וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף סידר ובמאי "האקדח מת מצחוק" יביימו סרטים על ירושלים

רוני אפרת

14.3.2012 / 13:24

פורסמו הבמאים שייקחו חלק בפרויקט "Jerusalem, I Love You", בהם סידר וארי פולמן ובמאים אמריקאים בכירים נוספים

יוסף סידר, ארי פולמן והיאם עבאס עתידים להשתתף בפרויקט סרטים קצרים בינלאומי, העוסק באהבה בעיר הקודש. הפרויקט "Jerusalem, I Love You". זאת בשיתוף במאים נוספים כמו לורנס קזדן ("החברים של אלכס"), ג'רי צוקר ("טיסה נעימה" ו"האקדח מת מצחוק") ובראד סילברלינג ("עיר של מלאכים") שהבטיחו את מקומם בפרויקט, שנעשה בעבר בניו יורק ובפריז. הקו-פרודוקציה הישראלית-בלגית-קנדית תציג עשרה סיפורי אהבה בירושלים העכשווית שאורכם 5-7 דקות, ביניהם קטעי מעבר שיחברו את כולם לכדי סרט אחד.

הסרט הוא חלק מן הפרויקט של עמנואל בנבי, Cities of Love, שהחל בפריז כפרויקט צרפתי בשם "Paris, Je T'aime". הפרויקט המשיך גם לשנחאי, ריו וברלין. בנבי סיפר לאתר דדליין הוליווד כי לירושלים, הוא מאמין כי היא תהיה יותר פילוסופית ורוחנית מכל שאר הערים. "אחרי הכל", הוא אומר, "מיליונים מאמינים כי אלוהים קיים בירושלים".

המפיקים קיבלו תסריטים וסיפורים קצרים מאת עמוס עוז, ניקול קראוס, אתגר קרת, צרויה שלו, מייקל גוברין, מאיר שלו, חגי לוי, סוהא עראף ואחרים. גם ג'ון טרטלטאוב ("אוצר לאומי" ובקרוב הרימייק של "סיפור גדול"), איתן פוקס, פול האגיס ("התרסקות" זוכה האוסקר") ועקיבא גולדסמן (תסריטאי "נפלאות התבונה") נמצאים במגעים כדי להביא את סיפוריהם לפרויקט המשותף. "הכל טמון בסיפורים נהדרים", אמר בנבי. "אמנם היינו רוצים לייצג את ירושלים בכל דרך אפשרית, אך מעט הסיפורים לא מספיקים כדי להציג כל ניואנס של כל לאום, דת או כת בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully