וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: איפה הביצים של קותי?

14.3.2012 / 0:57

קותי מצליח לדפוק הכל עם יאנה, שהצליחה להוציא לאביבית את הריסים מרוב דמעות, שבעצמה ניצלה מצבי - אבל אנחנו הפסדנו כי הוא בחוץ, חופשי. בלוג "האח הגדול" מחליף מנעולים

עור של צבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביבית מדגימה נפנוף מלכותי, צבי מדגים את שורש כף היד בעזרתו הוא מכה סמולנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אזרחים יקרים, ברגעים אלה נשמעות ברחבי הארץ צפירות אזעקה עולות ויורדות. אתם מתבקשים להיכנס למרחב מוגן, להסתיר את ילדיכם מתחת למיטות, לשיר את "התקווה" ולמען השם, לא להיות צבועים – הוא מריח את זה מרחוק. צבי פורטל שוחרר מבית האח הגדול, והוא מסתובב כעת חופשי ברחובות ומחפש אנשים שלא נוקטים עמדה כדי לנקוט להם מזלג במצח. אפילו ליהיא גרינר פוחדת לפגוש אותו, והיא היתה פאקינג חברה של פרידה. מסכנה אביבית, מי יצעק עליה עכשיו לסתום את הפה? ומי יטחן לדיירים את המוח שהם חייבים להיות אמיתיים אחרת הם ימותו? ואיך המוראל של עם ישראל יחזיק מעמד ללא צעקות העידוד של צבי שתאהבו כבר את המדינה יא חארות? "הצבי ישראל על במותיך חלל", כפי שסיכם הטוקבקיסט מהפייסבוק של קשת באחד המעברונים, "איך נפלו גיבורים". ובכן, במדרגות.

הקומדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבקשת הגולש צבי: בגד ים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל אפשר גם לחמול מעט על צבי, שנלקח מהתכנית כל כך מהר (ורק כי הוא חדש! תתביישו לכם! אם לא הייתם עסוקים בלשכב עם ערבים כל היום במקום לסמס, הוא עדיין היה כאן!) עוד לפני שהוא הספיק להפוך את סער לפטריוט כפי שתכנן, ולהרביץ בנו מעט ציונות חסונה. כי בדיוק כשהגיע הרגע הגדול שלו, והוא סוף סוף זכה לשאת את המונולוג שלו על הרפיסות של ערן והבוגדנות של סער ועל זה שחשוב להיות אמיתי, האח הגדול הנמיך את המיקרופון שלו לטובת השיחה של אביבית ויאנה שלחששו לצידו שיחת נפש. ברגע השיא של חייו הוא הופך להיות רעשי רקע מטורללים לשיחת בנות. "אני מדברת רק על דברים שמחים, כמו אקסים ומתנות וחיזורים, כי עברתי כל מיני דברים", התוודתה אביבית, יאנה מחתה דמעה, ומאחוריהן פרכסה איזו דמות מטושטשת ופלטה קטעי צלילים של "הוא אומר לי בפנים משהו משהו צביעות משהו משהו נקיטת עמדה".

ובכל זאת, צבי הותיר לנו מעט מורשת ציונית, כמו המשפט "לא מעניין אותי שום דמוקרטיה" בוויכוח התקציב על סיגריות. שלא לדבר על הטוויסט שבסוף האפיזודה – התנפלות על אביבית. היא ניסתה לגשר בינו לבין שאר הדיירים וכידוע, גישור = בגידה = שלילת אזרחות, אז הוא צועק עליה קצת שתזכור מי פה הגבר. ברגע שאביבית מתרגזת ומתחילה להשיב אש, הוא קוטע אותה: "טוב, תראי לי את הבגד ים שלך". היא לא רוצה, היא באמצע להסביר משהו חשוב, אבל צבי מתעקש: "נו, תראי את הבגד ים שלך". סיימתי עם האלימות, עכשיו תור הסקס, ואחר כך נלך לפלות כינים זה לזו בסוואנה. איזה כיף להיות אמיתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הדרמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני?! אני?! אני?!?!?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשה להיות מסכן. כל הזמן נטפלים אליך למרות שאתה חמוד. "אכלו לך, שתו לך, פגעו בך, תעשה לי טובה!" הטיחה שרי בקותי ההמום, שלא הבין איך היא מעיזה להגיד שהוא מתמסכן. מה, הוא עשה לה פעם משהו? אז למה היא פוגעת בו עם האמירה הזאת? למה ככה אם הוא לא עשה כלום, הא? זה בכוונה כי היא נגדו, נכון?

את הגישה המעצבנת הזאת חולקים עם קותי גם צבי ואביבית. הטון שלהם בשעת ההתמסכנות אולי שונה (צבי אומר את זה כאילו הוא הולך להרוג אותך, אביבית אומרת את זה כאילו היא הולכת להרוג את עצמה) אבל השטיק אותו שטיק: מה, אמרת משהו שמסב לנו אי נוחות? למה, מה עשיתי לך? אני יושב לי פה קסום לגמרי ומשתובב עם פרפרים באחו, ואתה דוקר אותי בגב בלי סיבה. אפילו כשתמיר יוצא מגדרו כדי לעזור לאביבית להבין למה קשה לה בבית, התגובה האוטומטית שלה היא: "מה, אני לא מתנהגת אליך יפה? לא נותנת לך תשומת לב? את הנשמה נתתי לך". שלישיית "אבל המורה מה עשיתי" כבר גורמת צרבת קשה, ואמנם נפטרנו מאחד, אבל נותרנו עם שניים, והם נורא נורא פגועים. איזה מסכנים אנחנו.

הטרגדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה: לוהטת ואדיוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולי הטרגדיה של השנה, התזמון הכי אומלל שחווינו בתכנית: יאנה, בכוחות נפש עצומים, מתעלה מעל דינמיקת הבייביסיטר-ילד-חוסה שלה ושל קותי, ומחליטה לרוץ אליו בשובבות ולנשק אותו. בדיוק באותו רגע, בצירוף מקרים מדהים, קותי מסכן. הוא הודף אותה כדי להתחיל להסביר לה שהוא לא עשה כלום ושזה בכלל ההוא השני אשם, ולא שם לב מה קורה. יאנה עוד מנסה לרמוז לו בכוח מה הוא מפספס כרגע: "אין לך אומץ, אתה פחדן, חודשיים חייתי בסרט וחשבתי שאתה רוצה אותי". אז הוא קם בנחישות, לופת אותה בחושניות, ואומר לה שהוא בכלל לא אשם ומה היא רוצה ממנו בכלל. יאנה בהלם מעוצמת הטמטום שלפניה ופוסקת: "אתה מפספס את המומנט, אין לך ביצים לעשות משהו בקשר אלינו". קותי מתיישב בעוז על הנדנדה ומתחיל למלמל "אין לי ביצים. אין לי ביצים היא אומרת. לי אין ביצים? לי אין ביצים! אין לי ביצים, הא? ביצים אין לי", וכך ממשיך עד שחולפים מיליון מומנטים והשנה היא 2,018 התשע"ח. אז מה שווה כל סיפור האהבה הזה.

פינת השירה

"אני לויאלי
אני אובייקטיבי
אני אינטגרלי
אני לא מעורר
אנטגוניזם."
(ס. קותי)

"לא מעריך /
כבל מאריך"
(פ. צבי)

"לפעמים, לפעמים /
גם אני תמים"
(פ. צבי)

"הנוף הוא פשוט וחסר ערפילים
מלאכים בסולם לא יורדים, לא עולים,
לפעמים שונאים, לפעמים אוהבים,
יש מעט ידידים ובעיקר אויבים."
(ס. סער ודויד אבידן)

הציטוטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי פה הריקנית? אביבית ויאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני גיליתי היום דברים" (צבי מדווח על ההארה שלו לגבי אביבית)
"היא פוסטמה ריקנית! היא נדבקת לו לתחת! אם היא תישאר פה לגמר זה גועל נפש לבני ישראל!" (יאנה על אביבית)
"לא הייתי צריכה להגיד את המילים האלה על אביבית, היא ממש לא ריקנית" (יאנה, אחרי שגילתה שאביבית עברה דברים קשים)
"אני גיליתי היום דברים" (צבי מדווח על ההארה שלו לגבי שרי)
"אני רק בובה של ההפקה" (ארז טל מתבדח, אבל זה קצת עצוב)
"תכנית חרא, הפקה חרא, אני מצטער שנרשמתי במאקו" (גם קותי מתבדח, אבל זה עוד יותר עצוב)
"אני גיליתי היום דברים" (צבי מדווח על ההארה שלו לגבי ערן)
"עשו ממני פורפרה עכשיו בחוץ" (קותי מתפרפר עם שרי)
"אף פעם לא הייתי בקונצנזוס" (תמיר ממחזר את סרטון תעודת הזהות שלו)
"יש לי פה חבל על הזמן, אם אני אצא מהתוכנית אני אשרוף אתכם בחוץ" (קותי מכניס את עצמו ללא ידיעתו לרשימת החיוג מהיר של רז שכניק)
"אני גיליתי היום דברים" (צבי מדווח על הארה כלשהי שהוא כרגע שכח מהי, אבל תחזרו עוד כמה דקות והוא ייזכר)

ויורם זק היה אומר

אילוסטרציה. עומר מירון
אילוסטרציה/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully