וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בתה של וויטני יוסטון נזכרת באמה

12.3.2012 / 7:47

בראיון ראשון מאז מותה הטרגי של וויטני יוסטון, נפתחה בתה, בובי קריסטינה בפני אופרה ווינפרי: "אני עדיין מתקשרת איתה"

מאז הלכה לעולמה וויטני יוסטון בתחילת החודש שעבר, מירב הדאגה של מעריציה ומשפחתה הופנו למצבה הנפשי של בובי קריסטינה, בתה היחידה של יוסטון. הנערה בת ה-19 התמוטטה לאחר הטרגדיה ומשפחתה חששה לחייה וניסתה להכניס אותה לגמילה, כמו גם להרחיק אותה מאביה, הזמר בובי בראון.

אמש (ראשון, שעון ארה"ב), התראיינה בובי קריסטינה לראשונה, לתוכנית של אופרה ווינפרי ברשת הטלוויזיה שלה, OWN. בובי קריסטינה התראיינה לתוכנית לצדה של גארי, אחיה של וויטני ואשתו, פטרישיה, שהיתה גם מנהלת העסקים של יוסטון. בראיון, נראתה בובי קריסטינה צלולה למדי וסיפרה, לעתים בדמעות, על יחסיה הקרובים עם אמה ועל האופן בו מותה המפתיע השפיע עליה.

באחד החלקים היותר בולטים בראיון, סיפרה בובי קריסטינה כיצד היא ממשיכה לתקשר עם אמה גם לאחר מותה, כיצד הן משוחחות וכיצד היא מעבירה לה מסרים. כמו כן, הצהירה בובי קריסטינה כי היא מעוניינת להמשיך את מורשת אמה בעולם הבידור. "אמא הכינה אותי ללחץ הצפוי בעולם הזה", סיפרה בובי קריסטינה. "כל מה שאמרו על אמא שלי היה לא נכון, זה היה זבל", סיפרה. "זה לא אמא שלי".

לעומת הראיון הרך יחסית עם בובי קריסטינה, פטרישיה יוסטון נשאלה על בעיית הסמים של וויטני וסיפרה כי אין להאשים רק את בובי בראון בנושא: "תמיד היתה התערבות מבחוץ", סיפרה. "ניסיתי לעזור לה, אבל ההחלטות תמיד היו שלהם ושלה. הכתובת היתה על הקיר. אני אעשה מעצמי צחוק אם אומר אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully