וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: דייבי ג'ונס, סולן המאנקיז מת בגיל 66

29.2.2012 / 20:08

ג'ונס, שהיה סולן הלהקה והקול המזוהה מאחרי הקלאסיקה "Daydream Believer", מת מהתקף לב והוא בן 66

אבל בעולם הפופ: דייבי ג'ונס, הקול הכה מזוהה של The Monkees, מההרכבים המשפיעים על הפופ העולמי בשנות ה-60, מת היום (רביעי) לאחר שלקה בהתקף לב. באתרים בחו"ל מדווח כי ג'ונס התלונן על כאבים בחזה מוקדם יותר, נלקח לבית החולים ושם מת לאחר שלקה בהתקף לב. בן 66 היה ג'ונס במותו.

דייבי ג'ונס מלהקת המאנקיז. Frederick M. Brown, GettyImages
כל כך עצוב. דייבי ג'ונס/GettyImages, Frederick M. Brown

ג'ונס האנגלי היה חלק מהמאנקיז המקוריים, שהחלו באמצע שנות ה-60 כלהקה אמריקאית שהיא בעצם סדרת טלוויזיה על להקות רוק. ג'ונס ביצע קלאסיקות כמו "Daydream Believer" ו-Last Train to" Clarksville". עם רדת הסדרה ותחילתם של סכסוכים משפטיים סביב הזכויות על יצירות הלהקה, המאנקיז התפרקו בשנת 1971, אולם ג'ונס המשיך להופיע עם חבריו להרכב, מיקי דולינז, טומי בויס ובובי הארט, תחת שמות המשפחה שלהם ולא תחת השם המאנקיז, שנאסר עליהם בשימוש. באמצע שנות ה-80 ההרכב התאחד לציון 20 שנה להקמתו, כולל ג'ונס בפרונט, אולם הוא סירב לשיר את השירים החדשים של הלהקה.

הלהקה המשיכה באיחודים ספורדיים והוצאת אוספים. לפני שנה בדיוק יצאה הלהקה בסיבוב הופעות לציון 45 שנה להקמת ההרכב, אולם הלהקה ביטלה את מרבית הטור בעקבות חילוקי דעות בין החברים.

קריירת הסולו של ג'ונס מעולם לא התרוממה להצלחה כפי שהיה עם המאנקיז. הוא הקליט סינגלים ואף אלבומים לבדו, אולם תמיד שב לחיקה החם של להקתו. במקביל, התארח בתוכניות טלוויזיה שונות בתפקיד עצמו, בין השאר ב"בוב ספוג", "משפחת בריידי" ואפילו ב"סברינה המכשפה הצעירה", שם ביצע את "Daydream Believer" עבור כוכבת הסדרה, מליסה ג'ואן הארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully