וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Brian Jonestown Massacre יופיעו בישראל

רוני אפרת

7.3.2012 / 16:00

ההפגזה נמשכת: הרכב הרוקנרול המעולה מארצות הברית יופיע לראשונה בישראל יופיע במועדון הבארבי בתל אביב ביולי

להקת BJM) The Brian Jonestown Massacre) תגיע לארץ לראשונה ב-11 ביולי. הרכב האינדי האמריקאי המצוין ידוע בסגנון ייחודי של תמהיל בלוז, פולק, שוגייז ורוקבילי מתובל בפסיכדליה, והפכה לשם דבר בקרב חובבי רוקנרול ברחבי העולם. על ההפקה אחראית חברת ההפקה נרנג'ה, שמפיקה גם את ג'ואנה ניוסום, יו לה טנגו ומק'וי טיינר.

הלהקה הוקמה בסן פרנסיסקו בראשית שנות התשעים, כששמה מתייחס לגיטריסט הראשון של הרולינג סטונס, בריאן ג'ונס, ולהתאבדות הקאלט ההמונית בג'ונסטאון. אנטון ניוקומוב, ממקימיה, הוא אישיות מסעירה בעולם, שנחשב כאחת הפרסונות הטוטאליות והמוכשרות של שני העשורים האחרונים.

אלבום האולפן ה-12 של הלהקה, "Aufheben", הוא ראשון מזה 14 שנים עם הגיטריסט מאט הוליווד שחזר אליה, יצא בחודש מאי השנה ומעורר ציפייה רבה. בשנת 2004 אף יצא הסרט הדוקומנטרי !Dig שהציג את מערכות היחסים המורכבות בלהקה ואת הדרך לפסגה לצד להקת הדנדי וורהולז, בעוד בשנה שעברה נבחר שירם "Straight Up and Down" לשיר הנושא של סדרת המופת בורדווק אמפייר.

כרטיסים במכירה מוקדמת, עד התאריך 10 במאי, יעלו 179 שקלים. החל מתחילת חודש יוני, יעלה המחיר ל-199 שקלים. ניתן לרכוש כרטיס משולב בכרטיס להופעה של אוף מונטריאול, במהדורה מצומצמת. את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר מיסטר טיקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully