וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי השדרן הכי שנוא באמריקה? עוברת מסך

13.3.2012 / 7:24

סערת ראש לימבו בארה"ב נמשכת, אך הוא זכה להגנה מפתיעה והריאליטי-מוסלמים יורד מהמסך כי בכל זאת, הם ערבים: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: שדרן הרדיו שכל אמריקה מדברת עליו

זה מספר שבועות שהשם ראש לימבו – שדרן רדיו מפורסם הידוע בדעותיו האולטרא-שמרניות – מופיע בתדירות גבוהה מהרגיל בכותרות אתרי הבידור. זאת בעקבות הסקנדל האחרון בו היה מעורב השדרן שידע כבר לא מעט סקנדלים בעברו. הפעם החליט לימבו לכנות את סנדרה פלוק, סטודנטית מאוניברסיטת ג'ורג'טאון שפועלת למען מימון של אמצעי מניעה על ידי חברות הביטוח, בכינוי "זונה" – והתסיס את ארצות הברית.

לימבו כמובן התנצל לאחר שהבין את חומרת מעשיו, אך זה לא הספיק. פעילות פמיניסטיות ביקשו לפתוח בחקירה נגדו, המפרסמים נטשו בהמוניהם ואפילו נשיא ארה"ב ברק אובמה גינה את המעשה. "להערות הללו אין מקום בשיח הציבורי", אמר.

נראה שכולם חושבים שלימבו הגזים הפעם. מסמך פנימי של התוכנית שלו שדלף לאתרי הבידור השבוע מגלה כי התכנית נמצאת בצרות לאחר שלא פחות מ-98 מפרסמים נטשו אותה עד כה, דבר שאף גרם לחמש דקות שלמות של שקט בתכנית שלו בשבוע שעבר. בנוסף, החלו להקות כמו Rush לדרוש כי לימבו לא ינגן את שיריהן בתכניתו.

המקרה ממשיך להסעיר את אמריקה זמן רב לאחר שפרץ גם בגלל הדלק שהוא מעניק למירוץ הבלתי נגמר לראשות המפלגה הרפובליקנית, כשאף אחד מהמתמודדים לא רוצה להסתבך עם לימבו הפופולרי. עם זאת, רבים טוענים כי הוא עבר את הגבול וכי במו ידיו הוא יביא לחיסול פלג חשוב מאוד בתקשורת בעלת הנטייה הימנית. כמובן, שמנחי הטוק-שואוז השונים לא דילגו על ההזדמנות לפרק לו את האמא, כפי שעשה ג'ון סטיוארט בקטע הנפלא הזה.

המקרה של לימבו נמשך ונמשך כי הוא נוגע באחד מאבני היסוד המקודשים לאמריקה וכמובן לתרבותה: היכולת להכיל את הזבל שנאמר בשם חופש הביטוי. לימבו כמובן חטף מכל מגיש טוק-שואו אפשרי, אבל זכה להגנה מפתיעה מביל מאהר, איש שמאל מובהק, שיצא להגנתו של לימבו בטוויטר ולאחר מכן גם באוויר.

"אני לא אוהב שגורמים לאנשים להיעלם ברגע שאמישהו אומר משהו שאתה לא אוהב", אמר מאהר בתוכניתו. "זו אמריקה, לפעמים מישהו אומר משהו שאתה לא אוהב. אף אחד לא מת...הוא טיפש שמן ומזוין, זהו".

מקרה ראש לימבו מרתק ובעל רלוונטיות רבה גם לתרבות הישראלית, בה תוכניות רדיו נוסח נתן זהבי וטלוויזיה נוסח "יציע העיתונות" מציגה דמויות דומות מאוד ללימבו. גם עירית לינור הסתבכה בגלי צה"ל לאחר שכינתה סטודנטית שניהלה רומן עם המרצה שלה "זונה". לינור היא לא דמות משפיעה פוליטית כמו לימבו, אבל אם תוכניתו של לימבו תחוסל בגלל ההתבטאות הזו, לא מעט פיות גדולים ברחבי העולם יצטרכו להיכנס לכוננות ספיגה.

המיותר: TLC מבטלת את "All American Muslims"

לא אחת דיווחנו לכם במדור הזה על הבעיות בהן נתקלה הסדרה "All American Muslims" – סדרה העוסקת בחיי הקהילה המוסלמית בארה"ב - של רשת TLC עם הפצעת עונתה הראשונה. החל ממפרסמים שנטשו, וכלה בהתבטאויות בעיתיות של כוכביה, סבלה הסדרה מפרסום רב, אך שלילי ברובו. כעת החליטה הרשת שלמרות האימרה המוכרת, פרסום רע אינו דבר יעיל בשום קנה מידה וביטלה את הסדרה אחרי עונה אחת בלבד.

אולם למרות הביקורת שספגה הסדרה מצד ארגונים שמרניים שטענו כי היא משמשת פלטפורמה לתעמולה מוסלמית, נראה כי החלטת הביטול נובעת בעיקרה מנתוני הרייטינג של התכנית: בפרק הראשון שלה צפו בסדרה כ-1.7 מיליון צופים, ואילו בפרק השמיני והאחרון צפו רק 900 אלף אנשים בלבד.

הביזאר: זוג שמחזיק ב-5,000 בובות ובית שכל כולו ורוד בסדרה חדשה

רשת TLC תשיק מחר את הסדרה החדשה מבית היוצר שלה – "My Crazy Obsession". הסדרה כפי שמשתמע מהטייטל, עוסקת באנשים בעלי אובססיות מוזרות. כך למשל, בפרק הראשון מופיעים בני הזוג פט וג'ו פרוסי שפיתחו אובססיה מוזרה לבובות והצליחו לאסוף למעלה מ-5,000 מהן.

אבל אם חשבתם שהצד האובססיבי מסתכם במספר הבובות העצום, טעות בידכם: בני הזוג החליטו שהבובות דורשות מקום משלהן ולכן שיכנו אותן בבית משלהן בעוד שהם עברו להתגורר בקראוון בחצר. "אנחנו לא משתמשים במונח בובות", אומרת גברת פרוסי, "אנחנו קוראים להן ילדים או תינוקות". בני הזוג מקריאים סיפורים ל"ילדיהם", מדברים איתם ומארגנים מפגשים בין בובות.

אובססיה נוספת שתיחשף בתכנית הראשונה היא זו של קיטן קיי סרה. בניסיון למרוד במוסכמות וללכת נגד הזרם ("אני לא רוצה ללבוש מה שכולם לובשים") החליטה סרה לצבוע את כל הבית שלה ואת תכולתו בוורוד. מה זה אומר? הכל כולל משחת השיניים, הגיטרה ואפילו הכלב (!) שלה צבועים בוורוד.

ליהוק שיחוק: סיגורני ויבר תגלם פוליטיקאית, מרתה סטיוארט תגיע להופעת אורח

עונת הפיילוטים כבר מגיעה עוד מעט לסיומה אבל הליהוקים הלוהטים עדיין נמשכים. הנה כמה מהם:

סיגורני ויבר לוהקה לתפקיד הראשי בסדרת הדרמה החדשה של רשת "USA - Political Animals". ויבר תגלם את איליין באריש – מזכירת המדינה האמריקאית שזה עתה הפסידה בבחירות לנשיאות ונשארה לטפל גם במשפחתה הלא-מתפקדת.

מרתה סטיוארט, כוהנת הלייף סטייל, תגיע להופעת אורח ב"מרוששות". סטיוארט תגלם את עצמה בפרק במהלכו היא נדרשת לתת אישור רשמי לקאפקייקס של המרוששות מקס וקרוליין.

סיגורני וויבר ומרתה סטיוארט. GettyImages
יותר דיוות או יותר מלחיצות? מרתה סטיוארט וסיגורני וויבר/GettyImages

ג'וליאן מקמהון ואנג'לה בסט לוהקו לפיילוט של רשת FOX. כוכב "ניפ/טאק" לשעבר ובסט יככבו בדרמת הריגול החדשה של הרשת שעוסקת בסוכנות הביון האמריקאית ה-CIA.

בראד גארט (רובי המבריק של "כולם אוהבים את ריימונד") לוהק לאחרונה לקומדיה משפחתית נוספת של רשת ABC תחת הכותרת: " How to Live With Your Parents For the Rest of Your Life.". בסדרה משתתפת גם כוכבת "סקראבס" לשעבר, שרה צ'וק.

לינק לעת צרה: סדרת הרשת של "קומיוניטי"

סדרת הקאלט "קומיוניטי" חוזרת בעוד יומיים בדיוק לשידורים סדירים זאת לאחר שחרב הביטול ריחפה מעל ראשה במשך לא מעט שבועות. הסדרה, לה מעריצים רבים ברשת, השיקה לפני כשבועיים סדרת רשת חדשה שתעזור למעריצים להתגבר על הגעגועים.

אם גם אתם לא יכולים לחכות עוד יומיים, צפו בעאבד, ג'ף והחבורה עושים את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב (לא בדיוק ברור עדיין מה זה) בגרסת רשת מצוירת וחביבה.

איזו ידיעת טלוויזיה אמריקאית הכי עניינה אתכם? שתפו אותנו בפייסבוק

הסרטו שעשה לנו את השבוע - "דאונטון אבי" פוגשת את הנסיך המדליק

סדרת הדרמה עטורת הפרסים "דאונטון אבי" זכתה זה מכבר בפרסים רבים, שבחים ואהדת הקהל. חבורת "CollegeHumer" החליטה שצריך קצת קומדיה בכל הרצינות הזו והכינה את הסרטון הבא בו תוכלו לראות מה קורה כשמפגישים בין משפחת האצולה של "דאונטון אבי" למשפחת אצולה מסוג אחר משנות ה-90 - "הנסיך המדליק מבל אייר".

  • עוד באותו נושא:
  • ראש לימבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully