וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: אביבית מאוימת מהכוסית החדשה של הבית?

27.2.2012 / 1:13

אביבית בדרך להיסטריה כי היא כבר לא הכוסית היחידה, לירון ממשיכה להסתבך וערן כובש מתמיד, אבל מתי הוא יתנשק עם סער? בלוג "האח הגדול"

מוי כיף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האודישן הארוך בעולם לשמפו. ויקטוריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרומן בין ישראל לטראש הארגנטינאי נמשך. גדלנו עם "קטנטנות", התבגרנו עם "המורדים" ו"כמעט מלאכים", ועכשיו נאבד את בתולינו לוויקטוריה עם מחשוף ה"כמעט נשפכים" שלה. לקותי כמעט נזלו האישונים למראה הדיירת החדשה, ואביבית האפירה בשנייה שהבינה שעם עוד כוסית בבית היא תצטרך לזרז את העניינים עם צבי כדי שלא יחשוב חלילה לקפוץ על המזרון הלא נכון. חכו עד שהיא תגלה שבזמן שוויקטוריה מתיישבת על צבי בטעות ("אופסי, חשבתי שאתה כיסא סקסי!") והוא נשכב עליה בטעות ("לעזאזל, הייתי בטוח שאת ערסל!"), היא לא תוכל לעצור אותם מלשכב זה עם זה בטעות כי היא תתייבש בארגנטינה עם בנחמין ופליפה. אבל עד שהאח הגדול יפנה את השטח מאביביות למען ויקטוריה, הבה נקלוט אותה יפה ונאחל לה הצלחה בארצנו. היא עדיין לא יודעת שהיא נמצאת כרגע באודישן הכי ארוך בעולם לשמפו מוי כיף.

הדרמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו באוזניות של אביבית: "אני! אני! אני! אני!"/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשימת החצי לא חתכו, לצערי, את זמן המסך של אביבית בחצי ושוב היה פרק שלם של "הדיירים עושים דברים שמשפיעים איכשהו על אביבית". אפילו כשצפינו בתעודת הזהות של תמיר והתרגשנו יחד עם כולם מהז'קט השחור שלו, בעצם צפינו באביבית שבוכה "הוא אומר שהוא יפה מבפנים, לא משנה מה אומרים, הוא בן אדם מדהים אבל לא כולם רואים את זה", וברור שהיא מדברת בעצם על עצמה. גם נחילי הנזלת ששוצפים ממנה ממחישים זאת.

כרגיל, כדי להתמודד עם נפשה המתפרקת, אביבית מתרפקת על הגבר הראשון שאומר לה "הי, את נראית טוב או משהו כזה" בלי להיות מכוער, וזהו כרגע צבי. די בכך שהוא יחמיא לה פה ושם פלוס נשיקה לחיזוק הרושם ואחר כך יחזור לענייניו באדישות, כדי שהיא תתייפח לתוך חיקו שהיא אוהבת אותו לנצח. כל נקבובית בבשרו של צבי היא מזבח זהב עבור אביבית, ולעומת זאת הוא אפילו לא מבדיל אצלה בין ריסים לגבות. מבחינתו היא בסך הכול עוד סמרטוט חם לעטוף בו את האגו שלו, ואת הסמרטוט צריך להחליף כשהוא נרטב יותר מדי.

אבל יש גם אנשים שהם מתחת לאביבית בשרשרת המזון הזאת. אפשר רק לדמיין מה עובר על הצופה האומלל רגב, שאמנם היה הגבר החתיך ביותר במזרח התיכון לשנת 2012 ומלכת החן וחביבת הקהל וסגנית נערת ישראל, אבל אביבית בכל זאת לא נתנה לו. "נו מילא", חשב בזמנו, כשהיא שוב נחלצה מתוך לועו, "היא מאוהבת בערן, אין מה לעשות, אף אחד אחר לא מעניין אותה חוץ ממנו, זה עניין קוסמי". והנה, דקה אחרי שהוא הולך אביבית מזנקת לתוך צבי בקריאת "הי, גבר כלשהו!" כאילו ערן מעולם לא התקיים. "אבל אבל אבל אני הייתי מיס קניון השרון", דומע רגב בביתו (בדמיוננו, כן? אין צורך לטקבק "דווקא הייתי אתמול בגלינה"). אבל ככה זה בתכנית "הדיירים עושים דברים שמשפיעים איכשהו על אביבית": לפעמים הם מפסיקים לעשות את הדברים שמשפיעים איכשהו על אביבית, ואז הם מפסיקים לעניין. בהצלחה בתחרות "נסיכת היופי של מלון גלי כינרת טבריה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הטרגדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אח גדול, יש מה לדבר על שיננית? לירון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לירון ממשיכה להסתבך עם כולם. כשאמרה לקותי שסער שרד את ההדחה כי "אולי הצופים מחפשים מישהו עם אינטליגנציה גבוהה" (ספוילר: לא הם לא), הכובע על ראש הגנב של צבי התחיל לבעור: "היא כיוונה את זה אליי, אני יודע", שאג, "יש פה כמה נחשים שצריך לעקור להם את הראש" הוסיף והלך לאכול את הלחם של מחר ולעשן את שארית אספקת הסיגריות של הדיירים. אחר כך לירון גם מלכלכת על הדיירים בפני איתם ואומרת שהם מכוערים. אבל הטעות שלה היא כשהיא נטפלת גם לתמיר: "תיכף תמיר חוטף ממני פלומפה". מאות אלפי צופים התעלפו בסלון שלהם למשמע החוצפה. לעלוב בתמיר! ועוד אחרי שהוא צילם כזאת תעודת זהות מדהימה עם ז'קט שחור! עכשיו לירון באמת בצרות. משהו אומר לי שצבי הולך להשתין לה בווזלין.

הקומדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האח הגדול, לסער יש ריח טוב מהפה. ערן/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכנעתי. ערן הורס. הוא אולי יבשושי, אבל הוא יודע להשתמש ביבשושיות שלו כדי לצחוק על עצמו, וזה מעניק לו מלוכה. כשחשב שאולי מהות המשימה היא לעשות חצאי דברים, הוא נכנס לחדר האח הגדול והחל לפרוש חצי וידוי מרגש, משתמש בדיוק בקלישאות הטייפקאסט שלו כלוחם מיוסר – רק ללא סופי משפטים. ולפני שקם לעזוב, אמר לאח הגדול בלבביות: "טוב, אז תלך..." והותיר את הקללה הבוטה תלויה באוויר. וכל זאת מבלי להניע שריר בפניו. זה היה חכם, מצחיק ואלגנטי, במיוחד בתכנית שבה עיקר ההומור סובב סביב שיבושי מילים עם מבטא ודיירים שנבהלים מדברים בלתי שגרתיים. ערן, המשך בדרך זו, ולמען השם נשק כבר את סער אני מתה פה.

יסורי וולטר הצעיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שששש, אל תגלו לאיתם אבל אני ער לגמרי. וולטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומני היקר, הדיירים גילו בחצר בובה של יעל בגודל טבעי ונורא התרגשו. הם רצו אליה בצווחות "אימא, זאת בובה!" וקפצו אליה, והיא חיבקה אותם והתחילה להסביר שהיא בעצם לא הודחה, והם צעקו: "היא יכולה לדבר!" כשהם גילו שהיא אמיתית ולא בובה הם היו בשוק. אבל זה כלום לעומת מה שקרה לי, כי כשראיתי גם את אביבית במטבח גם אני פתאום הבנתי שהיא בעצם לא באמת בובה – רק שאני חשבתי את זה במשך חודש וחצי. פאדיחות.

הרגע הכי מצחיק בתוכנית

תמיר ועינב נרדמים על הספה בניגוד לכללי המשימה. הקאונטר מתחיל לרוץ אחורה. מישהו חייב לראות את זה כדי לעצור את הקאונטר. באותו רגע קריטי, חולף מישהו בשלווה מאחורי הספה: זה איתם. לאאא.

הציטוטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשבו שהוא סתם אחת. יעל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ויברציות שעברתי 29 שנים אף גבר לא עשה לי ככה!" (אביבית מנסה להסביר כמה היא מתרגשת לחזור מההדחה)
"חלום חיי התגשם!!!" (אביבית מוצאת סלסלה עם סבונים)
"כמה זה ערביי ישראל? 20 אחוז?" (סופי מנסה לחשב את ההצבעות לסער)
"אבל למה? למה???" (עינב מתרסקת בצרחות בגלל ההדחה של אביבית / ההישארות של סער / המצלמה מכוונת עליה)
"סובבו את גלגל המזל" (האח הגדול במחווה לאחד ממנחי התכנית)
" סופי נראית שמנה" (אביבית צופה ב"אח הגדול")
"איזה לזעה" (לירון מנסה להשתלב באמצעות אימוץ סלנג מיותר של התוכנית)
"היא שונה ומשונה" (עינב מקללת את לירון)
"כשנכנסת לבית לראשונה כקואוצ'רית, חשבתי לעצמי: 'נה, עוד אחת'" (אסי מעלה זכרונות עם יעל)

ויורם זק היה אומר

אילוסטרציה. עומר מירון
אילוסטרציה/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully