וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה פוליקר עובד על שני אלבומים חדשים

עינב שיף

12.3.2012 / 10:18

פוליקר לא עוצר: רגע לפני הופעה חשמלית ראשונה בבארבי, עובד פוליקר על אלבום שירים חדשים וגם על אלבום גרסאות מיוחדות בהופעה, כולל לא מעט שירים שכתב לאחרים

יהודה פוליקר ממשיך לדהור: הזמר, שהוציא שני אלבומי אולפן מצליחים מאוד בשנתיים האחרונות ויזכה בפרס אקו"ם על מפעל חיים, עובד בימים אלו על שני אלבומים חדשים במקביל, כך נודע לוואלה! תרבות.

פוליקר יוציא אלבום אולפן נוסף של שירים מקוריים ובו חזרה לגיטרות החשמליות, אחרי שהאלבום האחרון, "כל דבר מזכיר לי", היה כולו על טהרת הצליל היווני. בנוסף, עובד פוליקר על אלבום של גרסאות מיוחדות שהוקלטו בהופעות. האלבום יכלול לא מעט שירים שפוליקר הלחין לאחרים ולא נכללו באלבומיו, וכן ביצועים מיוחדים ללהיטים הישנים שלו.

לצד האלבומים, יגיע פוליקר ביום שישי הקרוב להופעה ראשונה במועדון הבארבי בתל אביב, הופעה חשמלית מלאה שמחזירה את פוליקר למועדוני הרוק, במחיר כרטיס מאוד שונה מהרגיל - רק 150 שקלים. בנוסף, יופיע פוליקר עם המופע החשמלי ב-11 באפריל במצפה שלם, במסגרת פסטיבל ים המלח.

מהנהלתו של יהודה פוליקר נמסר בתגובה: "יהודה בתקופה פורייה ומאושרת בחייו ואכן הוא עובד במרץ על שני האלבומים שנזכרו בכתבה. אנחנו מעריכים שישלים את העבודה עליהם בשנה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully