וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התרבות הבריטי לשרה לימור לבנת: "נפעל לגינוי החרמות"

רוני אפרת

8.3.2012 / 9:44

בפגישה שערך השר אד וייזי עם שרת התרבות הבטיח הראשון לפעול בכל הכוח בנושא. לבנת: "קבוצות החרם אמנם קטנות, אך עדיין כוחניות מאוד"

שרת התרבות והספורט לימור לבנת נפגשה עם השר הבריטי לתקשורת, תרבות ותעשיות מתקדמות, אד וייזיי, שהביע עניין להרחיב את שיתוף הפעולה התרבותי בין שתי המדינות בין השאר בתחומי הטלוויזיה, התיאטרון, התרגום ועוד. השרה לבנת הודתה לשר וייזיי על תמיכתו בישראל ובמופעי התרבות הישראליים בבריטניה, והזמינה אותו למופע האופרה "כרמן" שיתקיים במצדה ביוני הקרוב.

וייזיי הביע את שביעות רצונו מחתימת הסכם הקו-פרודוקציה הישראלי-בריטי בתחום הקולנוע, וציין כי הקו-פרודוקציה הראשונה יוצאת לדרך באביב הקרוב. בעוד הביעה לבנת דאגה מתופעת החרמות על אירועי תרבות ישראליים בבריטניה, אמר וייזי שיפעל למען גינוי רשמי של התופעה.

השגריר הבריטי מתיו גולד הדגיש כי מדובר במיעוט קטן מאד, אם כי קולני, שאינו מייצג את הזרם המרכזי ואת הדעות המקובלות בציבור הבריטי. לבנת השיבה כי אף שהקבוצות העומדות מאחורי החרמות הן קטנות, עדיין הן כוחניות מאוד, ולכן אין להתעלם מהן: "יש לגנותן ברמות הגבוהות ביותר שכן הקבוצות הללו מתרבות וצוברות כח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully