וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "רחוב ג'אמפ 21" קפץ למקום הראשון עם הכנסות מרשימות

18.3.2012 / 17:41

הגלגול הקולנועי של סדרת הטלוויזיה כבש את הבכורה ועשה זאת בגדול - עם פתיחה של 35 מיליון דולר. גם הקומדיה החדשה של וויל פארל הפתיעה לטובה

על פניו, העיבוד הקולנועי של "רחוב ג'אמפ 21" לא היה אמור להצליח. קודם כל, גלגולים קודמים של סדרות טלוויזיה כשלו בשנים האחרונות, למשל "מיאמי היט" ו"צוות לעניין". חוץ מזה, הוא נעשה כקומדיה פרועה, והז'אנר הזה מתקשה למשוך קהל לפני עונת הקיץ.

אך למרות שני הנתונים הללו, "רחוב ג'אמפ 21" כבש את הפסגה בסוף השבוע האחרון עם הכנסות מרשימות בסך כ-35 מיליון דולרים. הוא עשה זאת כיוון שעמדו לזכותו שלל יתרונות, ואלה איפשרו לו להתגבר על צמד המכשולים ההתחלתיים וליצור תקדים: מככבים בו ג'ונה היל וצ'אנינג טאטום, שניים מן הכוכבים הלוהטים כרגע – לטאטום אפילו יש עוד סרט בעשירייה, הלהיט המלודרמטי-רומנטי "אל תשכח"; היה לו מסע שיווק אגרסיבי ומבריק, ונוצר סביבו דיבור חיובי מזה חודשים; ואפילו המבקרים אהבו אותו, ואם עיתון בסדר הגודל של "ניו-יורק טיימס" מצדיע למהתלת סטלנים מסוגה של "רחוב ג'אמפ 21", אז ברור שלמפיקים יש כאן אס ביד.

כתוצאה מזאת, "רחוב ג'אמפ 21" כבר מתקדם בצעדי ענק לכסות את תקציבו, 45 מיליון דולר בלבד. בניגוד לכך, "ג'ון קרטר" שבמקום השלישי, שעלה לכל הפחות 245 מיליון דולר, עומד על סך הכנסות של 52.8 מיליון דולר בלבד לאחר שבועיים של הפצה, ומובן שכבר לא יהיה רווחי. "הלורקס" לעומת זאת, ממשיך לעשות חיל, ובשבוע השלישי להפצתו הוא צועד במקום השני עם הכנסות כלליות בסך 156.6 מיליון דולר.

Casa de mi Padre. imdb
כוכב, גם בספרדית. וויל פארל ב"Casa De Mi Padre"/imdb

מחוץ לטבלה, אפשר למצוא סרט נוסף שעושה חיל – "Casa De Mi Padre", הקומדיה דוברת הספרדית של וויל פארל. למרות נוכחותו של הכוכב, זהו למעשה מוצר דובר שפה זרה ולכן הציפיות הקופתיות ממנו היו בהתאם, אך הוא הפתיע עם הכנסות של כמעט שני מיליון דולרים. חשוב מכך, ממוצע ההכנסות שלו היה השני בטיבו מבין כל הסרטים בשוק, כך שלמרות הפצתו המצומצמת הוא השכיל לדגדג את העשירייה המובילה. ועדיין, אל תבנו על הגעתו למסך הגדול בישראל.

חם גם בגזרת "הערת שוליים": סרטו של יוסף סידר קיבל השבוע ביקורת משתפכת מרוג'ר אברט, חשוב המבקרים בארצות הברית. עם ובלי קשר לכך, הוא ניצל את הרחבת הפצתו כדי להגדיל את מאזן הכנסותיו ל-72 אלף דולר, עם ממוצע מצוין של כ-12 אלף דולר פר אולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully