וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבט": עורך חדש במהדורה מעורר זעם במערכת החדשות

15.3.2012 / 11:01

אלון מזר, הנחשב מקורב לעוזר מנכ"ל רשות השידור, יערוך פעמיים בשבוע את "מבט", ועובדים במחלקה זועמים: "נעשים במחלקה מינויים שלא ברור מה טיבם"

אלון מזר, העורך הראשי של "פוליטיקה" בערוץ הראשון, מונה לעורך במהדורת "מבט" והוא יערוך בשלב זה שתי מהדורות בשבוע. מזר אמור היה לערוך פעמיים כבר בשבוע הנוכחי, אולם פעילות צה"ל בדרום הארץ הביאה לשינויים בשיבוצי העורכים והיום תהיה התכנית הראשונה בעריכתו. את "מבט" עורכים היום עורכים מתחלפים - אסף אפרתי, יעל קשאני, אבי מוסקל וענת שרן, ולאחרונה נודע כי הנהלת הרשות מתכוונת למנות לתפקיד עורך קבוע בדומה לנעשה בחברות החדשות המסחריות.

מינויו של מזר מעורר תרעומת בקרב מחלקת החדשות של הערוץ על רקע העובדה שהוא יהיה העורך היחיד מבין כל עורכי מבט שימלא את התפקיד פעמיים בשבוע, וגורמים ברשות מעריכים כי מספר המשמרות שלו יוגדל בהדרגה. גורם במחלקת החדשות אמר לוואלה! ברנז'ה כי "נעשים במחלקה כל מיני מינויים שלא ברור מה טיבם, ומדובר בהנחתות על המערכת". עיתונאי אחר במחלקה ציין כי מזר נחשב למקורב של זליג רבינוביץ', עוזרו הבכיר של מנכ"ל הרשות יוני בן-מנחם ומי שהיה בשנים האחרונות מפיק התוכנית "פוליטיקה" בעריכתו של מזר.

לפי שנתיים פורסם בוואלה! ברנז'ה כי אלון מזר צפוי להיות מועבר מתפקידו ב"פוליטיקה", אותה הוא עורך מאז 2004, זאת לקראת רענון תפקידים בחטיבת החדשות. לאחרונה מונה לחטיבה מנהל קבוע, ובחודשים הקרובים יושק לוח שידורים חדש שיכלול רצועת אקטואליה יומית במקום תכניות הערב הנוכחיות כמו כן מגישי "מבט", ינון מגל ומרב מילר, צפויים לעזוב את תפקידם.

גורם ברשות השידור אמר עם תחילת תכנון השינויים בחטיבה כי "במסגרת הרצון להתייעל, להתרענן ולמנוע שחיקה בערוץ הראשון, החליטה ההנהלה לערוך שינויים בחטיבת החדשות בטלוויזיה משיקולים מקצועיים. בכמה מהשינויים המתוכננים מדובר בעובדים שמשובצים בתפקידם במשך שנים ארוכות. ביצוע השינויים יעשה באופן מודולרי כך שיותאם לצעדי ההתייעלות ולרפורמה המתגבשת". אמש אושר מתווה הרפורמה בכנסת, וברשות נערכים להוצאתה לפועל.

אלון מזר סרב להתייחס והפנה לדוברות הרשות, משם נמסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully