וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטל שוורץ תככב בסדרה חדשה בערוץ 10

20.3.2012 / 12:18

הערוץ ממשיך את תהליך ההפשרה: שוורץ תככב לראשונה בסדרה שמפיקים יואב גרוס ובני מנשה, והיא צפויה לעלות במהלך 2012

כמעט חצי שנה לאחר שהודיע ערוץ 10 על הקפאה מוחלטת של כל הפקותיו המתוכננות, היום נודע על הפקה נוספת שמקבלת אור ירוק – דרמה קומית מקורית בכיכובה של הסטנדאפיסטית ליטל שוורץ, מהמשתתפות הקבועות בתכנית "צחוק בעבודה" ששודרה ברשת. עבור שוורץ מדובר בסדרה ראשונה בכיכובה, ובימים אלה החל תהליך הליהוק של התכנית – עליו הופקד מורן מרציאנו.

את הסדרה, אשר טרם ניתן לה שם, מפיקה חברת "ניהול פלוס" בבעלותם של יואב גרוס ובני מנשה. היא תעסוק בחבורת אמהות צעירות עם ילדים, וצילומיה יחלו לקראת הקיץ. היא צפויה לעלות לשידור כבר בשנה הנוכחית ובשלב זה יצולמו 12 פרקים. את הסדרה כותבת שוורץ יחד עם שי בן עטר וליאת שביט.

בשנה החולפת נקלע ערוץ 10 למשבר כלכלי עמוק עקב ההאטה בשוק הפרסום, בעקבותיו לא שילם את חובו למדינה העומד על סך של 60 מיליון שקלים. אי תשלום החוב איים על הארכת זיכיון השידורים שלו, מה שהביא להקפאת הפקות ותכניות חדשות, וכך בחודש אוקטובר הודיע הערוץ לחברות ההפקה מולן הוא עובד כי הנהלת הערוץ החליטה על הקפאת כל ההפקות המתנהלות עבורו. מלבד תכניתה של שוורץ הוקפאה גם התכנית "אקסטרים מייקאובר" ותכנית ריאליטי בשם "מאורגנים".

כמו כן הוקפאו צילומי העונה השנייה של "טריני וסוזנה", ותכנית מערכונים בשם "היהודים באים". כמו כן הוקפאה הפקת תכניות רצועת הבוקר של אילנה זיו: "בריאות עם פרופ' רפי קרסו", "איזה יופי" עם נעמה קסרי, ו"המקצוענים" עם שירה פליקס והן הוחלפו בשידורים חוזרים. תכניות נוספות שהפקתן הוקפאה הן "משפחה עשר", "זמן מיסטיקה", "אשת חייל" ו"מספרים מדברים".

הפקות התכניות אותן מפיקה לערוץ חברת אבוט-המאירי – "הישרדות VIP " ו"היפה והחנון", המשיכו כסדרן והן ישודרו בעונת הקיץ. סדרה נוספת שתעלה לשידור השנה בערוץ 10 היא "אלנבי" המבוססת על ספרו של גדי טאוב. כמו כן כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, גם סדרת הדוקו ריאליטי "מעושרות" צפויה להמשיך לעונה שנייה.

זיכיונו של ערוץ 10 הוארך בשנה בעקבות מתן חוות-דעת מיוחדת של היועץ המשפטי לממשלה, אולם המשבר הביא למחסור בתוכן המיועד לשידור. יחד עם זאת, גורמים בערוץ 10 וברשות השנייה מעריכים כי הערוץ יעמוד במחויבויות התוכן שלו לשנה הנוכחית – במסגרתם הוא מחויב להשקיע כ-60 מיליון שקלים בהפקות מקור. בחודש שעבר אישרה ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה אישרה את לוח השידורים העונתי של ערוץ 10 למחצית הראשונה של 2012, אולם הביעה מספר הסתייגויות ובראשן - הפחתת היקף תכניות הבידור והריאליטי.

"למרות ההודעה על ההקפאה של התכנית שמרתי על אופטימיות. אמרתי לעצמי שאין סיכוי שערוץ 10 ייסגר ועודדתי את שאר האנשים בהפקה, למרות שידעתי שהסדרה שלנו טובה ואם היא לא תשודר שם היא תשודר במקום אחר. אני שמחה שזה נשאר בערוץ 10", אמרה שוורץ לוואלה! ברנז'ה. "הסדרה הזו עוסקת בנשים, והיא קצת כמו 'סקס והעיר הגדולה" רק אם אלמנט ההורות. הסדרה היא על אמהות ועל נשיות כאחד. סיטקומים הם תמיד מאוד גבריים, כאן הנשים יהיו מרכז הסדרה".

מערוץ 10 נמסר: "כמו בכל השנים האחרונות גם השנה נעמוד בכל מחויבויות התוכן מסוגה עילית, ולמרות הקשיים אנחנו עושים את כל המאמץ הדרוש בכדי לצעוד במחויבויות הרגולציה".


david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully