וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משפחה מודרנית": מפגש קורע מצחוק עם הקאסט של הסדרה המצליחה

הקאסט של הסדרה הקומית המובילה של השנים האחרונות מדבר על המשפחות המטורללות שלהם, התפתחות המינית של הילדות בסדרה, גמילה מסמים ומסע לקולומביה. בלעדי

כשהיא בעיצומה של עונתה השלישית, נישאת במרומי טבלאות הרייטינג בארצות הברית וחביבת מבקרים כמעט באופן גורף, "משפחה מודרנית" בהחלט יכולה ללכת לבנק עם תואר הסדרה הקומית המובילה של השנים האחרונות. פרי מאגר הסיפורים מן ההווי הפרטי של יוצריה, סטיבן לויתן וכריסטופר לויד, הסדרה, כפי שמשתמע משמה, משקפת תמונת מצב משעשעת של חיי המשפחה בני זמננו. וגם זוג הומואים אהובים, ככה כדי לתבל את העסק.

יוצרי וכוכבי הסדרה היו לאחרונה אורחי הכבוד בערב הסיום החגיגי של פסטיבל פאליי בלוס אנג'לס, אירוע שנתי הנותן כבוד לסדרות טלוויזיה נבחרות, לרבות כאלה שהן חביבות קהל. וכך, בדיוק באותו האופן שהסדרה לכל המשפחה מודל המאה ה-21 אינה הפרצופים המצחיקים של ביל קוסבי או הרגעים החמודים של התאומות אולסן, הקרדיט ב"משפחה מודרנית" ניתן לקאסט בשלמותו - כולל ילדים, כולל הכל. גם הקהל בפאנל החגיגי מורכב ממגוון גילאים. "אנחנו יושבים בבית, רואים מה נעשה במשפחות המטורללות שלנו וכותבים את הפרק הבא", מספר סטיבן לויתן בפשטות על תהליך היצירה, "אנחנו מעבירים שעות בלחלוק חוויות ובמחשבות כיצד להעביר את זה אל הכתב מבלי להיקלע לקלישאות של סדרות סביב משפחה".

קאסט משפחה מודרנית. Kevin Mazur, GettyImages
"הילדים כנראה עדיין צלולים בדעתם", המבוגרים מזמן כבר לא. קאסט "משפחה מודרנית"/GettyImages, Kevin Mazur

הילדים מקבלים תמיד נוכחות בעלילות, הם לא עוד שחקנים ניצבים שנמצאים בסצינה כמו אביזרים.

"כן, בהתחלה זה הפחיד אותנו כי תמיד כשיש ילדים בתמונה זה לא פשוט למצוא להם פתרון. לכן בסיטקום כמו 'כולם אוהבים את ריימונד' למשל תמיד רואים את הילדים נכנסים הביתה בריצה ועולים במדרגות בריצה אל מחוץ לסצנה, בלי לדעת אם נראה אותם בכלל שוב. אבל אנחנו ידענו שהילדים אמורים לשמש חלק מרכזי באתגרים שמניעים את העלילה והיינו צריכים ללכת על זה ויהי מה".

ועכשיו בסוף העונה השלישית, כמה זה השתנה?

"הייתה אבולוציה במובן הזה שכיום התסריטאים לא מעלים על דעת שיש משהו שיכתב שהילדים לא מסוגלים לבצע. הם מתעלים על עצמם בכל פעם מחדש ולמען האמת, זוכרים את הטקסט שלהם במקצועיות רבה יותר מזו של המבוגרים. זה כנראה כי הם עדיין צלולים בדעתם".

ואתם מצלמים לא פחות מאשר 24 פרקים מידי עונה.

"הסיבה שאנחנו עושים מספר רב של פרקים היא אך ורק בגלל הילדים. הם הולכים וגדלים וכמה שניסינו לעצור את זה, לא הצלחנו. לכן אנחנו משתדלים להוציא כמה שיותר סיפורים דווקא כשהם עצמם בתקופה הזו של חייהם, אז ככל שניתן אנחנו נשמור על הקצב הזה".

בשלב זה השחקנית שרה היילנד, המגלמת את היילי הבת הבכורה של קלייר ופיל, מצביעה לעבר החזה של אחותה בסדרה, השחקנית אריאל ווינטר, ומפגינה את התרשמותה מהנשיות הפיזיולוגית המתפרצת של הצעירה בת ה-13, לקול צחוק הקהל המריע.

אריק סטונסטריט מהסדרה "משפחה מודרנית" בפסטיבל פאליי בלוס אנג'לס. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
"הילדות היו משחקות עם כולן עד שראו אותי והתחילו לצרוח". אריק סטונסטריט בפסטיבל בלוס אנג'לס/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

מי שלא תגדלנה לעיני קהל הצופים הן התאומות שגילמו את התינוקת המאומצת לילי בשתי העונות הראשונות של הסדרה. בעונה הנוכחית הצמד הוחלף בשחקנית אסיאתית אחרת, שבניגוד למה שנראה, היא בת השנתון שלהן. "אוברי, השחקנית החדשה שמגלמת את לילי, היא כולה גדולה מהתאומות בשמונה חודשים, לכל אותם אנשים משוכנעים שהחלטנו להביא ילדה בוגרת יותר כדי לשנות את הדמות", מסביר השחקן אריק סטונסטריט המגלם את קאמרון הגיי הראוותן, "היא אפילו חברה של הבנות בחיים האמיתיים ואתם רק יכולים לתאר בגיל 19 כמה הן יקללו אותה, אני צופה שעד אז החברות כבר לא תהיה מה שהייתה".

אז מה הסיבה למעשה מאחורי החילוף?

"מאוד אהבנו את אלה וג'יידן שגילמו לסירוגין את לילי בשתי העונות הראשונות, אבל הן ממש סבלו על הסט. הן היו משחקות עם כולם וברגע שראו אותי או את ג'סי טיילר פרגוסון (המגלם את מיטשל פריצ'ט, בן זוגו של קאמרון בסדרה: ד.כ.) הן היו מתחילות לצרוח ולבכות לכל אורך צילומי אותה סצנה. אז צריך לתת קרדיט להורים שלהן שלקחו החלטה משותפת עם יוצרי הסדרה והערוץ לסיים את חלקן של הבנות בסדרה, ולו רק כדי לעשות את הכי טוב עבורן. אנחנו סדרה על משפחה וההורים שלהן קיבלו את ההחלטה הנבונה למשפחה שלהם".

והחילוף עבר חלק?

"בהתחלה קיבלנו כל מיני תגובות שליליות של אנשים שהכריזו שהם לא יצפו יותר ב"משפחה מודרנית" ולמה? כי ליהקנו מחדש ילדה בת שנתיים וחצי! תירגעו אנשים".

ואוברי היא היחידה מהקאסט שלא נמצאת כאן הערב.

"כן, היא במרכז גמילה".

אד אוניל וסופיה ורגרה מהסדרה "משפחה מודרנית" בפסטיבל פאליי בלוס אנג'לס. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
"בריאן קרנסטון אוהב את הסדרה ואנחנו אוהבים קריסטל מת'". סופיה ורגרה ואד אוניל בפסטיבל בלוס אנג'לס/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

לפני שהפאנל התחיל, הוקרן פרק עתידי שישודר לקראת סוף העונה, במרכזו יום הבחירות המוניציפאליות בהן מועמדת קלייר דאנפי. הפרט המעניין הוא שאת הפרק ביים השחקן בריאן קרנסטון, המוכר בעיקר בתור וולטר ווייט יצרן הסמים של "שובר שורות" המשובחת. "הוא אוהב את הסדרה ואנחנו אוהבים קריסטל מת'", מספר השחקן אד אוניל על השידוך שנוצר, וג'ולי בואן מוסיפה "לקח לי יום וחצי להפסיק לרעוד מפחד כל פעם שהוא עבר לידי והרגשתי שוולטר וויט עובר לידי, אני פשוט מעריצה ענקית של הסדרה".

"תמיד אנשים מדברים על הסט על כל מיני סדרות טלוויזיה שהם אוהבים, כמו 'שובר שורות', 'הומלנד' או 'המתים המהלכים', כאלה סדרות איכות נחשבות", מספר אריק סטונסטריט, "ואז אני תמיד מתפרץ ואומר 'וואו, ראיתם איזה פרק מצוין היה אמש של 'CSI מיאמי'?". מיד הוא ממהר לתקן את עצמו ומוסיף "לא שזו סדרה לא טובה, פשוט בהשוואה לדרמה של הסדרות האחרות שאומרים". בשלב מתקדם של הפאנל, מוטב מאוחר מאשר אף פעם, מצטרפת לשיחה גם סופיה ורגרה ואומרת "אני אוהב את הסדרה 'נקמה', כי זה בדיוק כמו בטלנובלות שאני אוהבת מדרום אמריקה, רק שלאנשים שם יש הרבה יותר כסף".

ואם כבר בתכניות אחרות עסקינן, את עומדת להנחות לראשונה את "סאטרדיי נייט לייב".

"כן, כשפנו אליי הדבר הראשון שחשבתי לעצמי הוא שכנראה מישהו אחר ביטל. כמובן שנורא שמחתי כי זה כבוד מאוד גדול לשחקן קומי, אבל מאז שזה התפרסם אני מתחילה להרגיש את הלחץ והציפיות ממני".

צילמתם כבר פרקים בהוואי ודיסנילנד ויוצרי הסדרה אמרו שאולי בעונה הבאה אולי אפילו יגיעו בעקבות הדמות של גלוריה לצלם בקולומביה.

"אני מקווה, כי אני חושבת שזה יכול להיות פרק נהדר לצלם באחת הערים היפהפיות שיש בקולומביה. אני לא יודעת אם בעונה הבאה, אבל בעתיד בהחלט. נראה לי שיש לנו עוד הרבה עונות בקנה".

"משפחה מודרנית" משודרת ב-yes Comedy HD מדי יום שבת בשעה 19:30

"משפחה מודרנית": אוהבים את הסדרה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully