וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיקס: באפי קוטלת הערפדים עדיין חיה

5.3.2012 / 17:03

סופרמן האלטרנטיבי נחשף, באפי קוטלת הערפדים עדיין איתנו ו"הנוקמים" מגיעים לפייסבוק: חדשות הקומיקס החמות לוהטות מאי פעם

באפי עדיין חיה!

תשע שנים עברו מאז נגמרה סדרת הטלוויזיה "באפי קוטלת הערפדים", אך היקום שלה עדיין חי בזכות סדרת חוברות קומיקס. יחד עם החוברות הרגילות, יש לקומיקס של 'באפי' גם מיני-סדרות, והחדשה ביותר שהוכרזה תעקוב אחר דרוסילה - ערפדית שהיתה אחת הדמויות הראשיות בעונה השניה של סדרת הטלוויזיה.

מי שתכתוב את המיני-סדרה החדשה, שתראה אור ביוני, היא ג'ולייט לנדאו. את לנדאו יזכרו חובבי 'באפי' מתפקידה כדרוסילה. וזו לא הפעם הראשונה בה שחקנית מהסדרה כותבת מיני-סדרה על הדמות אותה שיחקה. אמבר בנסון, ששיחקה את טארה, כותבת קומיקס על טארה כבר שנים.

איירון מן הגיע לפייסבוק

מארוול הגיעה לפייסבוק, כדי לקדם את סדרת Avengers. חודשיים לפני שהסרט על חבורת "הנוקמים" מגיע לבתי הקולנוע, מארוול משחררת את משחק הפייסבוק הראשון שלה, המוקדש כולו לקבוצת גיבורי העל המפורסמת.

מדובר במשחק תפקידים סטנדרטי למדי, אך עשיר מאוד בתוכן. הבעיה הגדולה היא שבמארוול לא הסתפקו בפרסום המותג, והחליטו - כמו רבים אחרים, יש לציין - להרוויח גם קצת כסף. וכך, כדי להתקדם במשחק בקצב סביר צריך לקנות פריטים וירטואליים עם כסף אמיתי. קצת חבל, האמת, כי כבר בסוף השעה הראשונה של משחק אתם נתקעים בקיר התשלום.

סופרמן אלטרנטיבי, יש דבר כזה

סופרמן האלטרנטיבי נחשף. במאי הקרוב אנחנו צפויים לראות את השלב השני בהשקה המחודשת של סדרות חברת הקומיקס DC, ואחת הסדרות האלה היא Earth 2, העוסקת בעולם אלטרנטיבי עם גיבורים שונים מאוד מאלה שאנחנו מכירים. עכשיו נחשף הסופרמן של העולם הזה, כמו גם חלק מהבעיות בחייו.

והבעיות האלה לא קלות. בעולם של Earth 2, סופרמן איבד לא רק את עולמו, כי אם גם את אהובתו - לואיס ליין מתה בסדרה. ועכשיו, נשאלת השאלה "מה יידרש כדי שסופרמן ילמד להרוג?" - שאלה בה יעסוק חלק מהסדרה החדשה הזו.

פרטים חדשים אודות פנדורה

לפני זמן מה נחשף שמה של הדמות שהייתה קשורה בצורה מסתורית לעולם החדש של סדרות DC, דמות שהופיעה בכל אחת מהסדרות החדשות כשהיא צופה במתרחש. שמה הוא פנדורה. ועכשיו אנחנו מקבלים פרטים חדשים אודותיה.

בין השאר, נראה כי היא נראית אנושית, רק עם סימנים מוזרים על הפנים. היא יודעת את זהותו של ה-Phantom Stranger - אחת הדמויות המסתוריות ביותר ביקום של DC, שזהותה לא נחשפה ב-60 שנות הופעתה בקומיקס. מסתבר שהוטלה עליה קללה כלשהי, ומיזוג כל העולמות של DC לעולם אחד חדש זו רק ההתחלה. פרטים נוספים כנראה בקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סדרת הקומיקס "ארצ'י", בת יותר מ-70, עוסקת לא פעם ולא פעמים בנושאים שעל סדר היום, כשהיא מנגישה אותם לאנשים צעירים. כמו "הציור השבועי לילד", רק בלי הפטיש. ועכשיו, באיחור אופני אמנם אך בכל זאת כשהנושא עדיין בכותרות, גם הדרישה לצדק החברתי מגיעה אל הסדרה.

בגליון חדש, שיראה אור ביולי הקרוב, תגיע תנועת "אוקיופיי" גם לריברדייל בה גר ארצ'י וחבריו. לא ברור עדיין מה יקרה אחר כך, אבל מסתבר שגם העם בקומיקס דורש צדק חברתי. עכשיו נשאר רק לראות מתי התנועה תגיע גם לריוונדייל, ואלרונד יידרש לתת תשובות בנוגע לעשירון התחתון של האלפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully