וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ לוק 14: מוזיקה משמחת לכבוד פורים

8.3.2012 / 13:29

פופ לוק חוגג פורים עם מוזיקה משמחת שלא מתחפשת לשום דבר מלבד לעצמה - דיסקו, ניינטיז, אפילו אייטיז. העיקר שתחגגו עד דלא ידע

לא כל יום פורים. ולא כל יום פופ לוק יוצא בדיוק בחג הכי שמח (אולי בעצם החג היחיד השמח?) של העם הנבחר. לצורך העניין נשקלו שלל קונספטים לקאסט הפעם, החל מספיישל קאברים ועד להתחפשות לאחינו לקאסט, "החיים בלופ", שעושה עם פופ לוק שבוע-שבוע. היה לזה אפילו שם - "החיים בפופ" (או שבעצם "פופ-לופ" עדיף?). בכל מקרה, בסוף הלכנו על הדבר הפשוט ביותר. דיסקו.

כי דיסקו זה כיף. ופורים, מעבר לרוח השטות של התחפושות, הוא כולו בעניין של כיף. התענוג האמיתי שבחג הזה הוא לאו דווקא להיות מישהו או משהו אחר ליום אחד או שניים, אלא פשוט לא להיות עצמך. להרשות לעצמך להתנהג אחרת, לשבור את המסגרת, לשחרר עכבות, לעשות חיים. וזה בדיוק מה שפופ לוק עושה השבוע. משחרר. הפעם אנחנו לא רודפים בהכרח אחרי מוזיקה חדשה, לא מחפשים לחדש, לעניין, למתוח גבולות או להרחיב אופקים. גם תו האיכות הסנובי לוקח יום חופש. הפעם אנחנו פה בשביל ליהנות.

אז דיסקו. דיסקו, ופאנק, ואולד סקול האוס. שיט, יש אפילו אייטיז, וניינטיז. ופרינס. ומייקל ג'קסון. פופ לוק הפעם זו חגיגה אחת שמחה, נועד להאזנה לפני שיוצאים למסיבה, או פשוט במקומה. שנתחיל?

Sly and the Family Stone, 2002. Mark Sullivan, GettyImages
כל הלוק שלהם מזמין חגיגה. Sly and The Family Stone/GettyImages, Mark Sullivan

הרבה אדיטים יש הפעם בקאסט. פותחים עם אדיט של NELUE מתוך איפי הבכורה בן החודש וקצת שלו. עוד אפשר למצוא כאן אדיט של V לשיר פאנק ענק של Sly And The Family Stone, וגם קטע של DJ T, מתוך אוסף שלו שיצא ממש לא מזמן. באוסף "United Under The Ball: 30 Years Of Disco" מקבץ די ג'יי טי מתחת לכדור הדיסקו קלאסיקות דיסקו יחד עם פניני ניו-דיסקו חדשים, והרבה מהקטעים הטובים ביותר בתחום בשנים האחרונות. מומלץ מאד למי שאוהב את הוייב אבל לא היה בעניינים לאחרונה, או מעולם.

עוד אוסף שלקוח ממנו כאן קטע אחד הוא האלבום המעולה של Toby Tobias, אחד המפיקים והדי ג'ייז המוכשרים ביותר במשחק, שלטעמנו זוכה לפחות תשומת לב ממה שמגיע לו. טוביאס אסף בשביל המיניסטרי אוף סאונד 24 קטעים נהדרים של אנדרגראונד דיסקו - שם כללי למדי לצד היותר מתוחכם ועדכני של הז'אנר. הוא משלב דאון-ביט עם אפ-ביט, האוס עם בוגי, ושמות גדולים כמו ניקולאס ז'אר, קאריבו, מוריס פולטון והרקולס אנד לאב אפייר, עם חברים פחות מוכרים שלו מהסצינה כמו Alphabet City ועוד. שני האוספים האלה ביחד יזמנו לכם שעות של דיסקו חללי ונהדר.

מייקל ג'קסון. Dave Hogan, GettyImages
עושים מחווה לליצן העצוב. מייקל ג'קסון/GettyImages, Dave Hogan

היילייטים בהמשך כוללים את גיי מארווין, מאסטר של אדיטים לרחבה, שמכניס את פרינס ללופ בקטע נוסף מתוך סדרת האי פיז הנהדרים שלו "Secret Mixes Fixes". גם טריק טרנר נשלף כאן מהארכיון עם רימיקס האסיד הפצצתי שלו למייקל ג'קסון, ואפילו יאזו מועלים באוב עם אדיט לקטע שלהם "Situation". לקראת הסוף, FLX ONE, עוד שם שתחתיו אפשר למצוא יופי של אדיטים לקטעים פחות מוכרים, מוביל אותנו לירידה קלה לצורך עליה, והקטע האחד לפני אחרון שייך ל-Dj Sneak שמרשה לעצמו להתעסק עם אחת מיצירות הדיסקו הגדולות ביותר אי פעם, "Is It All Over My Face" של Loose Joints.

סוגר את הקאסט קטע מלפני כמה שנים טובות, שלא רק שלא נס ליחו, אלא מוכיח את עצמו יותר ויותר ככל שהזמן עובר. בדרך כלל שמור ככלי נשק סודי להבערת הרחבה באש הבוגי, הקטע הג'אזי-דיסקו מיקום אחר של Telesfor ברימיקס של Slope חותם פה את העסק. בזאת סיימנו סט פורימי זה. מקווים שבא לכם טוב, ואם לא, לכו תחפשו.

yazoo. Creative Commons
תראו מי מצאנו בבוידעם ועדיין מריחים טוב. יאזו/Creative Commons

הפלייליסט

00:00 – NELUE – I've Got My Eye On You (NELUE Rework) // Groove Democracy
04:00 – I-Tone – Bumpin' // Ritmo Sportivo
07:30 – Fly & The Samily Stone – Thank You (V's To The Bone Edit) // Vehicle
09:30 – DJ T – Funk On You (2011 Edit) // Get Physical
13:00 – Gary Low – You Are A Danger (Romeo Erotic Remix) // unknown
18:00 – Visti And Meyland – Stars (Time And Space Edit) // Ministry Of Sound
20:30 – Altair Nouveau – Space Fortress // Solardisco
24:00 – Alex Party – Saturday Night Party // Simply Vinyl
28:00 – Cajmere feat. Dajae – Brighter Days (Mercury Edit) // unknown
31:30 – Yazoo – Situation (Generic People Edit) // soundcloud
34:00 – Gay Marvine – I Wish We All Were Nude // Secret Mixes Fixes
38:00 – Trick Turner – Don't Stop The Acid // Juxtaphone
42:30 – T.C. Berry – Funky Guitar // R&S
45:30 – FLX ONE – No Corner Love // Bedmo Disco
49:00 – Erodiscotique – Downtown // Gomma
52:30 – Black Box – Everybody Everybody (Le Freak Mix) // Polydor
57:00 – DJ Sneak – All Over My Face 08 // unknown
62:00 – Telesfor – Twos (Busy Bees Boogie Mix by Slope) // Pulver

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully