וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוסים מתו, הפקת "Luck" נעצרה

15.3.2012 / 7:30

מבוכה ברשת HBO: לאחר שסוס שלישי מת במהלך הפקת העונה החדשה של הסדרה בכיכובו של דסטין הופמן, הוחלט לעצור את המשך ההכנות לעונה הבאה

HBO, רשת הכבלים האמריקאית היוקרתית, תמיד הכריזה שהיא שונה מרשתות טלוויזיה אחרות, אבל גם אצלה תקלות קשות קורות: כמה מקרי מוות של סוסים בהפקת הסדרה "Luck" בכיכובו של דסטין הופמן מעוררים סערה בארה"ב, שהביאו לעצירת הפקת הסדרה, כפי שהודיעה אמש (רביעי) HBO.

"בטיחות היא תמיד דאגה עליונה", נאמר בהצהרה מטעם HBO. "שמרנו על סטנדרטים גבוהים מאוד של בטיחות לאורך ההפקה, גבוהים מכל גורם אחר המערב מירוצי סוסים עם פחות תקריות הקורות במירוצים רגילים. תאונות לצערנו קורות וזה בלתי אפשרי להבטיח שלא יקרו בעתיד. לכן, הגענו להחלטה הקשה על עצירת ההפקה".

ב-HBO טוענים כי הם משתפים פעולה באופן מלא עם הרשויות החוקרות את מקרי המוות של הסוסים במהלך ההפקה. "אנחנו גאים בסדרה, בכותביה ושחקניה ובחגיגת תרבות הסוסים הנפלאה", נאמר בהפקה. עתה, צפויים ארגוני השמירה על זכויות בעלי החיים לקרוא לביטולה. חודשים לאחר שמפיקי הסדרה סירבו לכתוב כי אף בעל חיים לא נפגע במהלך הצילומים, נראה שהבעיות של "Luck" הפכו גדולות בהרבה.

  • עוד באותו נושא:
  • luck

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully