וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי קיץ 2012 שאנחנו הכי מחכים להם

16.3.2012 / 7:46

מ"הישרדות VIP", דרך התחדשות המחאה החברתית ועד סרט הבאטמן החדש - אלו אירועי קיץ 2012 שאנחנו פשוט לא יכולים לחכות שיגיעו כבר

התוכנית: "הישרדות VIP"

לכאורה, "הישרדות" הוא עוד פורמט שהטלוויזיה הישראלית הצליחה לגמור עליו בטרם הגיע באמת לשיא: בעוד שבארצות הברית לא נראה שג'ף פרובסט מתעייף, גיא זו-ארץ והחברים כבר לא מוצאים ורידים להזריק בהם קשקושי המצאות והתערבויות הפקה.

אלא שנראה שפורמט ה-VIP, בו יככבו מצד האיי-ליסט אנה ארונוב, איתי תורג'מן, אושרי כהן, יוליה פלוטקין ועוד ומצד ה"לשעברים" משה פרסטר, איתי שגב ואפילו בוקי נאה, יצליח להביא את המכה ולהחליף את "האח הגדול" בתור הריאליטי שכולם רואים. התמהיל המצוין והניסיון שנצבר בהפקת "הישרדות", בנוסף לעוד נס הישרדות הערוץ באדיבות המחוקק אמורים להפוך את "הישרדות" לריאליטי המוביל של הקיץ, ועם פאנל השופטים המזדקן של "כוכב נולד" הסליחה.

תאריך יעד: תחילת מאי

האלבום: The XX

אין עוד שם לאלבום החדש של The XX, גם לא סינגל ובקושי הדלפה של דמו, אבל כבר עכשיו ברור שהאלבום הבא של הטריו יהיה הרוח הקרה הזו שתתגעגעו אליה כשהשרב יציף את המדבר הזה.

כשנתיים וחצי אחרי אלבום הבכורה המצוין, זה שבגללו The XX הפכו לפסקול של כל פרומו, פרסומת ותוכנית ריאליטי שמכבדת את עצמה, הגיע הזמן לקצת צלילים חדשים שיעזרו לעורכים לנוח, ולנו ליהנות מהאנגלים שגרמו לפורטיסהד למות מפחד.

תאריך יעד: מאי-יוני

המחאה החברתית

אביב. ההורמונים מתמתחים, הרוח האנושית שהיתה שפופה מתחת למעילים כבדים ומטריות מתהפכות, נזכרת שהיא בעצם אלמותית, והרצון לצאת החוצה ולהתרועע חוזר. ואם לצאת החוצה, אז לצעוד, ואם לצעוד שיהיה בשביל מה. המחאה תחזור בקיץ, היא מוכרחה לחזור.

יש מי שיגידו שהיא לא הלכה לשום מקום, אבל כולנו הרגשנו את תרדמת החורף שנפלה עליה כמו עלינו. אבל העיקרון לא השתנה, אולי רק הפך יותר דוחק. הפעם לא נשתעשע בהורדת חצי שקל מגבינה, הפעם ניישם את מה שלמדנו ואיפה שטעינו ונחזור חכמים יותר, ממוקדים יותר ואמיצים יותר. בקיץ המחאה תחזור. מה איתכם?

תאריך יעד: כמה שיותר מהר

הסרט: "עלייתו של האביר האפל"

הוליווד, כפי שכבר נכתב לא פעם, החליטה להתאבד על קיץ 2012, ולהפציץ בכל מה שיש לה כדי להדוף שמועות על חוסר הרלוונטיות הצרכנית של אולמות הקולנוע. בהתאם לזאת, כמות חסרת-תקדים של הפקות מושקעות יפקדו את המסכים במהלך החמסין, ובכל זאת אפשר לציין מביניהן אחת בולטת במיוחד - "עלייתו של האביר האפל", הפרק האחרון בטרילוגיית סרטי באטמן של כריסטופר נולן.

אם לוקחים בחשבון שהפרק הקודם היה יצירת מופת, שבאטמן הוא בעיקרון תמיד דמות מרתקת, שנולן לא מעד בכל שנות יצירתו וכיוצא בזה, יש את כל הסיבות להאמין שהמוצר הזה יכניס מעל מיליארד דולר, יקבל מועמדות לאוסקר, יהפוך לפולחן וישאיר מהקיץ הזה זיכרונות קולנועיים מתוקים. אז, נזכרים שאן התאוויי מגלמת כאן את אשת החתול ומבינים שהסרט גם יכול להתגלות כטעות הכי גדולה של העונה. כך או כך, יש סיבות להישאר במתח.

תאריך יעד: 2 באוגוסט

"עלייתו של האביר האפל": עמוד הסרט בוואלה! סרטים

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ההופעה: The Afghan Whigs בישראל

לגרג דולי יש מאזן מושלם בישראל: כל הופעה שלו כאן היתה טובה מקודמתה, הוא נראה בכושר מצוין ולעזאזל, גם עם רגל וחצי בקבר, האיש הזה יודע לקחת שיר ולמעוך לך את הלב איתו. זה קרה עם הרכבים כמו Twilight Singers ו-Gutter Twins, שעם כל הכבוד העצום שיש אליהם - אפגן וויגז הם לא. ההגעה ההיסטורית שלהם לישראל תעשה צדק עם להקת גראנג' שלא זכתה לכבוד הישראלי שלה בצל נירוונה ופרל ג'אם. ועד שזה יקרה, אלוהים, רק מלדמיין את "Debonair" בבארבי אפשר להתפוצץ.

תאריך יעד: 15 ביוני

האירוע הגלובלי: יורו 2012 ולונדון 2012

2012 הוא מספר זוגי, מה שאומר כי זו שנה טובה לחובבי הספורט. בשנים מסוג זה מתקיימים אירועים ספורטיביים גלובליים, והפעם מדובר בחגיגה כפולה: קודם אליפות אירופה בכדורגל ואז האולימפיאדה.

אז נכון, מסי לא יהיה ביורו, ובאולימפיאדה צריך לשאת שיט בקאנו וכדומה, אבל למרות כל זה, בדיוק בשביל אירועים כאלה שווה לסבול את הקיץ, ולא צריך להיות חובב ספורט כדי ליהנות מהם. שלל הפנינים שינפקו דני נוימן ומשה גרטל במהלך השידורים, מצעדי "הכדורגלן הכי חתיך/הספורטאית הכי יפה" שירוצו בפייסבוק, והבילוי באינספור הברים והמסעדות שמן הסתם יקרינו את המשחקים על מסך גדול - כל זאת עוד והופך את היורו והאולימפיאדה מאירועי הספורט הגדולים של החמסין לחוויות התרבות הגדולות שלו.

תאריך יעד: 8 ביוני - 1 ביולי (היורו); 27 ביולי - 12 באוגוסט (האולימפיאדה)

התערוכה: דוקומנטה 13

חמש שנים זה לא מעט זמן. במונחים אמנותיים זו תקופה בה יוצרים עשויים לעלות לגדולה או ליפול בקול גדול, בה אמנים מפלסים את דרכם לתוך השדה האמנותי או מובלים החוצה ממנו. ופעם בחמש שנים, מאז 1955, מתקיימת בקאסל שבגרמניה אחת התערוכות החשובות בעולם לאמנות מודרנית ועכשווית. הדוקומנטה נמשכת 100 ימים ומציגה ברחבי העיר את יצירותיהם של למעלה מ-150 אמנים הפועלים במדיות שונות. השנה, במהדורה ה-13 שלה, אוצרת את הדוקומנטה לראשונה אשה ובאופן תקדימי גם כזו שאינה גרמנייה. קרולין-קריסטוב באקארגייב הצהירה כי התערוכה בהנהגתה תהווה "מרחב של סודות רבים, מרחב של אלימות אך גם של ריפוי אפשרי".

כאשר הטמפ' אצלנו הופכות את רעיון ההסתובבות בחוץ לזהה לקפיצת ראש לתוך כבשן, החלל הממוזג של המוזיאון הוא מקום מפלט מוצלח. ואם כבר לברוח מהחמסין אל האמנות, אז למה לא ללכת על האירוע שמרכז את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הזה היום?

תאריך יעד: 9 ביוני

הפסטיבל: מוזיקה מעולה לחופי ספרד

סיבוב האיחוד של הסטון רוזס, האלבומים החדשים של פלורנס אנד דה מאשין, המכביז ונואל גאלאגר בסולו, הרצון של הקיור לחרוש את אירופה ועוד ועוד מספקים ליינאפים משובחים בשלל פסטיבלים ברחבי היבשת. אבל עיירת חוף ספרדית אחת תציע לכם את כל זה עם חוף ים זהוב, סמים בשפע וטאפאסים כמו שטאפאסים צריכים להיות. פסטיבל בניקסים בוולנסיה מהווה אופציה מובחרת למי שיודע עמוק בלבו כי בלי קשר לשפע הביטולים שחווינו באחרונה ולהתחממות הגזרה בדרום, ההופעות השוות באמת בכלל לא עושות את דרכן למזרח התיכון. אז אם כבר רוכשים כרטיס טיסה כדי לשמוע מוזיקה טובה לא שווה להשתזף על הדרך?

תאריך יעד: 15-12 ביולי

למה אתם מחכים בקיץ? ספרו לנו בפייסבוק

השתתפו בהכנת הכתבה: לילך וולך, חן רוזנק, אבנר שביט ועינב שיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully