וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבט" תוקדם לשעה 20:00

19.3.2012 / 15:11

רשמית: רשות השידור מזיזה את המהדורה המרכזית שעה אחורה, מה שיביא לשינויים רבים בלוח הערב של ערוץ 1. יו"ר הרשות: "הרפורמה נועדה לחולל שינוי על המסך"

עכשיו זה רשמי: מהדורת מבט של הערוץ הראשון תוקדם לשעה שמונה בערב, בדומה למהדורות החדשות של הערוצים המסחריים. עקב כך תוקדם רצועת הפריים-טיים של הערוץ לשעה 21:00. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בימים אלה מתנהל בחטיבת החדשות מהלך לקידום מינוי עורך יחיד למהדורת מבט, במקום הרוטציה המתקיימת כיום.

ועדת התוכן של מליאת רשות השידור, בראשות יו"ר רשות השידור ד"ר אמיר גילת, אישרה את המהלך, אותו מתארים ברשות השידור כ"עקרונות תפיסת השידור החדשה של הערוץ הראשון", והוא ייצא לפועל החל בחודש מאי הקרוב. מנהל חטיבת החדשות החדש, משה נסטלבאום, צפוי להגיש לחברי ועדת התוכן תוכנית מפורטת על פורמט חדש למהדורה.

לפני כחודש נודע כי מגל ומילר צפויים לעזוב את הגשת מבט עקב החלטת ההנהלה לשנות את הרכב מגישי המהדורה ואת הפורמט הכולל שלה. מילר ומגל נחשבים למינוי של מנכ"ל הרשות הקודם, מוטי שקלאר, ומאז התחלפה הנהלת הרשות נערכו חילופי-גברא מקיפים בתפקידי מפתח וענפי רשות השידור, לרבות חטיבת החדשות. השניים מגישים את מבט מאז תחילת שנת 2008, אז פרש חיים יבין מרשות השידור. בקרוב יושלם גם בניית האולפן החדש ממנו תשודר המהדורה.

"תפיסת שידורים זו, שמטרתה מיצוב הערוץ הראשון כגורם תחרותי מול הערוצים המסחריים, תוך שמירת אופיו המיוחד של השידור הציבורי תבשר את תחילת השינוי בתוכן ביום שאחרי "התנעת" הליך הרפורמה", נמסר מרשות השידור. מנהל הערוץ הראשון, משה מצליח, צפוי לסיים את תפקידו בשבועות הקרובים ולאחרונה הוקמה ועדה לאיתור מועמדים לתפקיד. ההחלטה להקים ועדת איתור הגיעה לאחר שבחודשים האחרונים נערכו שני מכרזים בהם לא נמצא מועמד מתאים לניהול הערוץ והובלת השינויים בו – לא מתוך הרשות ולא מחוצה לה.

לוח השידורים בפורמט החדש של הערוץ יכלול בין השאר תכנית אירוח יומית שתכלול אקטואליה רכה, קידום תכניות הערוץ הראשון ופינות תרבות מוסיקה. כמו כן תושק במסגרת לוח השידורים החדש תוכנית הדוקו-הריאליטי "בואו לאכול איתי" בגרסה הישראלית וכן תוכנית ספורט.

רצועת הפריים-טיים המתפנה זו הפעם הראשונה, תכלול רצועה ישראלית ובין השעה 22:00-23:00 תשובץ תכנית אירוח חדשה ולאחריה סדרות רכש. רצועת לופ הלילה תאופיין כערוץ נוסטלגיה עם לוח שידורים ממותג.

"תפיסת השידורים החדשה תבשר את תחילת השינוי", מסר ד"ר אמיר גילת, יו"ר רשות השידור. "הרפורמה ברשות השידור נועדה בראש ובראשונה לחולל שינוי על המסך ולמצב את הערוץ הראשון כגורם תחרותי איכותי ורלוונטי המהווה אלטרנטיבה ראויה לערוצים המסחריים, תוך שמירת אופיו המיוחד של השידור הציבורי".


david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully