וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תא גורדין" תשתתף בפסטיבל יוקרתי בצרפת

רוני אפרת

13.3.2012 / 7:32

סדרת הריגול הנפלאה של yes וקשת תשתתף בפסטיבל Forum des images היוקרתי. נוכחות יפה גם לזכיינית קשת, עם "חטופים" בתרגום לצרפתית וכן "פולישוק" ו"פלפלים צהובים"

סדרת הטלוויזיה "תא גורדין", התקבלה לפסטיבל הטלוויזיה היוקרתי Forum des images בפריז. ב-17 באפריל תיערך הקרנת ערב חגיגית לסדרה, במסגרת מסלול התחרות של הפסטיבל, כך נודע לוואלה! תרבות.

תא גורדין, שעלתה לראשונה בינואר האחרון, היא דרמת ריגול ישראלית מבית yes וקשת, אותה יצרו הסופר רון לשם, עמית כהן ודני סירקין, שגם יעבירו כתות אמן במסגרת הפסטיבל הצרפתי. יחד איתם תגיע לאירוע מפיקת הסדרה, טמירה ירדני, הבעלים של טדי הפקות.

לשם יגיע לאירוע לאחר שחגג את צאת ספרו "מגילת זכויות הירח" באיטלקית ברומא, בירת המדינה. לשם זוכה שם לביקורות מצוינות ובקרוב הוא ישתתף גם בפסטיבל ספרות יוקרתי בבוסטון שבארה"ב.

"תא גורדין", שליצירתה שותף גם גיורא יהלום, רצה בהצלחה יתרה ב-yes וזוכה לביקורות מצוינות. בסדרה, העוסקת בריגול, צבא ועוד מככבים רן דנקר, הלנה ירלובה, סלבה ביברגל, מוני מושונוב, מארק איווניר, שמוליק קלדרון ועוד. העונה הראשונה של הסדרה רצה בימים אלו ועתידה להסתיים בקרוב.

גם לזכיינית קשת נוכחות יפה בפסטיבל: במסגרת הפסטיבל יוקרנו שני פרקים של הסדרה "הומלנד", הגרסה האמריקאית של "חטופים" של גידי רף וקשת, וכן כל פרקי הסדרה "חטופים" הישראלית, בתרגום לצרפתית. היוצר גידי רף אף ייקח חלק באחד הפאנלים, ויעביר גם הוא סדנת אמן. בנוסף, יוקרנו שני פרקים מהסדרה של שמואל הספרי וקשת, "פולישוק", ושני פרקים מ"פלפלים צהובים", גם היא של קשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully