזאת מפני שגם היא מציגה עלילת אקשן המתרחשת בכוכב אחר, עם חוקים משלו ושפה משלו, ובגלל שגם הפעם כל זה מוצג לנו בתלת-ממד ובאפקטים חדישים, שנעשו בהשקעה כספית אדירה.

דמותו של ג'ון קרטר, העומדת במרכז הסרט, נוצרה במקור בידי אשף הספרות הזולה אדגר רייס בורוז (מי שגם עמד מאחורי טרזן). אנדרו סטנטון, שביים את הסרט הזה, גדל על המעללים של קרטר וחלם במשך שנים להביא אותם למסך הגדול. הודות להתגשמות החלום, אנו יכולים לראות כיצד קרטר, חייל אמריקאי רב פעלים, מוצא עצמו בניגוד לרצונו במאדים, ושם נקלע לעימות מרתק והרה גורל בין שני השבטים החזקים בכוכב.

בימוי: אנדרו סטנטון. משחק: טיילור קיץ', ווילם דפו, סמנתה מורטון, בריאן קרנסטון, לין קולינס, תומס היידן צ'רץ' (132 דקות).

איפה ומתי רואים את "ג'ון קרטר"?

שיטה מסוכנת

דרמת מתח פסיכולוגית של הבמאי דיוויד קרוננברג, העוסקת בשתיים מן האושיות החשובות אי פעם בעולם הפסיכיאטריה -קרל יונג (מייקל פאסבנדר) והמנטור שלו, זיגמונד פרויד (ויגו מורטנסן). הסרט מתרחש ערב מלחמת העולם הראשונה והוא עוקב אחר מערכת היחסים הטעונה בין השניים, שלתוכה נכנסה צעירה יפהפייה ועתירת תסבוכות בשם סבינה (קירה נייטלי).

בימוי: דיוויד קרוננברג. משחק: קיירה נייטלי, מייקל פאסבנדר, ויגו מורטנסן, ונסן קאסל (99 דקות).

איפה ומתי רואים את "שיטה מסוכנת"?

בארץ של דם ודבש

הסרט העלילתי הראשון של אנג'לינה ג'ולי כבמאית, שבו הכוכבת הגדולה בעולם מנסה להוכיח כי היא גם יוצרת קולנועית מוכשרת בפני עצמה.

ג'ולי מתארת כאן את מערכת היחסים בין שני בוסנים, החיים בשני צדי הגבול של המדינה השסועה בימי מלחמת האזרחים בשנות התשעים. הסרט עוקב אחריהם לפני ואחרי המלחמה, ומראה כיצד היא עירערה את הקשר ביניהם.

בימוי: אנג'לינה ג'ולי. משחק: רייד סרביידיג'ה, גוראן קוסטיץ', זאנה מרינוביץ' (101 דקות).

איפה ומתי רואים את "בארץ של דם ודבש"?

פרוג'קט X

קומדיית נעורים, העוסקת בשלושה בוגרי תיכון המארגנים מסיבה. ככל שמתקדם הלילה, והשמועה אודות החגיגה פורשת כנפיים, הדברים יוצאים מכלל שליטה. התפריט, כרגיל, כולל הרבה בירות, סקס ומבוגרים כעוסים.

המיוחד ב"פרוג'קט X" הוא דרך העשייה שלו: האירועים הנחשפים בפנינו מוצגים כאילו צולמו בזמן אמת בידי מצלמות וידאו. כלומר, זוהי תשובת קומדיית הנעורים לסרטי אימה מסוגם של "פעילות על-טבעית", "כרוניקה בזמן אמת" ו"השטן שבפנים", והסרט יכול להירשם בדפי ההיסטוריה כפעם הראשונה שמשתמשים בטכניקת הצילום הזו לצורך ז'אנר קומדיות הנעורים.

בימוי: נימה נוריזדה. משחק: קירבי בליס בלנטון, סם לנט, תומאס מאן (83 דקות).

איפה ומתי רואים את "פרוג'קט X"?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מפלצת בפריז

סרט אנימציה צרפתי, היוצא בישראל בגרסה מדובבת בלבד. בהתאם לרוח הנוסטלגית שאפפה השנה את הקולנוע, גם סרט זה חוזר לפריז של פעם - במקרה זה, שנת 1910, שבה מפלצת מפחידה מבחוץ אך עדינה מבפנים מפציעה בעיר האורות ומפתחת חברות מוזיקלית ומיוחדת במינה עם זמרת קברטים.

בימוי: ביבו ברגרון. קולות: יובל סגל (90 דקות).

איפה ומתי רואים את "מפלצת בפריז"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully