וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית תל אביב תקיים תחרות שירה לילדים

רוני אפרת

18.3.2012 / 17:56

העירייה תקיים תחרות שירה מיוחדת לילדים כשהפרס הראשון יהיה הוצאת ספר שירה בהוצאת עם עובד

עיריית תל אביב יפו מכריזה על תחרות שירה לילדים, הפתוחה לכל ציבור הכותבים במדינת ישראל. הפרס הראשון עומד על הוצאת ספר שירה בהוצאת "עם עובד", בעוד ארבעת הזוכים הנוספים יזכו בתלושים לקניית ספרים ברשת סטימצקי. כל חמשת השירים יוצגו לצידם של שירים ובתי שיר ממיטב השירה העברית במסגרת פרויקט 'שירה על הדרך', במהלך חודש יוני במרחב העירוני על גבי שילוט חוצות, בשלטים בשדרות המרכזיות ובתחנות האוטובוס.

"התחרות מעניקה הזדמנות פז לכותבי שירה, שאינם מוכרים עדיין, להציג לציבור את יצירתם", אומרת פרופ' זהר שביט, יועצת ראש העירייה לענייני תרבות ויוזמת פרויקט "שירים על הדרך". "השירים מוגשים לשיפוט באופן אנונימי ובכך ניתנת הזדמנות שוויונית לכל המשתתפים בתחרות. בשנים עברו הגיעו מאות שירים, רבים מהם יפים להפליא. הכותבים שזכו בעבר בתחרות כבר ביססו מאז את מעמדם כמשוררים וספרי השירה שראו אור במסגרת הפרויקט זכו להצלחה רבה".

את השיר המנוקד אפשר לשלוח בדואר (בחמישה עותקים) אל מרכזת התחרות: גב' ברכה נאמן, מרכזת התחרות בעיריית תל אביב, בכתובת אבן גבירול 69, או בדואר אלקטרוני בכתובת 2012shira@gmail.com. המועד האחרון להגשה 28 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully