וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטינופת סביב "עקרות בית נואשות" יוצאת החוצה: עוברת מסך

6.3.2012 / 11:34

העדויות בתביעת כוכבת "עקרות בית נואשות" נגד יוצר הסדרה מוציאות טינופת, ומתיו פרי מתאחד עם יוצר "חברים": סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: "עקרות בית נואשות" הכביסה המלוכלכת יוצאת החוצה

הרוחות סוערות בוויסטריה ליין: השבוע נפתח שלב העדויות במשפטו של מארק צ'רי, יוצר הסדרה "עקרות בית נואשות", שמואשם על ידי השחקנית ניקולט שרידן (אידי בריט בסדרה) שפיטר אותה שלא כדין לאחר שהכה אותה.

שרידן סיפרה כי בשנת 2008, בעת שצילמו על הסט, היא ניגשה לצ'רי על מנת לבקש ממנו שורת מחץ מצחיקה יותר ליציאת הדמות שלה מהסצנה. "הוא התרגז, התעצבן ולא הגיב", העידה שרידן השבוע. היא סיפרה כי אחר כך פנתה אליו שוב, וזכתה לתגובה דומה. כאשר הציעה לחזור על בקשתה, נתקלה באלימות, כך לדבריה. "צ'רי התקרב אליי ועם ידו הימנית הכה אותי בראשי", סיפרה השחקנית שתיארה את תדהמתה מהמעשה. "צעקתי: 'אתה נתת לי מכה בראש! זה לא בסדר! זה לא בסדר!'".

לדבריה, צ'רי הגיע אחר כך לקרוואן שלה והתחנן לסליחתה. מאוחר יותר, פוטרה שרידן מהתכנית המצליחה, ולטענתה התקרית היא שהובילה לכך. צ'רי, שהעיד ממש רגעים לפני פרסום הטור, הודה כי "טפח על ראשה", אך לא בכוונת זדון וכי חברותיה של שרידן לסדרה "קיבלו באנחת רווחה את הריגת הדמות".

בהמשך המשפט צפויות להעיד חברותיה של שרידן לסדרה, אווה לונגוריה, פליסיטי הפמן ומרשה קרוס וכן עדים נוספים מטעם צ'רי ורשת ABC. יהיה מגעיל ומעולה.

כוכבות "עקרות בית נואשות" נגד כוכבת הסדרה לשעבר

המיותר: כוכב "להתבגר ולהתגבר" לשעבר לא מאמין בהומואים

אם השם קירק קמרון לא אומר לכם הרבה, זה ממש בסדר, אבל שחקן "להתבגר ולהתגבר" לשעבר (שגילם את מייק סיבר בסדרה) הפך לשם המדובר ביותר בשבוע האחרון, ולא בגלל איכויות המשחק שלו: קמרון התארח אצל מנחה תכנית הראיונות פירס מורגן ברשת CNN, שם התבקש לענות על שאלה פשוטה לכאורה הנוגעת לערכים לפיהם הוא מנהל את חייו ומחנך את ילדיו, ובאופן ספציפי לדעתו על נישואים ויחסים חד-מיניים. קמרון התפתל מעט נוכח השאלות ולבסוף ענה: "הומוסקסואליות איננה דבר טבעי בעיני. אני חושב שזה דבר מזיק ובסופו של דבר הרסני לכל כך הרבה יסודות של האנושות". אחר כך הוסיף קמרון גם כי הוא איננו תומך בנישואים חד-מיניים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

האמירות הכעיסו כמובן את אנשי ארגון GLAAD – הברית נגד השמצת הומואים ולסביות - שהשיבו אש. "בראיון נשמע קירק קמרון אפילו יותר מיושן מהדמות אותה שיחק בשנות ה-80'", נכתב בהודעה מטעם הארגון. "עם מספר הולך וגדל של מדינות שמכירות בזכות שווה לנישואין לכולם, אמריקאים רואים כי נישואים הם של זוג מחויב שרוצה להבטיח אחד לשני להיות אחראי לו ולטפל בו לשארית חייו, ושזוגות של הומואים ולסביות צריכים את אותו ביטחון והגנה משפטיים. זה לא 'מגדיר מחדש' שום דבר".

הביזאר: ריאליטי שידוכים חדש ימצא אהבה גם לגברים חסרי תקווה

רשת "בראבו" עלתה השבוע עם "love broker" - תכנית ריאליטי חדשה, שמנסה להחזיר את הינטע המפורסמת לתודעה. במרכז הסדרה לורי זסלאו, שדכנית מקומית שמנסה למצוא אהבה גם לגברים בעייתיים במיוחד במה שהיא מכנה: "שירות שידוכים בוטיק" בניו יורק. בפרק הראשון היא פוגשת את הלקוח שלה, דיוויד, על ספסל בפארק ומנסה להבין מה הוא מחפש. אולם במקום ליהוגים על ה"אחת" או "הנפש התאומה שלי", מתחיל דיוויד לדרג ולשפוט כל בחורה שחולפת על פניהם על פי שתי קטגוריות בלבד: גודל החזה שלה וסוג התחתונים שלדעתו היא לובשת. אין ספק, חתן להביא לאימא.

זסלאו תורמת לדיוויד מניסיונה האישי ומייעצת לו שלא לבהות כל הערב בחזה של הבחורה ולבסוף משדכת אותו לאיווי - בחורה בת 26 ופנטזיה גברית בהתגלמותה, שבאופן מפתיע לא מוקסמת מהרווק ששודך לה. "הרגשתי שלא משנה איזו שאלה שאלתי, לא הגעתי לעומק שרציתי. הכל היה שטחי", אמרה. זה בסדר איווי, ככה אנחנו אוהבים את הריאליטי שלנו.

ליהוק שיחוק: מת'יו פרי מככב בסדרה חדשה ואורח מפתיע ב"המפץ הגדול"

בשבוע שעבר דיווחנו לכם פה על הפצעתו של מת'יו פרי, לנצח צ'נדלר בינג, בתפקיד אורח דרמתי ב"אישה הטובה" והשבוע אנו שמחים לבשר לכם על תפקיד נוסף שנחת בחיקו של השחקן המוכשר: פרי יוביל את הקומדיה החדשה של אחד מכותבי "חברים" המיתולוגית, סקוט סילברי – "Go On". פרי יגלם שדרן ספורט חביב שמנסה להתגבר על אובדן ומוצא נחמה בקבוצת התמיכה שלו.

ליהוק מעניין נוסף גם ב"המפץ הגדול": משאת נפשו של ד"ר שלדון קופר עומדת להתגשם, לפחות בחלקה. במשך ארבע עונות ליהג קופר (אותו מגלם ג'ים פרסונס הנפלא) על הערצתו הבלתי מתפשרת לכוכב "סטאר טרק" לשעבר ליאונרד נימוי, ולאחר בקשות חוזרות ונשנות מצד יוצרי הסדרה, הסכים הכוכב הוותיק לתרום את קולו לתפקיד אורח בלהיט של רשת CBS. מקורות בסדרה סיפרו כי נימוי ידבר אל שלדון במהלך חלום.

לינק לעת צרה: סדרת רשת חדשה ל"הכל לטובה" ("Happy Endings")

הסדרה "הכל לטובה" מגיעה בקרוב גם למחוזותינו, אבל הקומדיה שרצה על המסכים בארה"ב כבר עונה שנייה עשויה לעשות חיל גם ברשת. השבוע הושקה סדרה אינטרנטית חדשה תחת השם Happy Rides" בכיכובם של שחקני הסדרה המקורית ובמימון חברת "סובארו". בסדרה תוכלו למצוא פלאשבקים לחיי החבורה המאושרת כפי שהם היו בעבר ועוד כמה עלילות משנה קטנטנות.

הקטע שעשה לנו את השבוע: ג'ימי פאלון וברוס ספרינגסטין עושים LMFAO

מנחה תכנית האירוח הלילית ג'ימי פאלון סגר שבוע של מחווה ל"בוס" ברוס ספרינגסטין עם דואט בהשתתפות לא אחר מאשר ספרינגסטין בעצמו. בתכנית ששודרה בשבוע שעבר הצטרף ספרינגסטין לפאלון לדואט לשיר "Sexy and I know it" של LMFAO, כאשר פאלון עצמו מחופש לניל יאנג. התוצאה לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully