וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הכניסה לפוליטיקה: יאיר לפיד ינחה את "שרים בכיכר"

14.3.2012 / 9:23

בגלי צה"ל דווח כי גם השנה ינחה לפיד את האירוע המסורתי של יום הזיכרון, למרות הודעתו כי ייכנס לפוליטיקה. עיריית תל אביב: "הטקסטים בטקס אינם פוליטיים"

עיריית תל אביב קיבלה החלטה שצפויה לעורר מחלוקת רבה: יאיר לפיד ינחה גם השנה את טקס "שרים בכיכר" בו מבצעים זמרים שירים לזכר חללי מערכות ישראל, כשלפיד ביניהם מקריא טקסטים שכתב או שכתבו אחרים בין השירים. הסיפור דווח בתוכנית "מה בוער" של גלי צה"ל.

הטקס שומר לאורך השנים על אופי ממלכתי, ללא אזכורים פוליטיים, אך לפיד עצמו הודיע בפומבי כי הוא מתעתד להיכנס לפוליטיקה והוא צפוי להתמודד בבחירות הבאות לכנסת.

"ההחלטה התקבלה זמן רב לפני שלפיד הודיע כי ייכנס לפוליטיקה", נמסר מעיריית תל אביב בתגובה שהושמעה בתוכנית. "הטקסטים המוקראים בטקס אינם פוליטיים". באשר לשכרו של לפיד באירוע, מהעירייה נמסר כי "שכרו של לפיד מועבר ישירות מהעירייה כתרומה לעמותה למען ילדים אוטיסטיים". יאיר לפיד לא מסר את תגובתו.

"שרים בכיכר" נחשב לאירוע פופולרי שעשרות אלפי אנשים מגיעים אליו מדי ערב יום הזיכרון. באירוע משתתפים הזמרים הבכירים בישראל, המבצעים קאברים לשירי יום זיכרון קלאסיים וכן לשירים חדשים בעלי אופי מתאים. האירוע מועבר בשידור ישיר בטלוויזיה וברדיו ולפיד מנחה אותו מזה שנים ארוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully