וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 20: אנגליה בת 15 עם קאברים בלתי ייאמנו

14.3.2012 / 8:00

בלוג הרוקנרול מתענג על כוח נשי עם תופעת היוטיוב בירדי, קאבר לפטי סמית' של הבנות הנכונות והאיט גירל של 2012 בקאבר לביונסה

האלבום החדש של The Men הניו יורקים, "Open Your Heart", נחת השבוע וכולו רוקנרול בצורתו המזוקקת ביותר. הוא לא אלבום מושלם, הוא לרגעים מפוספס, יש בו פחות מדי שירה ויותר מדי קטעים אינסטרומנטליים לטעמי, אבל הוא כן ומלוכלך ופאנקי וגראנג'י ומודע לעצמו ועל-זמני. שיר הנושא הוא אחד הקטעים הכי טובים שתשמעו השנה, אבל הוא לא לבד. ניק צ'יריקוזי וחבריו יוצאים כאן למסע של 45 דקות בין שבילי הרוקנרול שעליהם ובזכותם כל הגברים, ואלו הספציפיים בפרט, הגיעו עד הלום. הנה שתי דוגמאות, אבל אל תסתפקו בהן.

"Turn it Around"

"Candy"

"Mind Spiders - "Wait For Us

אבל דה מן לא לבד. שיר השבוע שלי הולך להרכב הגאראג' מטקסס, פרי מוחו הלוהט של מארק ריאן, שלקוח מתוך אלבום הבכורה שלהם "Meltdown" שיצא בחודש שעבר. הנה קליפ מדע בדיונימי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"Bear In Heaven – “Sinful Nature

להקת הסינת'-רוק מברוקלין חתומה על שיר השבוע השני, שיככב ב-"I Love You, It’s Cool", האלבום השני שלה שייצא בתחילת אפריל.

"Bowerbirds – "Tuck the Darkness In

יד על הלב, התאכזבתי מהאלבום החדש והשלישי של באוורבירדז, "The Clearing". חיכיתי לעוד קטעים כמו זה שמיד יופיע, אבל זה לא ממש קורה. מצד שני, לשלישיה הפולקית מריילי, צפון קרוליינה, לא מגיע הספד כל כך נמהר, אז אולי נחזור אליהם בהמשך. והשיר הזה מעולה.

"Yellow Ostrich - "Elephant King

אלבום חדש יש גם לשלישיה הניו יורקית הזאת, שהתחילה כפרויקט סולו של אלכס שאף, במקור מוויסקונסין. את "Marathon Runner" כבר שמעתם כאן, הנה עוד שיר מתוך "Strange Land", וגם לינק שבו אפשר להקשיב לאלבום כולו.

"Free Energy - "Electric Fever

שיר רטרואי גדול של ההרכב מפילדלפיה, שאת האלבום הראשון שלו הפיק ג'יימס מרפי. על השני, "Love Sign", שייצא מתישהו השנה, יהיה אחראי ג'ון אנג'לו. אם הסינגל הראשון הוא אינדיקציה, צפויה חגיגה. תקשיבו ותורידו פה.

"The Cribs – "Come On, Be A No-one

אחרי "Chi-Town" המצוין מגיע עוד קטע ממש מפתיע לטובה של השלישיה האנגלית מתוך "In the Belly of the Brazen Bull", האלבום החמישי והראשון שלה מאז 2009, שייצא במאי.

" Tribes – "Corner of an English Field

כבר כתבתי ש-"Baby", אלבום הבכורה של הלונדונים, בטוח יהיה אחד מאלבומי השנה שלי. אני מת עליו. עכשיו מגיע קליפ לאחד מהקטעים הבולטים בו, מהז'אנר שמסובב לך את סכין ההחמצה בלב.

"Cymbals Eat Guitars - "Definite Darkness

קליפ חדש, רטרואי אף הוא, גם לאחד השירים שהכי אהבתי ב-2011, עליו חתום הרכב הרוק חובב הניינטיז הזה מניו יורק. לאלבום ממנו הוא לקוח, אם מישהו פספס, קוראים "Lenses Alien".

"Clap Your Hands Say Yeah - "Hysterical

ועוד קליפ חדש לקטע ישן ומצוין, אחרון ודי, הפעם לשיר הנושא מתוך האלבום השלישי של ההרכב מברוקלין, שיצא בשנה שעברה. צבעוני.

" First Aid Kit - "Dancing Barefoot

קאבר יפהפה לפטי סמית' של הבנות הנכונות של הרגע, האחיות השבדיות קלרה וגו'אנה סודרברג, כפי שהוקלט בתחנת רדיו צרפתית. האלבום החדש שלהן, "The Lion's Roar", מחכה לכם.

"Sleigh Bells - "Irreplaceable

אלקסיס קראוס ממשיכה לכבוש את דרכה להיות האיט גירל של 2012, והפעם היא מגייסת לעזרתה קאבר קסום ללהיט של ביונסה. "Reign of Terror", האלבום החדש והמעוטר של הצמד הברוקלינאי, שווה בדיקה.

"Birdy – "Skinny Love" / "The District Sleeps Alone Tonight

ושני קאברים אחרונים לסיום. אני בוש ונכלם שלא הכרתי את תופעת היוטיוב בירדי עד עכשיו, כשהיא מוציאה בארצות הברית את אלבום הבכורה שלה, כולו גרסאות כיסוי לשירים של הנשיונל, פיניקס, ה-XX, פליט פוקסס ועוד. עד כאן סיפור רגיל יחסית. אלא שג'סמין ואן דן בוגארד האנגליה היא בת 15. חוזר, בת 15. והיא מטפלת בכמה שירים שאני ממש אוהב, כמו "Skinny Love" של בון איבר והשני בעל השם הארוך של דה פוסטל סרוויס. היא לגמרי בנבחרת שלי.

  • עוד באותו נושא:
  • קורדרוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully