וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי כהן יופיע בהפסקת הפרסומות של "ארץ נהדרת"

11.3.2012 / 16:19

לראשונה מאז עזב את התוכנית, יופיע כהן בפרסומת של הבנק הבינלאומי בזמן הפסקת הפרסומות של "ארץ נהדרת"

לראשונה מאז עזב אסי כהן את "ארץ נהדרת" לפני שנה – הוא יופיע שוב על המסך בעת שידור התוכנית, אך בהפסקת הפרסומות. כהן משמש מאז 2007 כפרזנטור של הבנק הבינלאומי אולם עד לפרישתו מהתכנית נמנעו בבנק לפרסם בשעות השידור של תכנית הסאטירה – שכן הדבר עלול להוות עבירה על כללי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. לפי הפרסומים, עבור הקמפיין כהן קיבל סכום של יותר ממאה אלף דולר לשלוש השנים הראשונות.

כללי הרשות השנייה, הגוף המפקח על שידורי זכייניות ערוץ 2 וערוץ 10, אוסרים על שידורי פרסומות בהן מככבים טאלנטים הלוקחים חלק בתוכנית שבה משודרת הפרסומת. כך, למשל, אין ל"קשת" אפשרות לשדר את הפרסומת של בנק פועלים בכיכובו של ארז טל בעת שידור "האח הגדול" בהגשתו, או את הפרסומת של "שופרסל" בכיכובו של צביקה הדר בעת שידור "כוכב נולד".

סוגיית השתתפותם של משתתפים ומנחי תכניות בפרסומות עלתה לכותרות לאחרונה לפני ארבעה חודשים, כאשר ערכה הרשות השנייה בדיקה של טענות נגד השתתפותו גיא לרר, עיתונאי ערוץ 10 ומנחה "הצינור", בקמפיין של חברת בזק - זאת נוכח העובדה שהוא מגיש תכנית העוסקת בתכני אינטרנט. הרשות מצאה לבסוף כי אין מניעה להשתתפותו בפרסומת, ובערוץ הדגישו כי היא לא תשודר במהלך "צינור לילה", בהתאם לכללי הרשות השנייה מחשש להטעיית הצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully