וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: צבי הוא סער שיינפיין החדש

12.3.2012 / 1:23

צבי הוא סער שיינפיין החדש, "האח הגדול" ממציא שטויות בשביל שיהיה כסאח עם יאנה המוסלמית ואביבית מתפרקת כי בכל זאת, זו אביבית. בלוג "האח הגדול" מתגעגע לוולטר

קבלו את סער שיינפיין החדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עתידות: מתישהו תככב על שער "7 לילות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתזמון אקטואלי מושלם, "האח הגדול" קיבל סער שיינפיין חדש. לקח לו זמן להתגבש, בהתחלה עוד היה נדמה שיש לו קצת יותר פאסון, אבל עכשיו אין ספק: הוא אלפא-מייל מחוספס שהפך לסמרטוט בכייני, לא יודע לריב, נבעת מהמחשבה שיכניסו לבית משהו שקשור לערבושים וצועק על בת הזוג שלו שתירגע רק כדי להרגיש סמכותי. צביקי פורטל, הנבל הדביל שדשדש מעלה מתוך פירורי שאריות הסיאנס של שיינפיין המקורי. ואפילו אין לו איזה אלירז מפואר להילחם בו. הוא סתם דביל שנובח "הפ! שמעתי מישהו אומר שהוא לא מתחבר עליי כי אני חדש בתכנית!" על הצל של מתלה הכובעים.

היה ברור שמההדחה השקופה תמיר ייצא על אלונקה, מחרחר משהו על קריטריון בחירה של זמני שיחות נפש, אבל דווקא צבי החסון ששום ערבי (ובטח שלא מוסלמי) לא יכול לו - עבר קריסת מערכות כאילו לא בחרו בו לוועדת כיתה. הוא הבהיר שאין לו בעיה שיעמידו אותו להדחה על בגידה, או פגיעה, או תקיפה, או טבח, אבל אם מישהו יעמיד אותו סתם כי הוא לא מתחבר אליו (אליו! האיש הכי חמוד בארץ!) הוא הולך לזעזע את העונה כל כך חזק שכל הריסים שלה ייפלו לתוך השפם.

גם אין לו בעיה שיעמידו אותו להדחה סתם כי לא מתחברים אליו, אבל מי שיעמיד אותו בגלל הדעות שלו יחטוף מכות. ובכלל אין לו בעיה שיעמידו אותו בגלל הדעות שלו, אבל אם זה בגלל ההתנהגות שלו הולכים לעוף כאן ראשים. כך יצא שאחרי ההדחה השקופה נותרו כולם המומים בספותיהם, שאריות ארוחת הצהריים של צבי עוד מרוססות להם על המצח, מנסים להבין מה לעזאזל קרה פה עכשיו, כשברקע צבי מתייפח בהתקפי זעם שהעמידו אותו להדחה בלי סיבה ועם סיבה ואז שוב בלי סיבה וזאת למרות שהוא דיבר עם שרי מתישהו 40 דקות. יחי השיינפיין החדש, תחתית החבית היא ימינה ועד סוף המסדרון.

הדרמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשבילה, גם האח הגדול יזיין את המוח. יאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערבים. ועכשיו, אחרי שהוצאנו את זה מהסיסטם, אפשר להמשיך. ובכן, יאנה היא מוסלמית. ובכן 2, לאף אחד לא אכפת בינתיים, מלבד קותי שמדי פעם תוהה איך הוא יצליח להתחתן איתה במצב כזה ואז נזכר שהיא לא רוצה אותו בכלל אז וואטאבר. אבל האח הגדול לא יניח עד שהקונפליקט מסמר השיער הזה יהפוך את הבית. אז הוא שואל את הדיירים אם הם מוכנים שיכניסו קוראן לבית, בשביל סער. כמובן שצבי מתפלץ, כי אם לסער יהיה קוראן ותנ"ך באותו מתחם הוא עלול להשתמש בו "כדי לעשות השוואות, יתחיל להגיד לכם מה נכון מה לא נכון", ואתם הרי יודעים מה קורה אם מישהו אומר לכם על ספר מה נכון ומה לא נכון: אתם מתים.

אז סער ויאנה בעד להביא קוראן, צבי וקותי נגד, ותמיר לא הביע דעה מאז 1986. בסוף יוצא שהרוב נגד אז אין קוראן. אופסי, הלך הקונפליקט. "אהה, בעצם בגלל שיאנה מוסלמית והיא היתה בעד", קשקש לפתע האח הגדול מתוך הביסלי פיצה שלו בקונטרול, "אז אני משנה את ההצבעה לבעד. אז כן נכניס קוראן לבית". במילים אחרות, תצביעו דמוקרטית עד מחרתיים, יש לי פה מוסלמית ואני רוצה שיקרה איתה כבר משהו לעזאזל. שוקראן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כי באמת מזמן לא התייפחת. אביבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו הקיבוץ בחיים, גם הקיבוץ ב"האח הגדול" היה משעמם כמעט כמו ההסבר שניתן על משימות הכביסה והגיהוץ. לקפל עם הכיס למעלה, הבנו, מתי יש סקס? קותי זכה סוף סוף להשתתף במשימה שדורשת מישוש פטמות, תמיר עם המגפיים הכבדים והשפם העבות דווקא נראה גיי יותר מתמיד, וצבי ואביבית (הבראד ואנג'לינה החדשים על שם סער ואיילה) הושלכו לתוך צואת פרות ברפת כמטאפורה למערכת היחסים שלהם. "לכי לשם", פוקד עליה צבי. "תגיד בבקשה", עונה אביבית. "זה לא קולנוע פה", הוא נוהם. צודק.

אז הם מתיישבים בתוך מערכת היחסים שלהם ושוקעים עד הברכיים, ליד פרת הפלסטיק שבאה במקום הפרה האמיתית שנפסלה לתכנית על סעיף צער בעלי חיים. אביבית חולבת, ומתחילה לשיר שיר על אבא. המילים הטעונות שוברות אותה והיא בוכה מגעגועים, שזה סימן לצבי לצעוק עליה לסתום את הפה ולהמשיך לעבוד. זה לא קולנוע פה עם כל הכבוד. "אבל השיר הזה הזכיר לי את ההורים", מתייפחת אביבית, וצבי מתרכך: "טוב, אני אשיר לך שיר אחר כדי להסיח את דעתך". ומתחיל לשיר שיר על אמא. אביבית פורצת שוב בבכי. צבי מתוסכל: אלה כל השירים שהוא מכיר. אחד על אבא ואחד על אימא, ומסתבר ששניהם ההורים שלה. תפקידו כבן זוג כאן הסתיים, אם כן. "איזה מין בן זוג מצאתי לי!" מסכמת אביבית באנחה. אכן, צער בעלי חיים.

הציטוטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמצא האקדח המעשן. סער/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שקיפות זה הדבר הכי חשוב" (אסי עזר רומז אולי לתקרית הכדורים הפסיכיאטריים)
"הוא השמין, אכל לנו את כל האוכל והלך" (שרי מסכמת את שהותו של איתם בבית יותר טוב ממני)
"אני אוהב ביורוקרטיה. ואני אוהב את השפם" (סער נותן לטוקבקיסטים הוכחה שהוא נאצי)
"למה אני צריך להסתובב כמו ילד מפגר מדודו טופז עם האורג'נדה?" (קותי תוהה. באמת למה?)
"זה אמיתי?" (אביבית על העטינים של הפרה. יותר משלך בכל אופן)
"אימא'לה, תחפושות!" (תמיר)
"אימא'לה, חדר אוכל!" (תמיר)
"סער וערן, שני האחים ההומואים שם מתים עליכם!" (סופי מדווחת מארגנטינה. עוד גיי אייקונז בינלאומי תוצרת הארץ)
"הוא איש קטן עם ביצים קטנות" (ערן על קותי. אצל סער זה לא ככה)
"שלושה ימים אני עם עטינים בידיים" (צבי מתלונן. על המשימה, לא על הזוגיות)

ויורם זק היה אומר

אילוסטרציה. עומר מירון
אילוסטרציה/עומר מירון

האח הגדול: כל הפוסטים בבלוג של רחלי רוטנר
האח הגדול: אהבתם את הפרק? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully