וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה בראבא: "חוזרים לחיים האפורים שלנו"

כוכב "הערת שוליים" מספר לוואלה! תרבות על המחמאות מג'ורג' קלוני ושפילברג, אבל גם על הרצון לסיים את המסיבה. ליאור אשכנזי על המשלחת האירנית: "הכל היה נעים בינינו"

צילום מסך

רגע לפני שאבק הכוכבים של טקס האוסקר שוכך ומתפזר, המשלחת הישראלית של הסרט "הערת שוליים", שהפסידה הלילה את הפרס לסרט הזר הטוב ביותר ל"פרידה" של אירן, חוגגת ומתכוננת לחזור הביתה. אם עד לפני כמה שעות הם צעדו עם תקווה מסוימת שהמועמדות העשירית אולי תהיה זו שתביא את הפסלון הנחשק לארץ הקודש, בדיעבד ההתפכחות ברורה מתמיד. "אז אמנם לא הבאנו בסופו של דבר את אותה מדליה אולימפית שכולם רצו", מודה שלמה בראבא, "אבל קיבלנו פה כל כך הרבה הצעות ותסריטים והכרנו הרבה מאוד אנשים שאהבו את הסרט והבאז סביבו היה גדול".

מי החמיא לך על הסרט למשל?

"ג'ורג' קלוני ניגש אלי ואמר שהוא נורא אהב, ג'ניפר לופז באה וסיפרה איזה משהו שיש לה איזה מכר בישראל, אני אפילו לא זוכר בדיוק מה היא אמרה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני מת על העניבה שלך". קלוני ובראבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה אתה זוכר מהרגע בו הוכרז הסרט האירני כמנצח?

"אני רוצה לספר לך שאחרי שהאירני זכה, סטיבן שפילברג בכבודו ובעצמו ניגש אלינו ואמר לנו שיש לנו סרט מצוין וחשוב שנדע את זה. הוא החמיא על העבודה שעשינו ואמר לי שאני במציאות נראה הרבה יותר צעיר. הבנו מאנשי האקדמיה שמבחינה פוליטית אי אפשר שלא היה לפרגן לאירנים. דווקא בגלל שמדובר בסרט אמנותי וחשוב שהגיע מעולם כל כך סגור, הם לא היו יכולים שלא להביע את התמיכה המובהקת שלהם באמנות, בלי שיקולים זרים של פוליטיקה וכל הדברים האלה".

אז עכשיו כל שנותר הוא לחגוג במסיבות שאחרי האוסקר?

"זו היתה ההתחככות האולטימטיבית, אבל כבר עכשיו כולם כבר מתים לצאת מהחליפות, לרדת מהעקבים, ומהבלון הזוהר הזה כבר אתה רואה איך יוצא לו האוויר. איך שאני נוחת יש לי הצגות ומופע מחווה לאריק לביא. וזהו, יום אחרי האוסקר כבר חוזרים לקניות בסופר ולחיים האפורים הרגילים שלנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ממש זוכר מה היא אמרה, בהתחשב בשמלה זה לא ממש פלא. שלמה בראבא וג'ניפר לופז/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם ליאור אשכנזי, הכוכב השני של "הערת שוליים" מסכם: "להגיד לך שלא התאכזבנו? בטח שהתאכזבנו, אבל כל הסימנים הראו שזה הולך להיות הם", אמר בשיחה עם וואלה! תרבות. "איחלנו להם עוד לפני בהצלחה והכל היה נעים בינינו".

ואיך היה לך בכלל האירוע עצמו?

"הטקס היה תענוג, ראיתי את כל מי שאתה מעלה על דעתך. הלכנו גם לנשף המושל שהתקיים בקומה העליונה איפה שהאוסקר. היה בסוף כזה קינוח עם דמות בצורה של האוסקר עליו, אבל לא נשאר מזכרת. כבר אכלנו אותה".

אוסקר 2012: הלילה של "הארטיסט"
אוסקר 2012: סיכום הטקס
אוסקר 2012: סיכום השטיח האדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully