וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם מקוי טיינר: לקראת הגעתו לישראל

8.3.2012 / 19:00

לקראת הגעתו של מקוי טיינר להופעה עם טריו הג'ז שלו, בוחר טיינר חמש תחנות דרך מוזיקליות, ומספר על ההשפעה של ג'ון קולטריין על חייו

"Inception"

בזמן שניגנתי עם ג'ון קולטריין, בוב ת'ייל ניגש אליי ושאל אם הייתי רוצה להקליט מוזיקה על שמי תחת הלייבל "אימפולס!". התרגשתי מאוד מהרעיון וג'ון היה מאוד מעודד , וכך האלבום יצא. זה היה לפני המון זמן!

"The Real McCoy"

The Real McCoy היו ב"בלו נוט רקורדס", והופקו על ידי אלפרד ליאון, אני עדיין שומע את הקול שלו אומר לי " swing!" במבטא הכבד שלו. אני אוהב במיוחד לנגן את "Blues On The Corner" - זה מחזיר אותי לילדות שלי בפילדלפיה, מאחר וזה נכתב עבור הבחורים שהיו נוהגים לבלות בקרן הרחוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"Echoes of a Friend" ו- "McCoy Plays John Coltrane: Live at the"

אני מזכיר את שני האלבומים האלו כי רציתי לציין את ההשפעה של ג'ון קולטריין על חיי כמוזיקאי צעיר. הוא היה אדם צנוע, עדין ורוחני שהיה לי כמו אח גדול.

"Guitars"

זו היתה ההקלטה השנייה בלייבל שלי " McCoy Tyner Music". היתה לי ההזדמנות לנגן עם ארבעה גיטריסטים ונגן בנג'ו, מה שלא עשיתי אף פעם קודם לכן. מאוד נהניתי מהחוויה ומהאתגר.

"Solo: Live from San Francisco"

זו ההקלטה האחרונה של " McCoy Tyner Music", אני מאוד נהנה מלנגן סולו פסנתר – בשבילי פסנתר זה כמו אורקסטרה שלמה, והאפשרויות הן בלתי נדלות. אני מרגיש מאוד בר מזל שאני מנגן פסנתר למחייתי. זה דבר נהדר.

מקוי טיינר עם הטריו שלו ב 10/3 בהיכל התרבות פתח תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully