וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז זהבי לוהק ל"תמרות עשן" האמריקאית

17.3.2012 / 17:35

זהבי מצטרף לצוות השחקנים של העיבוד האמריקאי לסדרת המתח הישראלית המצוינת, לצד כוכב "אבודים", כך לפי הדיווח של מגזין "Deadline"

לא עבר זמן רב מאז נסע עוז זהבי לנסות את מזלו בהוליווד והנה הוא כבר זוכה לתפקיד הראשון שלו בסדרת טלוויזיה אמריקאית, אבל באופן סמלי כזו עם אוריינטציה ישראלית. המגזין "Deadline" מדווח כי זהבי לוהק לעיבוד האמריקאי של הסדרה "תמרות עשן" שמפיקה NBC.

הסדרה שתקרא "Midnight Sun" אמורה להתחיל את צילומיה בקרוב. עד כה ידוע על ליהוקם של טיטוס וולבר, שגילם את "האיש בשחור" ב"אבודים" כמו גם תפקידים ב"ילדי האנרכיה" ו"חוק וסדר", לתפקיד מנהיג הכת וכן על ליהוקה של השחקנית ג'וליה סטיילס, שכיכבה בסרטי ג'ייסון בורן, לתפקיד חוקרת ה-FBI. לא דווח איזה תפקיד צפוי זהבי לגלם. מחר (ראשון) יטוסו לארה"ב הבמאי עודד דוידוף, התסריטאי נוח סטולמן, מנהלת הדרמה של HOT, מירית טובי ואפרת דרור, מפיקה באולפני הרצליה, לצילומי הפיילוט של הסדרה. טובי ודרור יקבלו קרדיט של מפיקות אחראיות בסדרה, בדומה לאבי ניר ורן תלם ב"הומלנד". דוידוף וסטולמן יקבלו קרדיט של יוצרים.

כזכור, "תמרות עשן" שיצרו נח סטולמן ועודד דוידוף ושודרה ב-HOT סיימה באחרונה את עונתה השנייה. הסדרה עוסקת בחקירת היעלמותם המסתורית של בני המושב "תמרות עשן". רשת NBC רכשה מ-HOT את זכויות ההפקה לעיבוד החדש עוד בטרם עלתה העונה השנייה בישראל. את הסדרה יפיק פול טרגוט, מפיק הסדרות "סמנת'ה מי", "פלאש פורווד" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully