וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בובה של לילה": הסכסוך המשפטי בדרך לפתרון?

22.3.2012 / 13:17

הצדדים המסוכסכים סביב זכויות היוצרים על דמותו של "שוקו" בתוכנית הסאטירה המצליחה נשלחו להליך גישור

סכסוך זכויות היוצרים בתכנית "בובה של לילה": חברת ההפקות BNC ונציגי ערוץ הספורט נשלחו להליך גישור בהמלצת שופט בית המשפט המחוזי בל-אביב גדעון גינת, במסגרת תביעה על סך מיליון שקלים נגד ערוץ הספורט והשחקן אלי בן דוד שהגישה BNC - בטענה להפרת זכויות יצרים על הדמות "שוקו".

את הליך הגישור בין הצדדים ינהל השופט (בדימוס) ניסים ממן. ערוץ הספורט צפוי בכל מקרה להגיש כתב הגנה בנושא, והוא יוגש לבית משפט בעוד שבועיים.

כזכור, חברת BNC טוענת כי זכויות היוצרים על הדמות "שוקו" בה עשה ערוץ הספורט שימוש בתכנית "בובה של לילה" הן שלה, והן ניתנו לערוץ ולשחקן אלי בן-דוד על מנת לעשות בהן שימוש אך ורק בתכנית "החיים על פי שוקו". חברת ההפקה טוענת כי עם ירידתה מאוויר של התכנית, העביר להם בן דוד את כל הזכויות על הדמות.

בחברה טוענים כי כאשר פנה אליהם ערוץ הספורט בבקשה להפיק את הפרומואים לתוכנית "בובה של לילה", הוסתרה מהם מהות השימוש בתכנית בדמות שיצרו. "הן ערוץ הספורט והן מר בן דוד הציגו כלפי התובעת מצג שווא לפיו השימוש בדמות שוקו הינה שולית עד כדי חסרת חשיבות", נכתב בתביעה, ביחס לשימוש בדמות בתכנית הסאטירה. כמו כן עטנה החברה בתביעה כי מזה חודשים נעשו ניסיונות לחתום עם ערוץ הספורט ועם בן דוד על חוזה שיסדיר את השימוש בדמות שיצרו אך זכו להתעלמות כמעט גורפת.

בחברת BNC ובערוץ הספורט בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully