וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארי פולמן וגילה אלמגור ישפטו בפסטיבל סרטי הסטודנטים של תל אביב

רוני אפרת

26.3.2012 / 12:16

השניים יעמדו בראש חבר השופטים בפסטיבל הבינלאומי שייפתח בחודש ביוני הקרוב בסינמטק תל אביב. פולמן: "זו סגירת מעגל"

ארי פולמן וגילה אלמגור יעמדו בראש ועדות חבר השופטים בפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים של החוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב. הפסטיבל, שיתקיים בין התאריכים 2-9 ביוני בסינמטק תל אביב המחודש, יערוך שתי תחרויות לקולנוע צעיר, ישראלית ובינלאומית.

הבמאי ארי פולמן ("ואלס עם באשיר"), בעצמו בוגר החוג לקולנוע של אוניברסיטת תל אביב, זכה להציג מועמדות לאוסקר בקטגוריית הסרט הזר בשנת 2009. בימים אלו הוא משלים את העבודה על סרטו הבא, "כנס העתידנים".

בפסטיבל יוקרנו כ-110 סרטים מחמישים מדינות יציגו פנורמה של התעשייה העולמית הצעירה. לישראל צפויים להגיע סטודנטים מכל העולם, שיתארחו אלו יתארחו בבתיהם של הסטודנטים מאוניברסיטת תל אביב ובכך יגשימו את מטרת העל של הפסטיבל – ליצור גשר אמיתי בין יוצרים צעירים מתרבויות שונות.

"הפעם הראשונה שבה דרכתי בבניין מכסיקו, בחוג לקולנוע, הייתה כשהגעתי כצופה לפסטיבל הסטודנטים הראשון בשנת 1986", מספר פולמן, "בעקבות החוויה הבלתי נשכחת ההיא, נשארתי בבניין כדי להתחיל ללמד קולנוע ולגלות עולם מופלא. להיות יו"ר שופטים בתחרות הבינלאומית זה גם כבוד גדול וגם סגירת מעגל, הלוואי יגיעו לפסטיבל הרבה צעירים שיישארו בחוג , ובפנטזיית הקולנוע בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully