וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי "Luck" ההמומים נפרדים מהסוסים: עוברת מסך

20.3.2012 / 7:38

"Luck" ושערוריית הסוסים המתים מסעירה את ארה"ב ואופרה ווינפרי שוב מגלה שהיא בצרות. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: כוכבי "Luck" נפרדים מהסוסים – ומהסדרה

ביטולה של "Luck" - הדרמה עטורת השבחים של רשת HBO, ממשיכה לעורר הדים בהוליווד. למרות שהסדרה חודשה כמעט מידית לעונה שנייה, נאלצה ההפקה להשבית את הצילומים של הסדרה שעסקה במרוצי סוסים לאחר מקרה מוות שלישי של אחד מן הסוסים על הסט. בתחילה לא היה ברור מה יעלה בגורל הסדרה, אולם לאחר ימים אחדים הוחלט לבטלה סופית.

עם היוודע דבר הביטול החליט השחקן ג'ון אורטיז (שמשחק את מאמן הסוסים טורו אסקלנטה) לארגן מסיבת סיום לא רשמית לחברי הצוות בזירת מרוצי סוסים בסנטה אניטה, המקום בו צולמה הסדרה. "אנשים היו המומים מהחדשות", אמר מנהל הפרויקטים המיוחדים של מרוצי הסוסים בסדרה, פיט סיברל. "הם היו מאוד עצובים לעזוב את התכנית ואת סנטה אניטה. עם 'Luck' הם באמת הרגישו מחוברים למסלולי המרוצים ולקהילת מרוצי הסוסים". רוב חברי הצוות, בהם השחקן הראשי דסטין הופמן, טרם הגיבו לביטול.

אולם היו גם כאלה ששמחו על המהלך. חברי הארגון למען זכויות בעלי החיים PETA מסרו בהודעה בעקבות הביטול כי "ביודענו כי סוסים זקנים, לא מתאימים ומסוממים נאלצו לרוץ עבור הסדרה הזו, PETA שמחה ש-HBO החליטה סוף סוף לבטל את הסדרה. אנחנו מודים למי שלא נתן למוות של הסוסים הללו לעבור באין מפריע".

המיותר: אופרה בועטת החוצה את רוזי אודונל

נראה שלרייטינג המדשדש של ערוץ OWN של אופרה ווינפרי יש קורבן נוסף: מלכת תכניות האירוח החליטה השבוע לבטל את תכניתה של רוזי אודונל, אחת מהתכניות המדוברות יותר שעלו בערוץ עם השקתו בשנה שעברה. בחמשת החודשים האחרונים לא הצליחה אודונל להביא צופים למסך (190,000 איש בלבד צפו בה בממוצע מדי שבוע) והשבוע הוכרז סופית על ביטול התכנית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"אני מודה לרוזי מעומק לבי על שהצטרפה אלי למסע הזה", אמרה ווינפרי בהצהרה, "היא היתה שותפה מעולה ועבדה קשה על מנת להגיש תכנית מצוינת בכל יום". אמש כבר נודע שעוד עובדים פוטרו ברשת ומלכת הטלוויזיה מגלה שהחיים כבעלת בית פשוט בלתי נסבלים.

חרב הביטול לא פסחה השבוע על תכנית נוספת בערוצי כבלים: רשת Bravo החליטה להשעות לעת עתה את תכנית השידוכים "Love broker" שעל עלייתה דיווחנו לכם רק לפני שבועיים. פרקי התכנית הנותרים ישודרו ככל הנראה במהלך הקיץ.

הביזאר: תחרות "מלך החנונים" בדרכה לטלוויזיה

כחלק מהמשך מגמת החנוניזציה שלה (שבאה לידי ביטוי בעיקר בהזמנת שידורים חוזרים של "המפץ הגדול"), הזמינה השבוע רשת TBS תוכנית ריאליטי חדשה בשם "King of the Nerds", שמטרתה למצוא את "מלך החנונים" בארה"ב.

במהלך התכנית, אותה ינחו באופן טבעי שני בוגרי הסרט "נקמת החנונים", רוברט קארדין וקרטיס ארמסטרונג, יצטרכו המתמודדים לעמוד בשלל משימות מאתגרות המיועדות ליכולותיהם המיוחדות: חכמה, חדשנות, מיומנויות מיוחדות וכמובן הכרה עמוקה של תרבות הפופ. "זו תוכנית מאוד כיפית והיא לא רק חוגגת את תרבות החנונים, אלא ממש מאירה עליה", אמר מייקל רייט, בכיר ברשת הכבלים. התכנית צפויה לעלות לאוויר בתחילת 2013.

ליהוק שיחוק: הראפר T.I מגיע ל"בוס"

הראפר-שחקן .T.I מגיע לסדרת האיכות של רשת Starz "בוס" בכיכובו של קלסי גרמר. .T.I ישחק את טריי – חבר לשעבר בכנופיה שמתכנן להיכנס לעולם הפוליטיקה העירונית בשיקגו, בה שולטת דמותו של גרמר, טום קיין. דמותו של .T.I תשתתף במספר פרקים בסדרה ותהווה ייצוג לשילוב הנפוץ בין הכנופיות לפוליטיקאים בשיקגו.

לינק לעת צרה: רוצים לקחת חלק אקטיבי בפרידה מ"האוס"?

הפרק האחרון בהחלט של דרמת בית החולים "האוס" הולך ומתקרב, ולכם יש הזדמנות לקחת בו חלק, שלא על הכורסא מול המסך: בלינק הזה תוכלו להירשם לתחרות במסגרתה תצטרכו להסביר כיצד התכנית גרמה לכם להרגיש בשמונה השנים האחרונות באיזו דרך יצירתית שתבחרו: ריקוד, שירה, טיפוס הרים, אוריגמי או כל דבר אחר. הזוכים יוכלו להופיע באחד הפרקים האחרונים בעונה ולהיפרד כמו שצריך מהד"ר האהוב/שנוא.

הקטע שעשה לנו את השבוע: כל מה שרציתם לדעת על חוקי הספוילרים ולא העזתם לשאול

ספוילרים – הם בכל מקום: מי מאיתנו לא נתקל בחבר עם פה גדול שפשוט היה חייב לספר לו את מה שקרה בפרק האחרון של "דקסטר", שעות לפני שהוא התכוון לראות אותו, או בידידה שבטעות פלטה את הסוף של "אבודים" כי היתה בטוחה שראיתם את זה? בדיוק בשביל מקרים כאלה הכינו חברי "Humor College" סרטון חביב בהשתתפות מיטב כוכבי הטלוויזיה האמריקאית שיסבירו לנו את חוקי האתיקה של הספוילרים. למדו והפנימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully