וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: מתי אביבית עולה על כדורים?

7.3.2012 / 1:24

אחרי שנפטרנו מעינב ואיתם המיותרים, נותר רק לתהות מתי אביבית וצבי יקבלו כבר את הכדורים הפסיכיאטריים המדוברים. בלוג "האח הגדול" כבר מתגעגע לוולטר

אל תבכו, עיניים שלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקורר אמיתי. איתם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שנתחיל, חשוב לי להבהיר משהו. כולם אמרו שהדיירים החדשים יודחו, אבל מצפה לכם הפתעה בהמשך הטור. וכולם שמעו שסער שיינפיין התעורר הבוקר בתוך ערימת כלבי ים מתים והחליט לקחת את עצמו בידיים ולספר שההפקה סיממה אותו בכדורים פסיכיאטריים, אבל הכדורים היחידים שנשפכו בתכנית בעבר היו ארגזי פוסטינור, נחשו לבד למי. ויש עוד כמה הבהרות חשובות שנשמעות רק במקרה כמו התגוננות מפני האשמות קונספירטיביות (בראשן, כמובן, תעלומת שם משפחתו של סער סקלי. כן, יורם ארבל ביטא אותו ס?ק?לי. דובר משרד הפנים ימסור תגובה בהמשך) אבל זמננו קצר אז תקראו בעצמכם מהפרומפטר.

אם כן, נמשיך בענייננו: עינב הודחה. אין לי מושג מה לעשות עם זה, גם לאסי וארז לא. מרגע שהגיעה לתכנית היו לה במצטבר ארבע דקות זמן מסך של פרצוף, כשבחצי מהן זה בכלל לא היה הפרצוף שלה אלא מגבת חומה זרוקה על רצפת האמבטיה. "הבה ונראה קליפ של כל הרגעים המעניינים שלך בבית", הכריזו המנחים, וחתכו למונטאז' של שניים וחצי שוטים של עינב מרחוק וסרטון יוטיוב של חתול מנגן על אקורדיון.

במקרה של איתם מצוקת החומרים היתה חמורה הרבה יותר. חוץ מהקטע שבו הוא הבקיע גול, כל הסצנות שלו כוללות בעיקר אנשים שאומרים עליו דברים שלא צולמו ממילא. מה לעשות שהוא בזבז את החודשיים שלו בתכנית בעיקר בלהיות קסום וחיובי ולהבקיע גול. ובכל זאת, צריך לשאול אותו שאלות בראיון ההדחה, ו"כמה אצבעות אני מחזיק" זה לא מספיק למלא חמש דקות. "אממ, מה ההבדל בין איתם של לפני ואיתם של אחרי?" חרבש אסי איזה משהו, ואחרי שאיתם אמר "אה ובכן" נפרדנו ממנו בדמעות פיהוק. היה שלום, איתם, ותודה על בדיחות העיוורים. הן מאוד מצאו חן ב-עינינו.

הטרגדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוקטור, תציל אותי. אביבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

והשבוע ב"מיזרי: התחייה" – אביבית מנפנפת במזלג על ערן המבועת ודורשת ממנו לנחש למה היא כועסת עליו הפעם. ישוש, המשחק האהוב עליו! הוא שואל אם זה בגלל מה שהוא אמר על הבישולים שלה ("מה פתאום, נראה לך שזה בגלל זה? מה, אני מטומטמת?!") אבל לא, זה בגלל מה שהוא אמר על הבישולים שלה. אפילו צבי, שנכנס למטבח לנחם אותה ("למה זה יצא לא טעים?"), לא הצליח למנוע את הפינאלה הקבוע – אביבית שרועה מעולפת בנסט ומבקשת את נפשה למות כי היא אינה יכולה עוד. וכל זה כי תמיר אמר שלא צריך כורכום. הי, הפקה, איפה הכדורים הפסיכיאטריים האלה שכולם מדברים עליהם? ומתי עוברים למכות חשמל?

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הדרמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטאר של תיאטרון תמונע. סער סקלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מילא זה שהוא שמאלני, אבל זו שערורייה שמביאים לתכנית מישהו שעושה פרינג'. לאנשים האלה אסור להרשות לצאת מדרום תל אביב בלי פיקוח ממשלתי. "ועור! לביאות! להלום בו!" שואג סער בהטעמה מול עינב המבוהלת, ומניף את היד בריכוז: "ועכשיו הסצנה האמריקאית". צבי אינו יכול לשאת עוד את המשחק הגרוע ומתחיל לריב עם סער, שבדיוק מטפטף נפט סימבולי על ג'ורג' בוש, ולהגיד לו שיפסיק מיד עם הקשקוש הזה, וגם שלא יעז להגיד משהו רע על נפט, כי פעם דלי נפט הציל אותו כשהיה תינוק. הריב מידרדר לחלופת קללות קצרצרה ("אתה אידיוט", "ואתה טמבל שונא ישראל", "הו ג'ורג' בוש, הנפט ניגר על רקותיך..."), ומסתיים בפינאלה שצבי למד מבת זוגו: צבי שרוע מעולף במיטה ואינו יכול עוד. ברצינות, מתי כבר מגיעים הכדורים שביקשנו פה? מינון מומלץ של ארבעה רגיעונים פלוס עור לביאות להלום בו.

ייסורי וולטר הצעיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וולטר חושף: הייתי כלבתו של האח הגדול. ראיון בלעדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומני היקר, ביוש.

וחיים רביבו היה אומר

הרגע התעוררתי, משחק הפנדלים כבר נגמר?

הציטוטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם תקראו לו המפקד, הוא ירקוד או משהו. תמיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כל החברים שלך תקעו לך היום סכין בגב" (צבי מחמם את אביבית על כל אלה שרצו לאכול השבוע סנדוויץ')
"אני מרגיש שקצת לקחתי פיקוד!" (תמיר מתרגש מכך שהביע רצון כלשהו בפומבי)
"סער פה, סער שם, סער סער כל הזמן" (אביבית משוררת לסער)
"אני תביא לי רומיאו ויוליה, מה אני מבינה בסאדאם חוסיין" (אביבית היא בכלל בריטית בנשמתה)
"בבון מאונן בבונקר" (סער משורר קצת חרא משל עצמו)
"אתה לא רואה, אבל הקהל כולו עומד על רגליו!" (ארז משקר לאיתם בפרצוף כשברקע נעמדים במבוכה ארבעה אנשים)

ויורם זק היה אומר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully