וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הרגאיי סיזלה יופיע בישראל

רוני אפרת

15.3.2012 / 8:00

הזמר המפורסם מג'מייקה יופיע לראשונה בישראל במועדון הבארבי בתל אביב בחודש אפריל

זמר הרגאיי הג'מייקני סיזלה יגיע לישראל, לראשונה, ב-19 באפריל הקרוב, בליווי שמונה נגנים (The Firehouse Crew) למופע מיוחד בבארבי תל אביב. פחות משנה לאחר תאונת הדרכים הקשה שעבר, שכמעט וקטעה את הקריירה המוזיקלית שלו, הוא שב אל הבמות ויגיע לישראל לאחר טור באירופה, בהפקת אפיקומן.

לסיזלה (יליד 1976), או בשמו המקורי מיגל קולינס, רפרטואר של עשרות אלבומי סולו, רובם מככבים במצעדי הבילבורד בין האלבומים הנמכרים ביותר בז'אנר הרגאיי, זאת לצד עוד אינספור אוספים, שיתופי פעולה ואירוחים של הרכבים ואמנים רבים. עם השנים, יחד עם השפעה אמנותית וציבורית, הפך להיות ממובילי זרם הרגאיי-דאנסהול (Concious) שדוגל בליריקה חיובית, בתחומים של מודעות חברתית, דיכוי וההתנגדות לו.

בשנת 2005 הקים סיזלה את חברת התקליטים KALONJI RECORDS, במסגרתה יראו אור אלבומים רבים שלו, וכן יטופחו אמנים צעירים בתחום. למרות מספר שערוריות הקשורות בשמו, סיזלה הוא אחד האמנים הפעילים ביותר מבחינה חברתית וציבורית מבין יוצאי ג'מייקה. בשנת 2011 נפצע קשה מאוד בתאונת אופנוע, אך התאוששותו הייתה מהירה מהצפוי, ומאז הוא ממשיך להופיע ולהוציא אלבומים. למועדון הבארבי מחיר הכרטיס להופעה יעמוד על 180 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • סיזלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully