וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: הרומן הלוהט של סער וערן

5.3.2012 / 1:09

מול ההתעללות של "האח הגדול" בויקטוריה והטמטום של צבי, הרומן של סער "לא עומד בהמנון" וערן "זקפה לאומית" פשוט מרים את האווירה. בלוג "האח הגדול"

ויקטוריה, זו לא את - זה אנחנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העסקה: ציצים תמורת ציצים, מוח תמורת מוח. ויקטוריה וצבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הו, ויקטוריה. כך את מתרחקת מאיתנו בדילוגים, פיך מתוח בצחקוק נצחי, שדייך מתנפנפים מאחורייך כמו מפרשים, אביבית רצה אחרייך עם מערוך. בעונה עם כל כך הרבה דמויות מדוכדכות מתחת לפוכים, ויקטוריה היתה האור שנשפך לפתע מבעד לדלת, ובנדיבות. היא לא קימצה מעצמה דבר, התיזה צחוק ודמעות, ישבנים וקונדומים, יופי, אופי וקילוגרמים. והיא גם חמודה, כולה התפוצצות מתמשכת של גוש אפרוחים. הארגנטינאים, בתמורה, קיבלו את סופי. זה כמו הסבב הכי מחורבן של "הגמד והענק" לפורים.

בזמן שהותה בבית, ויקטוריה סונג'רה למשימה סודית על ידי שימי הדג, דייגו הלובסטר, בובספוג מכנסמרובע וגברת פאף-גוזנר. מהות המשימה: אין לי מושג. סתם להיות נודניקית ולהידחף לכל סיטואציה בבית בפרצוף של מפגרת ולהרוס לכולם את המצב רוח עד שעינב תצעק עליה "הרצחת וגם ירשת" (וזה ציטוט). זה היה קצת מביך, לראות את ויקטוריה מתפתלת תחת פרובוקציות הפעוטון שנכפו עליה באוזנייה, לא כולל לשים נעץ על הכיסא של המורה ולגנוב את הפאי מהחלון של השכנה, אבל הקטע שבו סרסרו אותה בשביל צבי היה שווה את זה.

"חבק אותי", דקלמה ויקטוריה מתוך הוראות האוזנייה ולפתה את צבי ההלום, שקפא על המקום כמו צבי באור הפנסים של משאית, ונותר במצב צבירה של וואט דה פאק במשך דקות ארוכות. "אהומ!" הופיעה פתאום אביבית, להלן המשאית, ועיניה רשפו. צבי עדיין במצב מעולף. "היא פשוט חיבקה אותי", זעק מתחת לערימת הציצי, "היא בוכה, מה אני אעשה", כי בדיוק באותו רגע ויקטוריה אמרה "נפפף" כלשהו. "לא, אני ראיתי", אמרה אביבית בהוד, "ליטפת אותה. אתה ליטפת אותה בלחי". כי במציאות של אביבית, צבי לא קפא במקום אלא ליטף את ויקטוריה בחושניות, ואחר כך הזריע את לחיה בזוג תאומים בשם תום ושירן והקים איתה משפחה במודיעין.

אבל הכול בא על מקומו בשלום, כשהאח הגדול גילה לדיירי הבית שכל התעלולים של ויקטוריה היו רק משימה, וכולם נרגעו. עד שצבי צהל "נהניתי כשהיא חיבקה אותי, מה, יש לה חזה!" ועל המקום המשאית מרחה אותו. "אתה פשוט סתום", סיכמה יאנה. וזה סיכום די מוצלח.

הדרמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דעות? סמלים?! השתגעת?!?! סער/מערכת וואלה!, צילום מסך

סער מעניק ל"אח הגדול" עשר פסילות לפני שהוא לוחץ על הכפתור והורס את תעשיית הטלוויזיה עד היסודות. הוא נראה כל כך יפה וצודק כשהוא משתרע על ספת האח ודופק נאום "בלאק מירור" מתריס על זכויות הדיירים לישון בצהריים. וזה לא הכול. מעט הצופים שעוד תמכו בו בטוקבקי "אני לא מסכים עם דעותיו אבל הוא בחור איכותי", כנראה כבר ריססו "תג מחיר" על האופניים שלו אחרי שהוא סירב לשיר את ההמנון או ללבוש דגל ישראל. כי מילא דעות, אבל סמלים?! הרי גם איתם שר את ההמנון, למרות שכתוב שם "עין לציון צופייה", אז מה סער מתקטנן?

ובצד השני של הסקאלה, ערן חובק בקדושה את דגל ישראל ומעביר אותו לסופי בטקס חצי דתי, כדי להראות לארגנטינאים שלא רק להם יש דגל כחול לבן ושאנחנו יודעים לתפור ושתדעו לכם שבישראל אנחנו – הי, מה זה, סטייק?! אום נום נום נום. ועדיין, גם בצומת המכריע הזה של כבוד לסמלים ומחלוקת המנונים, ערן וסער ממשיכים לאהוב. מתנשקים באוויר, קוראים זה לזה "גוזלון", וחיוכם מתרחב רק כשהם יחדיו. בזמן שאביבית וצבי ממשיכים לצעוק ולבכות ולהסתתר תחת ארגנטינאיות, סער וערן מדגימים לנו אהבת אמת. עופו, גוזלונים, חתכו את השמיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הקומדיה

הרגע המצחיק של הערב: צבי עף במדרגות.
הרגע המצחיק של הערב #2: איתם מבקיע גול בלי לשים לב ואחר כך נאנח בדכדוך.
הרגע המצחיק של הערב #3: צבי עף במדרגות (עשינו אחורה במקס).

ייסורי וולטר הצעיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יכול לאמן את נבחרת הבית בדיוק כמו חיים רביבו. וולטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומני היקר, היום קמתי בבוקר וראיתי המון פתיתים לבנים צונחים בעדינות על הרצפה, קפצתי לתוכם והתפלשתי בהם בהתלהבות עד שאביבית סיימה להסתרק והקשקשים פסקו.

הציטוטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעד גישת הקתולים בנושא אמצעי מניעה. אביבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אתה נחבק!" (ויקטוריה, בלי כוונה, ממציאה מילה לא רעה בכלל)
"נפלתי במדרגות!"
"למה אבל אתה יורד במדרגות?" (צבי וקותי עם ממצאי ועדת החקירה)
"בוא ננסה לקנות את המשחק וזהו" (לקותי יש פתרון למשימת הכדורגל)
"זה – לא פה!" (אביבית נגד קונדומים)
"אולי זה יום עצוב" (קותי מנסה להבין למה גם יאנה וגם אביבית היסטריות)
"היא דפקה לי גרעפס לתוך המוח!" (עינב, גרעפס בתוך המוח בעצמה)
"בפעם הבאה תדביק לה את האוזנייה. אתה לא מקצועי, האח הגדול" (ערן ממשיך להיות הורס)

ויורם זק היה אומר:

אילוסטרציה. עומר מירון
אילוסטרציה/עומר מירון
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully