וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'ורג' קלוני, בראד פיט ועוד מתגייסים למען נישואים חד-מיניים

5.3.2012 / 7:18

ברגע הוליוודי יוצא דופן, התגייסו כמה מהכוכבים הגדולים בהוליווד להצגת המחזה "8", העוסק במאבק למען קבלת נישואים חד-מיניים בקליפורניה. צפו במחזה המלא

בדרך כלל, הרגע בו ג'ורג' קלוני ובראד פיט נמצאים באותו המקום הוא או טקס האוסקר או אחד מסרטי חבורת "אושן". בשבת זה קרה בצורה אחרת לגמרי: קלוני, פיט ושחקנים מפורסמים כמו מרטין שין ("הבית הלבן"), ג'יין לינץ', קווין בייקון, ג'יימי לי קרטיס, כריס קולפר מ-"glee" ועוד, הצטרפו להעלאה מיוחדת של המחזה "8", העוסק במאבקה של הקהילה הגאה בקליפורניה לקבלה חוקית של נישואים חד-מיניים. המחזה הועבר בשידור חי ביוטיוב ונותר שם לצפייה מלאה, מה שמעורר דיון ציבורי גדול בשאלת זכויות הקהילה הגאה בארה"ב.

צפו במחזה המלא:

את "8" כתב התסריטאי זוכה האוסקר דאסטין לורנס בלק, שזכה בפרס על "מילק" אודות הארווי מילק, הפוליטיקאי הגאה פורץ הדרך. שמו של מילק עזר לגייס כמובן כוכבים בסדר הגודל של קלוני, פעיל פוליטי ותיק למען זכויות הקהילה הגאה. קלוני עצמו אמר כי השתתף במחזה למען הצדק ההיסטורי: "אני לא רוצה שבעוד 20 שנה ישאלו אותי איפה עמדתי בנושא", הוא אמר. "בנקודה מסוימת, אנשים יתהו למה זה בכלל היה נושא בעייתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully